chat eczaonline.com yazılım uzmanı gaziantep web tasarım

Arama sonuçlarınız

  1. M

    Günde 10 Gb trafik Saldırısı..

    bende kaldırdım kodunu da bişe sorucam madem sağlam sunucun yok neden toplist açıyosunki. toplist açarsan bunları göze almak zorundasın..
  2. M

    100$ kazanma şansını kaçırma

    120 diyorum
  3. M

    Kaliteli içerikli forum-blog-portal sitelerden txt link alınıcaktır.

    koca iyinette kaliteli içeriği olan siteler yokmu arkadaşlar
  4. M

    Kaliteli içerikli forum-blog-portal sitelerden txt link alınıcaktır.

    merhaba arkadaşlar txt link alımı yapılıcaktır.. buraya yada pm ile tekliflerinizi bekliyoruz.. saygılar..
  5. M

    wp tema yazabilicek aranıyor.

    hala geçerli hocam. [email protected] msn eklersen görüşelim
  6. M

    wp tema yazabilicek aranıyor.

    merhaba arkadaşlar. isteğe göre wp tema yazabilicek olanlar pm atabilirmi..
  7. M

    Sitesine Trojan bulasanlarin dikkatine - StopBadware

    06.06.2009 04:22:38 http://bestlitediscover.cn:8080/landig.php?id=4 Adobe Reader 8.1 Reddedildi: bestlitediscover.cn/landig.php* Veritabanları 06.06.2009 04:22:15 http://hugetoplocate.cn:8080/cache/readme.pdf Internet Explorer İşleme Hatası: HEUR:Exploit.Script.Generic benimde bir kaç...
  8. M

    şarkı sözü domaini alınacaktır..

    konu güncel arkadaşlar eski regli bi şarkı domaini lazım..
  9. M

    Formula1 silver tribün bileti 1 adet satılık

    bileti istanbuldan bi arkadaşa verdim bari ona yarasın :)
  10. M

    Formula1 silver tribün bileti 1 adet satılık

    kapatılsın bence konu alıcı çıkmadı bu saaten sonra çıksada zaten pazar gününe kargo yetişmez.
  11. M

    şarkı sözü domaini alınacaktır..

    arkadaşlar şarkı sözü sitesi için yeni kayıt edilmemiş jenerik güzel bir domaine ihtiyaç vardır. saygılar
  12. M

    Formula1 silver tribün bileti 1 adet satılık

    arkadaşlar adtech kampanyasından aldığım bir adet formula 1 silver tribün biletim var. biletix değeri 350 ytl - 250 ytl hemen al fiyatıdır. tekliflerinizi bekliyorum..
  13. M

    Forum Kurabiliceğim Eski Domain Arıyorum.

    guncelforum.net domainini aldım tşk.. konu kapalı
  14. M

    Forum Kurabiliceğim Eski Domain Arıyorum.

    merhaba arkadaşlar forum kurabilceğim eski kayıt edilmiş domain elinde olup herhangi biyerden banlı olmayan satmak isteyen arkadaşların tekliflerini bekliyorum.. saygılar..
  15. M

    ADTECH NEDEN SAYMIYOR BU TIKLAMALARI!!!

    banada çift ödeme yapıldı ama ödemeyi geri gönderdim. kimsenin hakkında gözümüz yok hak ettiğimizi almak istiyoruz. eğer hile yapılıosa inş bunu yapanlardan bu kul hakları fazlasıyla çıksın!
  16. M

    ADTECH NEDEN SAYMIYOR BU TIKLAMALARI!!!

    arkadaşlar bu adtech nie tenezzül ediyor tıklamaya anlamış değilim. ringofon zamanında da yapıolardı aynı şeyi gene hala devam ediyorlar. kul hakkını ne kadar çok seviyorlar. helal olsun valla ne diyelim insanları sırtından para kazansınlar bide haklarını yesinler.. 36114 1518 18 0.3$ 18...
  17. M

    turkiyemirc.net sahibi tolga ile iş yapmayın

    arkadaşlar bu adamdan 3 aylık link aldım iki sitesinden 10 gün sonra linkleri kaldırdı. bu adamla ne link değişimi nede alışveriş yapmayın. sahtekarın önde gidenidir. saygılar
  18. M

    İzmir

    izmir - buca
  19. M

    hırsızlık meslek oldu :d

    evet beyler günün geyiği günümüzün hırsızları. coktatli.net/index1.html - gelhadi.net hangi site sizce kopya site. gelhadi.net adam komple kopyalamş siteyi başarılar dilerim .. bu hırsız ve çok karakterli haysiyetli arkadaşlar yüzünden her dakka tasarım deiştirmek zorunda kalmak ne kadar geyik...
  20. M

    1 yıllık domainler

    * Domain Adı :hayranlarim.com * Kayıt Tarihi : 30 Ekim 2007 * Bitiş Tarihi : 30 Ekim 2008 * Registar : natro * Başlangıç fiyat: 15 ytl * Minumum artış: 5 ytl * Bitiş Tarihi : Son tekliften 24 saat sonra. * Hemen Al : 30 ytl * Domain Adı :hayranlarim.net * Kayıt Tarihi : 30 Ekim 2007 * Bitiş...
Türkiye’nin ilk webmaster forum sitesi iyinet.com'da forum üyeleri tarafından yapılan tüm paylaşımlardan; Türk Ceza Kanunu’nun 20. Maddesinin, 5651 Sayılı Kanununun 4. maddesinin 2. fıkrasına göre, paylaşım yapan üyeler sorumludur. iyinet.com sayfalarında yer alan yazı, görsel ve linklerle ilgili hukuki şikayetleriniz için Buradan iletişime geçmeniz durumunda, ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 7 gün içerisinde iyinet yönetimince tarafınıza dönüş sağlanacaktır. Betcup Artemisbet Forum canlı bahis sohbet - - chat
Üst