Google, Nielsen ile anlaştı! Mobil YouTube reklamlarını sayabilir

marasli-baskan

Pratik Üye
Onaylı Üye
Katılım
4 Ocak 2019
Mesajlar
20
Beğeniler
13
Konum
Erzincan
#1
Ölçüm ve medya şirketi Nielsen, Google ile yeni bir anlaşmaya vardı. Nielsen, gelecekte platformlar arası reklam kampanyalarını ölçerken mobil YouTube reklamlarını da sayabilir.

Nielsen, Toplam Reklam Derecelendirmeleri, platformlar arası kampanyaları ölçmek için en tanınmış platform. Gelecekte, Google ile Nielsen arasındaki bir anlaşma sayesinde, mobil izleyici ölçümleri şimdi YouTube'un geniş mobil izleyicisini de içerecek.

Toplam Reklam Derecelendirmeleri, birden fazla platformda kişiselleştirilmiş reklam istatistiklerini sağlamak ve hedeflere yönelik gönderilecek reklamlar için verileri TV, bilgisayar, tablet ve akıllı telefonlarda toplamak ve birleştirmek için tasarlandı.

YouTube_w801_h667.jpg

Broadcasting Cable , iki şirket arasındaki anlaşmanın 2018 ortasından beri sürmekte olduğu ifade ediyor . Anlaşmanın finansal şartları henüz açıklanmadı. Nielsen Başkan Yardımcısı Amanda Tarpey, "Çapraz platform izleyici ölçümü yapmak bizim için çok önemli. Tüketicilerin TV'leri veya akıllı telefonları üzerinden yayın yapıp yapmadıklarına bakılmaksızın, Nielsen'in izleyici kapsamı, endüstrinin yayıncılardan ve platformlardan reklamverenlere ve ajanslardan faydalanmasına yönelik önemli bir adım olan izleyici ve artımlı reklamları yansıtacaktır. " dedi.
 

Bu konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Misafirler: 0)

Üst