Arama sonuçlarınız

  1. B

    +3K Hitli Facebook Video Sitesi - Özel Script + 80K Index

    Site için istenen fiyat (Açık arttırmaysa başlangıç fiyatı): 250 TL Hemen Al: 500 TL Sitenin aylık getirisi: (Reklam denemedim hiç) Sitenin açılış tarihi: 11.08.2010 Kategori, sitenin içeriği nedir: Facebook Videoları Günlük hit sayısı, kaynak link: 3K | Screenshot (Hiti düşen gün host sorunu...
  2. B

    Popho v3 Wordpress Portal Teması

    Part halinde deneme yapmamıştım.250 lik reklam sistemini kapatabilirsiniz.. Kısa bir süre içerisinde deneyip sorunu çözmeye bakıcam hocam.
  3. B

    Popho v3 Wordpress Portal Teması

    Daha önce v2 versiyonunu dağıttığımız temanın alt yapısını kullanarak geliştirdiğimiz ve ek özellik eklediğim yeni versiyonu.. Popho V3 Portal Temasında Ne Gibi Özellikler Var? Temaya özel yazılmış Manşet sistemi. (Panelden kategori ve manşet sayısını ayarlıyabiliyorsunuz..İsterseniz...
  4. B

    WP tema gelistiricileri icin buyuk firsat ! Gelistir, ismini ver %60 pay senin olsun!

    Bu tema satıştamıydı ki? :) Bırak free dağıt herkes kullansın.
  5. B

    Hayırlı Olsun

    Eyv erdem.. Bu arada ben bu üyeliğe uzun zamandır girmemiştim :) bi arkadaştaydı eksi itrader vs var onlar ne ayak anlamadım :)
  6. B

    Hayırlı Olsun

    Hoşbulduk kardeş :) Eskiden buralar yeşillikti :) 4-5 sene olmuş girmeyeli..üyelik pas tutmuş neredeyse :)
  7. B

    Hayırlı Olsun

    Yeni sistem ve yöneticiler hayırlı olsun.. Bilmeyenler varsa anarschi nickiyle diğer yerlerde görmüşsünüzdür belki.. Umarım eski günleri bi daha yaşamaz iyinet.
  8. B

    WP tema gelistiricileri icin buyuk firsat ! Gelistir, ismini ver %60 pay senin olsun!

    Projeyi tam anlamadım ya :) 2 kere okudum napılıcak onu çözemedim :)
  9. B

    Teşekkür

    Hayırlı olsun yeni iyinet..Umarım iyinetadmine benzemezsin Turgay :)
  10. B

    Google Daha Blogger Sitemi İndexlemedi :S

    4 mü 5 gün mü ne oldu google Eklenmesi İçin yapmadığım şey kalmadı....Sadece Bir tane link aldım sandboxa girmemesi için...yine indexlenmedi yardım edecek olan bir babayiğit yokmu?
  11. B

    1k Post 40 Ytl Her Türlü Konu Açılır...

    valla domain ve host için yapamam acilen para kazanmam lazım çünkü ....
  12. B

    1k Post 40 Ytl Her Türlü Konu Açılır...

    1000 konu 40 Ytl Her Türlü Post Kasılır...Siz Sadece Konuyu Seçiceksiniz.... Forum,Wp,Portal Her Türlü Siteye Post Kasılır.... absürt Hariç....!!!!!!!!!
  13. B

    Satılık PR4 Domain

    pm alabilirmiyim dostum
  14. B

    25 Haziran Sonrası Google

    Yani Kısacası bir sitemizi googlede xxx kelimesinde ilk sıraya çıkartabilmek için bu xxx kelimesiyle alakalı çok konu + özgün ve temiz içerik + birde bu kelimeyle alakalı sitelerdenmi link almamız mı lazım :) ida güzelmiş yani artık spam yapıcaz başka bişey yok :d
  15. B

    Bunu Nasıl Yapıcaz Bilgisi Olan?

    o varda zaten başka yolu yokmu onun
  16. B

    Bunu Nasıl Yapıcaz Bilgisi Olan?

    Arkadaşlar Aşağıdaki Resimdeki Gibi Kendi Sitemize Koymak İçin Ne Yapmamız Gerekiyor
  17. B

    Blogspot Daha İndexlenmedi...

    Pr 3 Olan Film-im.Com a ilk başta 2 farklı sitemin linkini koymuştum Byindir ile Fortr Film-im.com 19 Şub 2008 de indexleniyor aynı gün içerisinde fortrde indexleniyor ama byindir.blogspot indexlenmiyor hala nedenini sorcaktım...gereken link değişimlerinide yaptım
  18. B

    Google Bloggerdaki Sitemi İndexlemiyor

    Arkadaşlar Siteyi Açalım Nerdeyse 2 Haftayı GeçtiLinkde Verdim Sitem Dahada İndexlenmiyor Neden?
  19. B

    1 ytl den satılık domainler

    * Domain adı : film-im.com * Bitiş Tarihi : 30.07.2008 * Registar : İsimTescil * Başlangıç : 1 Ytl * Arttırım : 1 Ytl ----------------------------------------------------------- * Domain adı : Fortr.Net * Bitiş Tarihi : 30.07.2008 * Registar : İsimTescil * Başlangıç : 1 Ytl * Arttırım : 1 Ytl...
  20. B

    Wordpress te flash oyun yayımlamak Mumkunmudur?

    eklentisi vs yok ama flash oyunları hostuna atıp onların kodu var öylece wp sitende yayınlayabilirsin bence...
Üst