chat eczaonline.com yazılım uzmanı gaziantep web tasarım

7 aylık site bile sandbox ta

Katılım
11 Ara 2004
Mesajlar
6,459
Beğeniler
3
Yaş
38
Konum
izmir
#1
Arkadaşalr sunu analdım ki yeni acılan site girmiyor sandbox sadece 7 aylık ve pr degeri 3 ve her gün güncellenen belli içeirkli site dün sanıırms andbox girdi dün hiti düşmüş bugun bitmiş aramalarda 14. sayfalara kadar düşümüş. google dalgalanması diye düşünüyorum umarım öledir ama 7 aylık sitenin sandbox girmesi biraz garip gitti..
 

selim61

Onaylı Üye
Katılım
10 May 2006
Mesajlar
5,301
Beğeniler
13
Konum
<?=selim61?>
#3
benim 1 sitem 2 haftalıktı google bu sitemi pr3 yaptı, seninkisi gibi 1. sayfalardan sonlara indi, şimdi yavaş yavaş düzeliyo.
Google bu akıl sır ermiyo.
 
Katılım
11 Ara 2004
Mesajlar
6,459
Beğeniler
3
Yaş
38
Konum
izmir
#4
yeni sitelerin girdiğini biliyordum 7 aylık site neden girer bilmem halbuki hiç bir gizli keyword vs.. yok anlam veremedim siteyi actıgımda ilk girdim ama 5 gün sonra geri acıldı ben güncellemeye devam etmiştim bud aöle olur inş dalgalanmadır inş yoksa 5000 hit gitti yanii..
 

jackal

Müptela
Katılım
2 Ocak 2006
Mesajlar
1,899
Beğeniler
1
#5
permission senınkı yıne ıyı ya :)
pr5 3 yıllık sıte sandboxdayım tam1,5 aydır gun ve gun guncellıyorum gecen gun baktımda yıne kendı sıtemın adını yazdığımda 7.sayfadan 6.sayfanın sonuna kadar yukselmışım :)
sabdboxa gırınce sıteyı unutmka gerekyıor bunu anladım onun sandboxdan çıkmasnı beklemek yerıne aynı scripti al başka bır ısıle aç aynı hıtı alıyor...
 
Katılım
11 Ara 2004
Mesajlar
6,459
Beğeniler
3
Yaş
38
Konum
izmir
#6
valla ben ümitliyim ilkind ecıktım 15 günd ebundanda cıkacagıma eminim.. beklicem sabırla ve heycanla
 
H

hakan78

#7
Bende yeni bir site açtım 1,5 ay oldu google sayfalarını yavaş yavaş indexliyodu hiti de 1500 lere kadar çıkmıştı 2 gündür hiti 500 lere düştü ve google da hiç çıkmıyo. Sizce google da hiç çıkmaması neden? Ayrıca sitemizin sandbox a düştüğünü nerden öğrenebiliriz.
 
Katılım
11 Ara 2004
Mesajlar
6,459
Beğeniler
3
Yaş
38
Konum
izmir
#8
valla 1-2 sıra düşmek dalgalanmak ama her gün güdn egüzel hit gelen kelimede yoksan artık sandbox olma ihtimali yüksek
 
Katılım
11 Ara 2004
Mesajlar
6,459
Beğeniler
3
Yaş
38
Konum
izmir
#12
öle anlı şanlı bişi yapmadım sahsen sadece sitemde google reklamı yoktu olanalrıda kaldırdım + sitem normal şekild egüncelledim + içerikle ilgili sitelerden link almaya çalıştım ama abartı degil 3-4 günd e1 link toplam 5-6 site sadece fazla degil. sonra bir baktım hit yüksel deidm sanırım dalgalanam ama 2-3 gün öle gidince cıktıgımı analdım
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
2,778
Beğeniler
0
Yaş
39
Konum
Ankara/Kayseri
#13
bu ara tuhaf dalgalanmalar var.
sandbox ise eskisi kadar uzun sürmüyor.
Benim sitelerden biri 1 ay sürdü.
istikrarlı güncelleme ve sağlıklı link almakla 1 ayı bulmaz diye düşünüyorum
 

Darkart

Onursal Üye
Katılım
1 Tem 2005
Mesajlar
7,037
Beğeniler
54
Yaş
43
#14
valla bence böyle iyi...umarım hiç düzelmez :D...kendimi düşünmek zorundayım arkadaşlar...
Şaka bi yana şu son 1-2 haftadır google bana çalışıyo resmen...indexlemediği sayfam kalmadığı 12-13 sağlam kelimede 1. sayfaya taşımış beni sağolsun...bilmiyorum naaptınız ama benim 1 yıldır aynı...hiçbişine dokunmadım...
 

Bu konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Misafirler: 0)

Türkiye’nin ilk webmaster forum sitesi iyinet.com'da forum üyeleri tarafından yapılan tüm paylaşımlardan; Türk Ceza Kanunu’nun 20. Maddesinin, 5651 Sayılı Kanununun 4. maddesinin 2. fıkrasına göre, paylaşım yapan üyeler sorumludur. iyinet.com sayfalarında yer alan yazı, görsel ve linklerle ilgili hukuki şikayetleriniz için Buradan iletişime geçmeniz durumunda, ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 7 gün içerisinde iyinet yönetimince tarafınıza dönüş sağlanacaktır. Betcup Artemisbet Forum canlı bahis sohbet - - chat
Üst