etil alkol rp satın al
chat ege.net

gelen paradan kesinti yapılmış ???

apachesoul

Üyeliği durduruldu
Katılım
16 Mar 2005
Mesajlar
77
Beğeniler
0
#1
arkadaşlar sedo da 2 tane farklı hesabım war. birinde 28€ birinde 27€ birikmişti. iki sedo hesabındada garanti bankasındaki hesabım tanımlı.

para en sonunda hesabıma yattı ama, gelen her iki paradan da 14,76€ kesinti yapmışlar. bu normal midir? ne için bu kesinti? önüne geçmenin bi yolu war mıdır?
 

ploop

Müptela
Katılım
11 Eki 2004
Mesajlar
6,964
Beğeniler
0
Konum
karavan
#2
garanti bankası kesinti yapıyor. tek çözüm paypal'e ya da baska bir bankaya istemek. bildiğim kadarıyla is bankası kesinti yapmıyor.
 

Senol

Onaylı Üye
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
4,856
Beğeniler
1
Konum
Bursa
#3
bendede her ay oluyor o kesintiler gecenlerde müşteri hizmetlerini aradım garanti bankasının yapabilceğimiz bişi yok sisdem otomatik kesiyor diyolar parayı :(
 

apachesoul

Üyeliği durduruldu
Katılım
16 Mar 2005
Mesajlar
77
Beğeniler
0
#4
ama kesintiyi garanti yapmış gibi görünmüyo ki?

SEDO GMBH KOMİSYON -14,76

bu şekilde yazıyordu ?
 

ploop

Müptela
Katılım
11 Eki 2004
Mesajlar
6,964
Beğeniler
0
Konum
karavan
#5
sedo en son akbank'ı muhabir banka olarak kullanıyordu. yani para akbank'a geliyor, daha sonra garanti'ye geliyor. bu islem sırasında sanırım o para kesiliyor. baska bir seyler varsa da bilmiyorum, garanti bankası sonuçta 15 euro kesiyor. sedo kesse de kesiyor, kesmese de :)
 

apachesoul

Üyeliği durduruldu
Katılım
16 Mar 2005
Mesajlar
77
Beğeniler
0
#7
kesinti yapmayan bi banka biliyor musunuz? kullanabileceğim 2 banka hesabım daha war biri fortis biri teb. bunlardan birini kullanıpta kesinti olmadan parasını alan war mı?
 

Senol

Onaylı Üye
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
4,856
Beğeniler
1
Konum
Bursa
#8
akbank ı dene isdersen ploop un dedği gibi muhabir banka akbank sa kesinti olmaz kanımca
 

Unutmam

Müptela
Katılım
7 Ocak 2006
Mesajlar
1,567
Beğeniler
0
#10
Benim sedo parking ödemesi de dün gelmiş baktım her zamanki gibi kesinti olmamış yine.Yapı kredi bankasında da kesinti olmuyor yani
 

i.ari

Müptela
Katılım
16 Ara 2006
Mesajlar
4,437
Beğeniler
6
Konum
Ankara
#11
muhabir banka akbank oluyor genelde. Eğer yabancı para olarak hesabınıza para gelirse komisyon almıyor. Eskiden advense ceklerindede hiç komisyon almadan ödeme yapıyordu.
 

yeux

Şen Üye
Katılım
26 Şub 2003
Mesajlar
46
Beğeniler
0
#12
Garanti bankası yurt dışından gelen tüm paralardan komisyon kesiyor (yaklaşık 3 yıldır). Yurt dışı işlemler için şuan Türkiyedeki en iyi banka Akbank. Uzun süredir akbankla çalışıyorum hem çeklerimi komisyonsuz bozuyorlar, hem havalelerimden hiçbir kesinti yapılmıyor.
 

yeux

Şen Üye
Katılım
26 Şub 2003
Mesajlar
46
Beğeniler
0
#14
Nerdeyse 2 senedir akbank kullanıyorum şimdiye kadar ne çeklerden, ne havalelerden hiçbir kesinti olmadı. Her ay sedo ödemesi alıyorum.

Çek işlemlerinin hesabınız üzerinden yapılmasına dikkat edin. Ayrıca hesabınızı kambiyo işlemlerinin yapılabildiği bir şubeden açtırırsanız sizin için daha kolay olur.
 

biqq

Profesyonel
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
555
Beğeniler
0
#17
yapıkredi kesmiyor ama 15 gün falan parayı çekmicen çekersen kesiliyor :)
 

apachesoul

Üyeliği durduruldu
Katılım
16 Mar 2005
Mesajlar
77
Beğeniler
0
#18
yapıkredi için swift kodunu bilen war mı? ben YAPITIRS olarak girdim ama,

Please note:
Unfortunately your entry contained errors. Please review the fields marked in red and correct your entry.


* The SWIFT code is invalid! The fifth and sixth place must contain the country-code TR! The SWIFT code must be composed of 8 or 11 characters!


şeklinde bi uyerı verdi?
 

apachesoul

Üyeliği durduruldu
Katılım
16 Mar 2005
Mesajlar
77
Beğeniler
0
#19
tamam arkadaşlar sorunu hallettim bana bankadan verilen kod yanlışmış ;)

YAPITRIS olması gerekiyormuş :)
 

Bu konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Misafirler: 0)

Türkiye’nin ilk webmaster forum sitesi iyinet.com'da forum üyeleri tarafından yapılan tüm paylaşımlardan; Türk Ceza Kanunu’nun 20. Maddesinin, 5651 Sayılı Kanununun 4. maddesinin 2. fıkrasına göre, paylaşım yapan üyeler sorumludur. iyinet.com sayfalarında yer alan yazı, görsel ve linklerle ilgili hukuki şikayetleriniz için Buradan iletişime geçmeniz durumunda, ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 7 gün içerisinde iyinet yönetimince tarafınıza dönüş sağlanacaktır. Betcup Artemisbet
Üst