Dijital Pazarlama ve Süper Yeni Yetmeler: Z Kuşağı

Katılım
2 Ocak 2019
Mesajlar
8
Beğeniler
0
#1
Dijital Pazarlama ve Süper Yeni Yetmeler: Z Kuşağı
Z kuşağı intenetle doğup büyüyen ilk nesildir. Çoğu henüz kendi haracama özgürlüğüne sahip olmasa da, dijital dünyada #hashtaglarda bir araya gelen bu jenerasyon, internetteki ürün ve hizmetleri değerlendirme, özgünlük konusunda diğer tüm jenerasyonlardan daha az yanılıyorlar.

Z kuşağının çok farklı olmadığına inanmak işin kolay yolu. Ancak Tarih, bize her neslin kendine has bir kimliğinin, seçimlerini tanımlayan özelliklerinin ve deneyimlerin olduğunu söyler. Bundan 15 yil önce, kısa mesaj oluştururken kelime sınırını aşmayarak ve ikinci bir sms gönderilmesini engelleyerek tasarruf etmeye çalıştığımız günlerden, sosyal medya ve emojiler sayesinde tek kelime kullanmadan iletişim kurabildiğimiz bu günlere geldik.

Genetik araçlarla, özellikle taklit yoluyla bir kişiden diğerine geçtiği düşünülebilecek bir kültür veya davranış sistemi (meme) haline gelmeye başlayan sosyal medya birçok popüler ifade biçimini barındırır haline geldi. Bu görsel diyaloglar o kadar çabuk gelişti ki, bilmeyenler için erişilemez olarak algılanabilir. Google bile kullanıcıların meme kelime hazinesi geliştirdiğini kabul ediyor. Android kullanıcılarına, görüntüleri tercih ettikleri sosyal medya uygulamalarından kolayca erişilebilen bir ‘Memes’ koleksiyonuna kaydetme özelliği sunulmaktadır.
Okumaya devam edin
Arama Reklamcılığının Geleceği: “Z Kuşağı”
 

Bu konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Misafirler: 0)

Türkiye’nin ilk webmaster forum sitesi iyinet.com'da forum üyeleri tarafından yapılan tüm paylaşımlardan; Türk Ceza Kanunu’nun 20. Maddesinin, 5651 Sayılı Kanununun 4. maddesinin 2. fıkrasına göre, paylaşım yapan üyeler sorumludur. iyinet.com sayfalarında yer alan yazı, görsel ve linklerle ilgili hukuki şikayetleriniz için Buradan iletişime geçmeniz durumunda, ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 7 gün içerisinde iyinet yönetimince tarafınıza dönüş sağlanacaktır.
Üst