Arama sonuçlarınız

  1. K

    Adsense' den nasıl daha çok kazanabilirim ?

    Merhaba arkadaşlar ben sitemde adsense reklamları yayınlıyorum fakat az kazandığımı düşünüyorum. Yani istatistiklere göre sizce daha iyi bir reklam yerleşimiyle daha iyi kazanabilirmiyim ve Şuanki kazançlarım sizce normalmi Öncelikle sitem Lise Notları Ziyaretçi İstatistiklerim Site eğitims...
  2. K

    Satış Eğitim Sitesi 468x60 Logo Yanı Reklam Alanı..!!!

    Sitenin içeriği : ( Eğitim Blogu ) Sitenin yaşı : (3-4 Yıl ) Sitenin alexa değeri : ( 878,490 ) Sitenin günlük tekil hiti : ( Ort : 2818 ) Reklam alanları / Boyutları / Fiyatları : (468x60 25 TL) Reklam süresi : Minimum 1 ay Ödeme seçenekleri : Banka Hesabı Özel notlar : Eğitim Sitesine reklam...
  3. K

    Domainim ne kadar eder ?

    Lisenotlari.com Sizce ne kadar eder ?
  4. K

    Alış 1-5K Hitli Eğitim Sitesi

    Merhaba Arkadaşlar, Tatil dönemi hariç 3-5K hitli eğitim sitem var. Yani tatil döneminde hit malum eğitim sitesi olduğu için baya düşüyor fakat okul dönemi hitim 3-5k arası 468x60 Reklam alanım mevcut. Reklam ücreti 1 Aylık 5TL ödemeleri paypaldan alıyorum. Buyrun Sitem...
  5. K

    PR4 Genel Blog 1TL Den Satışda.

    Kardeşim dedğin şartları sağlıyorsa 2 Tl Diyorum :)
  6. K

    Günlük Adsense Kazancınız Ortalama Ne Kadardır?

    0.50$ Az ama artıyor yavaş yavaş :D
  7. K

    CoAdmin'liği Bırakmama Neden Olan Bitirme Projem :)

    Hayırlı Olsun Çok iyi çalışma Hangi bölüm okuyorsun ? Bende Otomasyon bölümündeyim çok isterim böle bişi yapmak :D
  8. K

    Şubat Ayının Sitesi Belli Oldu

    Teşekkür ederim :)
  9. K

    Şubat 2013 Ayın Sitesi Sizce Hangisi

    Okadarda değil be kardeşim Tasarımı internetten indirdim ama üzerine baya bişey kattım :) İçerikte özgün olanda var olmayanda sağol yinede :)
  10. K

    Şubat 2013 Ayın Sitesi Sizce Hangisi

    Teşekkür ederim, webmaster sayılmam internetten yardım alarak yapıyorum bişeyler :)
  11. K

    PvpServerlari . COM 1 TL'den

    3 Lira benden :)
  12. K

    Adsense Kayıt olamıyoruz.

    Banlanmış hesap yok ama olmuyo İçeriğimi algılamıyo acaba ?
  13. K

    Adsense Kayıt olamıyoruz.

    Merhaba Arkadaşım. Bir site açtı torrentindirsene.blogspot.com adında Site 3 ay falan oldu ama hala google kabul etmiyor sebebinide sölemiyor. Nasıl kayıt olmalıyız
  14. K

    Şubat 2013 Çekilişi Yapıldı.! Kazananmaya Hak Kazanan Siteler Hazır

    Asıl talihli olmuşum yav ilk defa bir çekilişte kazandım :D
  15. K

    Ödüllü Şubat 2013 Ayın Sitesi Seçiliyor Hemen Başvurun

    Site adresi : http://lisenotlari.blogspot.com Site yaşı : 2 yıl+ Site içeriği : Eğitim Blogu Alexa değeri : 2,374,355 İyinet Sıra Numarası : 28
  16. K

    Karşılıksız Bloglarınıza Yorum Atılır

    http://lisenotlari.blogspot.com
  17. K

    Blog Kardeşliği ! (Katılımlarınızı Bekleriz)

    S.a Bende katılabilirmiyim Blogum : http://lisenotlari.blogspot.com

Türkiye’nin ilk webmaster forum sitesi iyinet.com'da forum üyeleri tarafından yapılan tüm paylaşımlardan; Türk Ceza Kanunu’nun 20. Maddesinin, 5651 Sayılı Kanununun 4. maddesinin 2. fıkrasına göre, paylaşım yapan üyeler sorumludur.

Backlink ve Tanıtım Yazısı için iletişime geçmek için Skype Adresimiz: .cid.1580508955483fe5

Elektronik Sigara
pubg mobile uc
Üst