Gececiler Topiği

Senol

Onursal Üye
Onaylı Üye
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
4,856
Beğeniler
1
Konum
Bursa
#42
yaw geleneği bozmayalım lütfen karikatür e devam sempaty değiştir lütfen olmuyor boyle ama gelenekleri bozmaya hakkın yok :D
 
Katılım
25 Şub 2005
Mesajlar
3,824
Beğeniler
19
Konum
hawaii. ama sanal tur.
#44
95 filandı sanırım. ben orta okuldayken :d yine bi 12 yıl var canım nostaljik sayılır

ya sadece gecenin karikatürü olmasın :) mesela gecenin şarkısı filan da olsun :p

ama gelenek olarak karikatür olabilir tabi ki :)
 
Katılım
2 Şub 2006
Mesajlar
1,410
Beğeniler
4
Konum
Pendik
#47
iyi sabahlar arkadaşlar satılık site var isteyen varmı :D günün ilk ışıklarında çalışma azmi pehhh
 

Senol

Onursal Üye
Onaylı Üye
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
4,856
Beğeniler
1
Konum
Bursa
#48
olm ne siteymiş bi sieyi satamadın yok yani satamıcaksan ver bana ben satayım :p
 

Senol

Onursal Üye
Onaylı Üye
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
4,856
Beğeniler
1
Konum
Bursa
#50
bu gece nerde bu millet herkes uyuya kalmış sanırım neyse gecenin karikatürünü ekleyelim hemen :)

 

Senol

Onursal Üye
Onaylı Üye
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
4,856
Beğeniler
1
Konum
Bursa
#52
ne olm bi sen birde ben varız millet uykuda olm anlaşılan forum bu gece ikimize kaldı :D
 
Katılım
2 Şub 2006
Mesajlar
1,410
Beğeniler
4
Konum
Pendik
#54
oooo zaferde burdaymış bu arada zafer bak bu baba şenol trdownload gelicekti bursadan bu hafta buluşsaydık satış yaptı
 
Katılım
2 Şub 2006
Mesajlar
1,410
Beğeniler
4
Konum
Pendik
#58
yok şenol baba para kalmadı satamadık siteyi zaten adsense bu ayda yamuk yaptı



zanza(zafer) ne işimiz var bursada en büyük kend istanbul herkez burda gitsek bile kim misafir etcek kaldımı öyle babalar :D

sempaty iyi geceler :)


Buluşmaa istiyorummmmmm

Trdownload sana resim yolluyom sakla küçük yeğen benim
http://quis.qub.ac.uk/caving/oldsite/nah.jpg
 

Bu konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Misafirler: 4)

Türkiye’nin ilk webmaster forum sitesi iyinet.com'da forum üyeleri tarafından yapılan tüm paylaşımlardan; Türk Ceza Kanunu’nun 20. Maddesinin, 5651 Sayılı Kanununun 4. maddesinin 2. fıkrasına göre, paylaşım yapan üyeler sorumludur. iyinet.com sayfalarında yer alan yazı, görsel ve linklerle ilgili hukuki şikayetleriniz için Buradan iletişime geçmeniz durumunda, ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 7 gün içerisinde iyinet yönetimince tarafınıza dönüş sağlanacaktır.
Üst