chat eczaonline.com

aklıma takılan bir soru

cipher

Yeni Üye
Katılım
19 Eki 2005
Mesajlar
0
Beğeniler
0
Yaş
33
#1
şu hem kafamda bir soru uyandırmıştır.şimdi örneğin ingilizce bir site hazırladık yabancı içerikli.bu siteye biz türk kullanıcıyı bir şekilde soktuk ve b kullanıcı google reklamlarını tıkladı.günde örneğin google reklamlarını 50 türk kullanıcısı tıkladı.ben duymuştumki yabancı içerikli reklamları türk kullanıcısı tıklayınca googleden banlanma riskin var.ama öte yandan da söyle birşey düşünüyorum.sonuçta reklam veren kişi adwordstan Türkiye' yi de seçmiş.
Şimdi böyle bir durumda türk kullanıcısı yabancı reklamı tıklarsa banlanırmıyım bannalmazmıyım ?
 
Katılım
3 Şub 2005
Mesajlar
1,607
Beğeniler
1
Konum
Neverland
#2
bi şekilde kullanıcıyı soktuk dediğin şekilde o sayfa ya da siteye popup açmak veya o siteyle sayfayla alakasız link vermekse banlar. reklamveren türkiyeden de insanların konusuyla ilgilenebiliceğni düşünüp vermiş olabilir. ama bu amaca uymayan tıkları gugıl amca anlıyo. ingilizce siteye ingilizce ziyaretçi çekmek gerek. zaten türk tıkını da ayırt ediyo.
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
4,796
Beğeniler
16
Konum
-Adsense-
#3
tıklamalar neticesinde atılan kişilerde genelde şöle bir sonuç ortaya çıkıyor..

Site dili ; İngilizce
Günlük Hiti ; önemsiz..
Tıklama Sayısı aylık ; 500
Türk tıklayıcı ; 475
Kendi tıklamaların ; 25

Atılmasıda çok doğal...
 

ilkerortac

Profesyonel
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
213
Beğeniler
0
Konum
Merkez, Evrenin Merk
#6
Sakin sakin kendin tiklama ip lerin cakisiyor.google/adsense girdiginde ip tutuluyor senin clicklerinle onlar ayniysa banlanirsin YAPMA ! biz dua ediyoruz yahoo Turklere de hizmeti acsin sen napiyorsun .Bunun yarari yok .Abiler senden benden akillilar hep o reklamdan sen para kazaniyorsun ama bu kazancin google in cebinden cikmiyor reklam veren adamin google yaptigi odemenin cok cok kucuk miktarini aliyorsun neticede sana bana reklam verene zarari var. ARTI en ufak katkisi yok vallah yapmaYIN
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
4,796
Beğeniler
16
Konum
-Adsense-
#7
ilkerortac' Alıntı:
cigerim !
Sakin sakin kendin tiklama ip lerin cakisiyor.google/adsense girdiginde ip tutuluyor senin clicklerinle onlar ayniysa banlanirsin YAPMA ! biz dua ediyoruz yahoo Turklere de hizmeti acsin sen napiyorsun .Bunun yarari yok .Abiler senden benden akillilar hep o reklamdan sen para kazaniyorsun ama bu kazancin google in cebinden cikmiyor reklam veren adamin google yaptigi odemenin cok cok kucuk miktarini aliyorsun neticede sana bana reklam verene zarari var. ARTI en ufak katkisi yok vallah yapmaYIN
konuyu bölmek istemem.Ama gerçekden de rahatsız oldum.

cigerim ! diye bir giriş uslubu bence hoş olmamışdır.Daha iyi hitaplar kullanmak bence teşvik açısından daha iyi olur.Verdiğin bilgiler çok yararlı.Uslupda bilgiler gibi olursa, çok hoş olur.
Teşekkür ederim.
 

hdogan

Profesyonel
Katılım
14 Eki 2004
Mesajlar
693
Beğeniler
2
Yaş
40
Konum
Ankara
#8
ilkerortac' Alıntı:
reklam veren adamin google yaptigi odemenin cok cok kucuk miktarini aliyorsun neticede sana bana reklam verene zarari var. ARTI en ufak katkisi yok vallah yapmaYIN
%70'i bize %30'u Google'a kaliyor. Fakat SmartPricing ile ortalik karisiyor biraz...
 

ZIPPKIN

Müptela
Katılım
30 Eki 2005
Mesajlar
2,294
Beğeniler
1
Konum
Dream Island : Moore
#10
aynen katılıyorum,
ciğerim yazısının üstüne resimde pek yakışmış yani, sana + ona - rep (rep manyağı olmuşsun bu aralar ;)

edit : arkadaş hatasını görüp düzeltmiş bu seferde + rep i hakketti :)

beceriksiz_acemi' Alıntı:
konuyu bölmek istemem.Ama gerçekden de rahatsız oldum.

cigerim ! diye bir giriş uslubu bence hoş olmamışdır.Daha iyi hitaplar kullanmak bence teşvik açısından daha iyi olur.Verdiğin bilgiler çok yararlı.Uslupda bilgiler gibi olursa, çok hoş olur.
Teşekkür ederim.
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
4,796
Beğeniler
16
Konum
-Adsense-
#11
ehe sayende :) seni örnek aldım paylaşıma fora dedim valla.Elimden geleni yazıyorum artık.Bu arada bende rep vermeyi unutmuşum arkadaşa.


SmartPricing hakkında bilgi vermeni rica edebilirmiyim acaba ? Gerçekden de merak ettim.
 

ilkerortac

Profesyonel
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
213
Beğeniler
0
Konum
Merkez, Evrenin Merk
#12
selam tekrar ...
Uslup konusunda cok cok ciddiyim kirici olmak maksatli degildim editlenen mesajdan da anlasilacagi gibi maksatim kirici olmak, olamaz ! yapici sekilde not yazdigima inan .. Kirildiysan da uzgunum ... Ama inan yardimci olmakdi maksatim .Sanirim bu not ve edit bunun ispatidir
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
4,796
Beğeniler
16
Konum
-Adsense-
#13
bencede ispatı.Ağzına, yüreğine sağlık.Zaten orada bana ters gelen tek şey o uslupdu.Yoksa mesajımdada dediğim gibi verdiğin bilgiler çok yararlıydı.Neyse arkadaşın konuyu daha fazla dağıtmayalım.İlgine ve seviyenede ayrıca teşekkürler ilkerortac
 

Bu konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Misafirler: 0)

Türkiye’nin ilk webmaster forum sitesi iyinet.com'da forum üyeleri tarafından yapılan tüm paylaşımlardan; Türk Ceza Kanunu’nun 20. Maddesinin, 5651 Sayılı Kanununun 4. maddesinin 2. fıkrasına göre, paylaşım yapan üyeler sorumludur. iyinet.com sayfalarında yer alan yazı, görsel ve linklerle ilgili hukuki şikayetleriniz için Buradan iletişime geçmeniz durumunda, ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 7 gün içerisinde iyinet yönetimince tarafınıza dönüş sağlanacaktır. Betcup Artemisbet Forum
Üst