escort ankara escort izmireskort antalyaeskort bursaeskort istanbul escort

sohbet odaları chat

Arama sonuçlarınız

  1. Y

    PHP & Ajax ile B2B E-ticaret Sitesi Projesi Kodlamak - Bölüm 23 Yeni Video

    Merhabalar yeni eğitim videom kanalımda umarım sizler için faydalı olur Abone olarak destek olmayı lütfen unutmayın
  2. Y

    PHP & Ajax ile B2B E-ticaret Sitesi Projesi Kodlamak - Devam | 2 Yeni Eğitim Kanalda

    Merhaba arkadaşlar eğitim setime son hızda devam ediyorum 2 video daha yüklendi :) İzlemek için https://www.youtube.com/playlist?list=PLdEX9q3CqvN-9pzaZOeL-90b6Txt55Lqv Abone olarak destek olmayı unutmayın lütfen :)
  3. Y

    PHP & Ajax ile B2B E-ticaret Sitesi Projesi Kodlamak - Devam | 2 Güncel Video Eklendi

    Merhabalar arkadaşlar eğitim serimde 2 yeni video daha ekledim 21.30 da 2 video daha kanalımda yayında olacaktır https://cdn.***.net/emojis/smile.png Umarım bu eğitim sizler için faydalı olur Eğitimimi izlemek için ...
  4. Y

    PHP & Ajax ile B2B E-ticaret Sitesi Projesi Kodlamak

    Merhaba arkadaşlar yeni bir eğitim serisi ile karşınızdayım. Bu eğitim serisinde PHP & Ajax & Mysql kullanarak B2B projesi yapacağız. Basit ve orta düzeyde bir proje olacak ve pure php ile yazacağız. Umarım bu proje sizler için çok ama çok faydalı olur. Kanalıma abone olarak destek olmayı lütfen...
  5. Y

    PHP PDO Bildirim ve Mesaj Şablonlarında Değişken Kullanımı

    Merhabalar arkadaşlar, 1-1.5 aydır video çekemiyordum maalesef yoğunluktan dolayı bu son dönemde de covid belası yakaladı beni :) Güzel bir içerikle karşınızdayım... Bu video eğitim serisinde mesaj veya bildirim şablonlarında sıkça kullanılan süslü parentez değişken sistemini anlatacağım. Sizler...
  6. Y

    Siğile Kesin Çözüm: Mikrodalga Enerjisi ile Tedavi

    Merhabalar arkadaşlar siğil tedavisi hakkında videomuzu paylaşmak istiyorum. Yeni teknoloji ile ayaktaki siğillerin tedavisi artık sorun olmaktan çıktı . SİĞİL ARTIK SORUN OLMAKTAN ÇIKTI! Mikrodalga enerjisi ile kısa sürede kalıcı çözüm! Yeni bir teknoloji olarak siğil içindeki HPV virüs...
  7. Y

    CodeIgniter ile Dinamik SMTP Mantığı-Sistemi Nasıl Yapılır

    Selamlar arkadaşlar CodeIgniter ile dinamik smtp sisteminin mantığını anlatmaya çalıştım. Abone olarak destek olmayı unutmayın :) Yeni eğitimlerde görüşmek üzere... #codeigniter #php #yazılım #codeignitereğitimi #smtp #phpmailer #yazılımeğitimleri #yazılımpaylaşımları
  8. Y

    CodeIgniter Dinamik Başlık Sistemi Nasıl Yapılır

    Merhaba arkadaşlar :) CODEIGNITER ile Dinamik başlık yapısının nasıl yapıldığını anlatmaya çalıştım. Bu yapı SEO açısından oldukça önemli ve olmazsa olmaz bir yapıdır mutlaka kullanmanız gerekmektedir. Ek olarak META OG ve TWITTER CARD taglarını mutlaka bu yöntemle web sitenize eklemeniz...
  9. Y

    CodeIgniter Üye Giriş ve Üye Çıkış Log Sistemi Nasıl Yapılır

    Merhaba arkadaşlar :) Sizlerden youtubede gelen bir yorum üzerine çektim bu videoyu. CODEIGNITER ile üye girişi yaparken ve çıkış yaparken log kayıtlarını tutma işlemini anlatmaya çalıştım. Umarım sizler için faydalı olur.. Kanalıma abone olarak bana destek olmayı lütfen unutmayın, sağlıcakla...
  10. Y

    PHP&PDO Üye Giriş ve Üye Çıkış Log Sistemi Nasıl Yapılır

    Merhaba arkadaşlar Sizlerden youtubede gelen bir yorum üzerine çektim bu videoyu. PHP&PDO ile üye girişi yaparken ve çıkış yaparken log kayıtlarını tutma işlemini anlatmaya çalıştım. Abone olarak lütfen destek olmayı unutmayın
  11. Y

    CodeIgniter ile çoklu-toplu veri ekleme, düzenleme ve silme işlemleri

    Merhaba arkadaşlar :) Sizlerden gelen istek üzerine bir video yine geldi :) CodeIgniter ile çoklu veri ekleme,çoklu veri düzenleme ve çoklu veri silme işlemlerini tek videoda anlatmaya çalıştım. Dış mekanda bir kafede olduğum için gerçekten çok zorlandım ses falan gelmesin diye bundan dolayı...
  12. Y

