chat eczaonline.com

128mb Flash/Buton/Banner/Sound/Animasyon/Vs + 150 mb Flash Oyun

SargeT

Üyeliği durduruldu
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
1,513
Beğeniler
9
Yaş
42
Konum
misstanbul
#1
Varan I

ilk linkte aşağıdaki gördüğünüz resimdeki içerik mevcut.. Hepsinin içinde fla dosyası mevcuttur istediğiniz gibi oynama yapabilirsiniz... bayağı işinize yarayacağını düşünüyorum... Toplam dosya boyutu 128 küsür mb sıkışınca 60 mb a felan indi...

Flash Dosyasını İndir

Dosyanın rar şifresi = shut




Varan II

İkinci dosyada ise 150 mblık flash oyun arşivi var.. Kendi cd lerim içinde buldum burda sizlerle paylaşmak istedim... aşağıda klasörün bi resmi bulunmaktadır.. Link iki parçadır..



Flash Oyunlar Part I
Flash Oyunlar Part II

Dosyanın rar şifresi = Shut

Talep geldiği halde işinize gerçekten yarıyacaksa 591 Parçadan oluşan 200 Mblık animasyonlarıda yükleyebilirim... Detayı aşağıdaki resimdedir...




Umarım işinize yarar boşuna vakit harcamamışımdır...
 

SargeT

Üyeliği durduruldu
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
1,513
Beğeniler
9
Yaş
42
Konum
misstanbul
#5
duyurbeni.com' Alıntı:
bunların hepsi ücretsiz dagıtılan flash dosyalarıdır umarım.
valla soyaağacını araştırmadım dosyaların işinize yarar diye koydum buyrun kullanın dedim.. Ha dersiniz istemeyiz böyle şeyler sorun değil... gider marezbb ye koyarım elin adamı nasiplensin..
 
D

duyurbeni.com

#6
yok marez içeriğin yayınlanması forum için sorun cıkartır diye düşündüm yoksa paylaşcak cok şey var.
 
D

duyurbeni.com

#9
arkadaşlar dosyaları indirmeyin flash oyunların içinde trojan ve virus var . kaspersky ve nod32 birinci derece alarm verdi. bu başlığında silinmesi en uygunu.
 

SargeT

Üyeliği durduruldu
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
1,513
Beğeniler
9
Yaş
42
Konum
misstanbul
#10
duyurbeni.com' Alıntı:
dosyaları indirmeyin flash oyunların içinde trojan ve virus var . kaspersky ve nod32 birinci derece alarm verdi. bu başlığında silinmesi en uygunu.

virüsmü... :s böyle bişi olmasına imkan yok.. Şayet öyle birşeyde varsa Bu kesinlikle ve kesinlikle kasıtlı yapılan bir davranış değildir. Beni bilenler bilir ne antivirüs nede başka bir yazılım kullanırım hiç birşey yüklü değildir bilgisayarımda... Amacım sadece paylaşımdı....
 
D

duyurbeni.com

#11
sana bi suclamam yok , sadece flash oyunlarda virus ve trojan oldugunu belirtmek istedim.
 

ManuaL

Onaylı Üye
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
932
Beğeniler
0
Konum
Istanbul
#15
indiremedim ya :( farklı bir siteden veya kendi sitelerinden birinden upload etme şansın var mı acaba ? Oldukca işime yarayabilecek bir döküman gibi görünüyor, fakat indiremedim malesef sayfa görüntülenemiyor diyor..
(+ rep paylasim için)
 

SargeT

Üyeliği durduruldu
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
1,513
Beğeniler
9
Yaş
42
Konum
misstanbul
#18
Arkadaşlar dile kolay 1 yıl olmuş nerdeyse bu konuyu açalı o zamanlar rapidsahre.com yoktu şayet rapid domain değiştirmese eminim silinmezdi, sağlık olsun şimdilik yapacak bişi yok. Ama cd biryerlerde gözüme ilişirse yeniden upload ederim ;)
 

Remark

Profesyonel
Katılım
24 May 2007
Mesajlar
395
Beğeniler
0
#19
teşekkürler..

indiren ardaşlar varsa onlar upload edebilirmi acaba..

veya bu tür kaynakları nerden edinebilirim?
 

Bu konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Misafirler: 0)

Türkiye’nin ilk webmaster forum sitesi iyinet.com'da forum üyeleri tarafından yapılan tüm paylaşımlardan; Türk Ceza Kanunu’nun 20. Maddesinin, 5651 Sayılı Kanununun 4. maddesinin 2. fıkrasına göre, paylaşım yapan üyeler sorumludur. iyinet.com sayfalarında yer alan yazı, görsel ve linklerle ilgili hukuki şikayetleriniz için Buradan iletişime geçmeniz durumunda, ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 7 gün içerisinde iyinet yönetimince tarafınıza dönüş sağlanacaktır. Betcup Artemisbet Forum
Üst