etil alkol rp satın al
chat eczaonline.com okey oyna gaziantep web tasarım

Arama sonuçlarınız

  1. R

    yabancı sitelere reklam verilecektir...

    yabancı içerikli sitelere 3 aylık text reklam verilecektir. sitenizin ismi, hiti, pr değeri, istediğiniz ücret bu bilgileri pm yoluyla yollayan arkadaşlarla anlaşabilirsek 3 ay ve 3 ay bitiminde reklam vermeye devam edilecektir.
  2. R

    Atılma Şansı %100 Kaç?

    internette dolaşırken bi google reklamı gözüme çarptı giriyim dedim. http://www.oyunz.org/arama/ bu sayfa çıktı karşıma sizce atılma oranı % kaç?
  3. R

    usercik ve Admin diyaLogLarı

    Forum yoneticisi: Arkadasim bu konu daha once verilmisti. Forumu aramadan niye konu aciyorsun. user: arama emrim yoktu arayamadim eheu Forum yoneticisi: Banned ! user: Haci bak hele Forum yoneticisi: Evet user: Hani derler ya , film yildizi olmanin yolu rejisorun yatak odasindan gecer...
  4. R

    Python bağlantıları

    Python yorumlanan, etkileşimli ve nesneye dayalı bir programlama dilidir. Öğrenmesi ve kullanması çok kolay olup son derce iyi tasarlanmış bir dildir. Python ile ilgili bazı Python dökümanlarını aşağıda bulabilirsiniz. Vaults of Parnassus: Python Resources Python ile neler yapıldığını merak...
  5. R

    psycho nickli arkadaş

    Siteniz PR:5 olan data adresine eklenmiştir Eklemeniz gereken kod <a href="http://www.gazetemedya.net" title="gazeteler, gazete oku, gazete" target="_blank">gazeteler</a> teşekkürler bütün link değişimlerinde bu mesajını görüp link değişim yapmışsınızdır. Arkadaş bütün linkleri kaldırmış...
  6. R

    Pr4-Pr5 Sitelere text reklam verilecektir.

    arkadaşlar "eg-zotik hikayeler" kelimesinde text reklam vericem. tüm siteler olabilir yalnız siteden fazla çıkış olmayacak ve en az 500 600 hiti olması lazım sitenin. site adını ücretini pm yoluyla iletirseniz sevinirim. uzun süreli bir çalışma olucak. en az 30 siteden link almayı düşünüyorum.
  7. R

    yabancı siteler spam

    bugun sitelerde gezerken birşeye rastladım. içerisinde benim sitemde geçiyor. spam yaptığımız söyleniyor. Adres: http://www.jimwestergren.com/stop-the-topsites-spam/ tam olarak ingilizcem yok neye dayanarak bunu yazmışlar biri açıklayabilirmi?
  8. R

    hd bad sektor repaır ve skan eden program

    laptop bir calisiyor bir calismiyor bir kere daha boyle oldu bir program kurduk calistirdik ise yaradı 2 3 ay kullandım sonra yine gitti değişti simdi yine oldu ama programın adını unuttum bunu bilen varmı acaba yardımcı olursanız çok sevinirim :(
  9. R

    Online 150 Sohbet Useri

    msnimde toplam kayıtlı kullanıcı 950 kişi anlık online olan kişi sayısı 150 msne text reklam vermek isterseniz aylık fiyat 20 ytl :p
  10. R

    Görüşlerinizi Bekliyorum.

    az önce domain arıyordum ve guzel bi isim buldum ovebu.com domain okununca çok güzel geliyor fakat bu domainle ne yapılabilir tavsiyeleriniz neler söylerseniz sevinirim. görüşlerinizi bekliyorum...
  11. R

    Ödeme işlemde...

    arkadaşlar ödeme işleme geçtimi bende hala kazançlar... yazıyor?
  12. R

    www.sevdayeri.net

    bu şahısı tanıyan varmı arkadaşlar irc.haydi.net e saldırıyor bi kızla kavga etmis ve o kızın adına site yapmış bu bi webmaster olamaz? resimleri kendi sitesinden cagirtiyor. http://sevdayeri.net/*** http://sevdayeri.net/*** bu nebicim insandır ya bi insanın gruruyla nasıl oynanabilir?
  13. R

    Live Messenger

    Kafayı yicem ya msn i bi actim bütün liste boş diğer msnleri açtım onlarda boş dedim msni heklemişler sonra windows messenger la oturum actım bütün liste duruyor. Bu sorunu daha önceden yaşayan oldumu?
  14. R

    davetiye

    benim davetiye hakkım vardı kullanmamıştım simdi kullanmak istiyorum fakat davetiye yetkim yok ne yapmam lazım?
  15. R

    elimde bulunan 2 çek

    elimde bulunan google adsense den gelen 2 tane çek var bozdurmadım acaba googleye mail atsam bunları eft olarak yollarmı bi bilginiz varmı?
  16. R

    .htaccess sorunu

    .htaccess kullanıyorum bi scriptte fakat .htaccess i kullandıgımda ana dizindeki gerçek sayfa .html uzantılarını açmıyor sayfa goruntulenmiyor .htaccess kodu bu; RewriteRule ^(.*).html$ ./arama.php?rurls=$1 bu kodda nasıl bir değişiklik yapmalıyım. yardımcı olursanız cok sevinirim.
  17. R

    14 Haziran EFT Ödemesi

    14 Haziran Deneme EFT ödemesi çıkıpta hesabına yatan varmı? varsa yazarsa sevinirim.
  18. R

    Link Scripti

    http://www.damga.net/ bana bu sitedeki link scripti lazım scriptin adını bilen varmı?
  19. R

    Başka isime EFT

    bugun googleden deneme parası geldi hesap ismi başkasınındı ama kendi eft bilgilerimi girdim. demek oluyorki başkasının hesabınıda girebiliyoruz. umarım bu bilgi işinize yarar...
  20. R

    Asp Host Lazım

    PERSIST UPLOAD asp componenti yüklü olacak 50mb alanı olsa yeter sponsor olabilecek biri varmı? benim makinam var fakat linux.
Türkiye’nin ilk webmaster forum sitesi iyinet.com'da forum üyeleri tarafından yapılan tüm paylaşımlardan; Türk Ceza Kanunu’nun 20. Maddesinin, 5651 Sayılı Kanununun 4. maddesinin 2. fıkrasına göre, paylaşım yapan üyeler sorumludur. iyinet.com sayfalarında yer alan yazı, görsel ve linklerle ilgili hukuki şikayetleriniz için Buradan iletişime geçmeniz durumunda, ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 7 gün içerisinde iyinet yönetimince tarafınıza dönüş sağlanacaktır. Betcup Artemisbet Forum canlı bahis sohbet - - chat
Üst