    PHP&PDO Excel İle Toplu Ürün Yükleme-Ekleme İşlemi, Resimleri Linkten İndirme

    Merhaba arkadaşlar :) PHP&PDO kullanarak excel kütüphanesi ile toplu ürün ekleme işleminin nasıl olacağını anlatmaya çalıştım. Kanalıma abone olarak bana destek olmayı lütfen unutmayın, sağlıcakla kalın :)
  13. Y

    CodeIgniter QR Kod ile Üye Giriş & Üye Kayıt Sistemi

    Merhaba arkadaşlar :) Gelen istek üzerine CodeIgniter ile Qr Kod Kütüphanesini kullanarak güzel bir üye kayıt ve üye giriş sistemi yaptım... Güzel bir eğitim oldu tüm üyelik sistemlerinize ekleyebileceğiniz çok hoş bir özellik oldu. En basit mantığı ile anlatmaya çalıştım umarım faydalı olur...
  14. Y

    İlk İnstagram Çekilişim

    Selamlar arkadaşlar youtube kanalımda 2000 aboneyi geçmenin şerefine yazılım severlere ve yazılım öğrenmek isteyenlere ya da geliştirmek isteyenlere Değerli abim Gökhan KANDEMİR namı değer kablosuz kedinin Codeigniter ile sıfırdan CMS eğitim setini 5 kişiye hediye ediyorum çekilişe katılmak...
  15. Y

    CodeIgniter ile Mail Doğrulamalı İki Faktörlü Giriş Sistemi

    Merhaba arkadaşlar :) Öncelikle RİCA EDİYORUM Kanalıma abone olarak destek olmanız sonuçta ücretli değil lütfen :) Gelen istek üzerine CodeIgniter SMTP Mail doğrulaması ile üye giriş sistemi eğitimi çektim. Güzel bir eğitim oldu tüm üyelik sistemlerinize ekleyebileceğiniz çok hoş bir özellik...
  16. Y

    1 Videoda CodeIgniter İle Üye Kayıt Üye Giriş Profil ve Üye Çıkış İşlemleri

    Merhaba arkadaşlar :) Gelen istek üzerine CodeIgniter ile 1 videoda Üye kayıt, üye giriş, üye profil ve üye çıkış işlemlerinin yer aldığı bir eğitim çektim. Eğitim esnasında yer yer heycan yapsamda güzel oldu bence :) Umarım sizler için faydalı olur.. Kanalıma abone olmayı lütfen unutmayın :) [M]
  17. Y

    CodeIgniter İleri Tarihli İçerik Paylaşma Mantığı

    Merhaba arkadaşlar, Güzel bir eğitim ile daha sizlerleyim :) Bu videomuzda CodeIgniter ile ileri tarihli içerik ekleme sistemini anlatacağım... Umarım sizler için faydalı olur kanalıma abone olarak bana destek olmayı unutmayın...
  18. Y

    1 Videoda Pdo & Ajax ile SMTP Mail Tüm Üyelik İşlemleri

    Merhaba arkadaşlar :) Sizlerden baya bir istek gelmişti bu konuda - üye kayıt - üye giriş - üye çıkış - şifremi unuttum gibi tüm işlemlerin tek bir video altında olmasını istemiştiniz :) Ben de sonunda karar verdim ve videoyu çekmek için Bursa-Mudanya-Trilye turu yaptım :) Lütfen...
  19. Y

    PHMotoVloG Serisi | PHP&PDO Çoklu veri güncelleme işlemi #pdo #phpdersleri #yazılımdersleri

    Selamlar gençler PHP & PDO ile çoklu kayıt güncelleme işlemini anlatmaya çalıştım. Motovlog serisi şeklinde çektiğim ilk video olacak umarım beğenilir ya, beğenilirse devamlı böyle videolar çekicem sohbet havasında :) Umarım faydalı olur sizler için. Abone olmayı lütfen unutmayın sizlerin...
  20. Y

    Php ile türkiye haritali petrol ofisi botu açik kaynak

    Merhabalar arkadaşlar belki işinize yarar diye CodeIgniter ile petrol ofisi botu yazdım. Hemde Türkiye haritalı :) Umarım faydası olur. Görünüm şu şekildedir. Aşağıdaki linkten indirebilirsiniz. http://yavuz-selim.com/petrolofisibot.zip Sizden tek ricam youtube kanalıma abone olarak bana...
Türkiye’nin ilk webmaster forum sitesi iyinet.com'da forum üyeleri tarafından yapılan tüm paylaşımlardan; Türk Ceza Kanunu’nun 20. Maddesinin, 5651 Sayılı Kanununun 4. maddesinin 2. fıkrasına göre, paylaşım yapan üyeler sorumludur. iyinet.com sayfalarında yer alan yazı, görsel ve linklerle ilgili hukuki şikayetleriniz için Buradan iletişime geçmeniz durumunda, ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 7 gün içerisinde iyinet yönetimince tarafınıza dönüş sağlanacaktır.
Üst