Çok yedikten sonra ne yaparsam kilo almam ?

Katılım
11 Nis 2019
Mesajlar
8
Beğeniler
0
#1
Merhaba arkadaşlar, kendime söz veriyorum çok yemeyeceğim diye, ama ; güzel yemekleri görünce dayanamıyorum kendimi kaptırıyorum. Çok yemekten dolayı da kilo alıyorum. Yemek yedikten sonra kilo almamak için neler yapmalıyım ?

Not: Az ye diyecekler lütfen mesaj yazmasınlar. Bu konuda taviz veremiyorum. Elimden geldiğince uğraştım ama başaramadım. Deneyen, gören, bilen varsa bilgi verirlerse sevinirim.
 

ŞeMSi

Empatik
Yönetici
Moderatör
Onaylı Üye
Katılım
2 Haz 2016
Mesajlar
766
Beğeniler
87
Konum
Hatay
#2
Merhabalar, anladığım kadarıyla yemekle aranız iyi görünüyor :) Çok yemek yedikten sonra kilo almamak için , o günü hareketli geçirmelisiniz. Bazı bilgileri aşağıya listeliyorum. Hepsini uygulayamasanız da uygulayabildipiniz kadarıyla da mutlaka fayda görürsünüz. Ayrıca forumumuzda yemekten sonra kilo almamak için yazılmış olan makaleyi de okumanızı tavsiye ederim.

1- Her gün en az 1 saat yürüyüş yapın. ( Çok etkilidir)
2- Yemeklerinizde mutlaka salata tüketin. Yemek sonrası hemen tatlı yemeyin en az 2 saat geçmesini bekleyin.
3- Günlük su tüketiminizi arttırın. Böylece metabolizmanız daha iyi çalışacaktır.
4- Yemek yedikten hemen sonra uzanmayın ya da yatmayın. Uyumadan en az 3 saat önce yemek işiniz bitirmiş olun.
5- Günlük elma sirkesi kullanımını arttırın. salatalarınızda elma sirkesi kullanabilirsiniz.
6- Yemeğe başlamadan yarım saat önce bir bardak sirkeli su için.
7- Yemeklerinizde az da olsa keten tohumu kullanın.
8- Yemeklerinize atılan tuz miktarını azaltın.
9- Tam tahıl buğdayından yapılmış ekmek kullanın.
10- Kabız olmamaya çalışın, kabızlığı engellemek için de mutlaka iki şeye çok dikkat edin: Çok su tüketin, çok hareket edin

Umarım bu anlatılanları uygulayabilirsiniz. Hepsini yapamasanızda en azından yürüyüş yapmayı ve çok su içmeyi ihmal etmeyin derim. Bu ikisini uygulasanızda kilo alma durumunuz azalacaktır. Sağlıklı ve mutlu günler diliyorum.

Takıldığınız yer olursa sorabilirsiniz, bildiğim kadarıyla yardımcı olmak isterim.
 
Katılım
11 Nis 2019
Mesajlar
8
Beğeniler
0
#3
Bu yazılanlardan zannedersem bir kaç tanesini yapabilirim. Yürüyüşe yükleneceğim. Daha önce bazı zamanlar denemiştim aslında çok faydalı olmuştu. Anlaşılan bana yürüyüş yolları görünüyor. İlgilenip cevap yazdığınız için teşekkür ederim.
 

Figen_Dogan

Makale Yazarı
Onaylı Üye
Katılım
4 Eyl 2016
Mesajlar
68
Beğeniler
15
#5
Öncelikle bir karar vermelisiniz. Çok yiyip kilo vermek için işkence çekmeyin. Azıcık nefsinize hakim olun ve yemeyi azaltın. Ben 55 kiloyum ve boyum da 1.65. Yani boy kilo oranım normal.

Hayat felsefem de şöyle.
  • Çok düşün
  • Çok yürü
  • Çok yönlü ol

  • Az ye
  • Az konuş
  • Az uyu
Alttakiler zaten Peygamber Efendimizin de tavsiyeleri.
 

furkansayers

Makale Yazarı
Onaylı Üye
Katılım
2 Ocak 2019
Mesajlar
128
Beğeniler
32
#7
Çok yemek de birbirinden farklı. Çokça yeşillik yemek ile bulgur, ekmek gibi karbonhidratlı besinlerin çok tüketimi arasında fark var.
Ben de çok yerim ama bulgur ve ekmeği neredeyse hiç yemem. Bu yüzden de avatarımda da tam olarak göremeseniz de fit bir vücuda sahibim.
 

Bu konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Misafirler: 0)

Üst