chat eczaonline.com yazılım uzmanı gaziantep web tasarım

Google sabit paramı koyuyo ya????

ruen

Müptela
Katılım
4 Mar 2006
Mesajlar
2,019
Beğeniler
1
Konum
Kocaeli UNI
#1
Google adsense e başladığımda tek bi sitem vardı.Hitleri 2000-3000 civarında değişiyordu.Forum sitesiydi
Kazancı günlük 6-7 $ bazen 9-10$ arası seyrediyordu.
Dedim ek kazançda olur bi site daha açayım.
Msnkurdunu açtım.Açtıktan sonraki günden itibaren kazançlarım gene aynı para civarında seyretti.Forum sitesi kazancı 4$ sa 10da 1 hiti olan msnkurdu kazancı 3$ gib..Sonra bu iki kazanç toplamı 3-4$ arası seyretmeye başladı.
Son zamanlarda ise hiti forum sitesinden 10 kat daha düşük olan msn kurdunun tık sayısı her 5 gösterimde 1 olunca forumeradan ffazla olmaya başladı.
Dedim gene ek bi site daha açayım dosya.in ..
siteyi açtım yayına soktum google reklamlarını yerleştirdim (daha programlar eklenmedi) msnkurdunun kazançları sıfırlandı. günlük 1.5-2$ arası olan kazanç 0.10 cente düştü bi günde.. 2 gündür ise böyle.
Gösterim aynı tık sayısı rezalet 5-10 gibi..

Bunun sebebi ne olabilir?Google ın bana garezimi var?Gözmden bişeymi kaçtı?
Her site açışımda bi günde tık kaybediyorum.
Bi site hitten ve gösterimden kaybetmeden bi günde 100 tık kaybedemez..
 

Phantasm

Profesyonel
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
306
Beğeniler
0
Konum
Ankara
#2
ahmetciğim,
ticari konularda değil sitelerin, düşük vermesi normal. hem reklam verenin gazına göre değiştiği için google'ın yayımcıya ödemeleri; bu sebeple değişken olması gayet normal.

bir dönemi diğer dönemini tutmaz google'ın... ticari konulardan daha çok kazanabilirsin; keşke ticari bir site yapsaydın. satılacak eşya falan tanıtırdın. güzel olurdu. türkiye'de yok öyle eli ayağı düzgün ticari tanıtım siteleri. varolanların hepsi de satış yapıyor.

sen işini bilirsin yine de. :)

edit. unutmadan. kanallarla en çok tıklanan reklamları tespit et. az tıklanan ve az kazandıran reklamları kaldır. gerekirse sitenin tek yerinde reklam olsun ama en çok tıklanan o olsun. heryere serpiştirme reklamı.
 

ruen

Müptela
Katılım
4 Mar 2006
Mesajlar
2,019
Beğeniler
1
Konum
Kocaeli UNI
#3
sevgili erçin,
21 kasım 2006 günü atalarımıza layık olamadık :D:D:D

haklısın her zamanki gibi ama bir günde 100 tık düşmesi normal mi? 120 tık alan site 20 tıka düşer mi bi günde?
bence bu bi tesadüf değil :S
 
S

Sabri

#5
ülkemizde en çok adwordse kim reklam veriyor sizin benim gibi insanlar, ben geçenlerde bir arkadaştan 55$lık adwords kuponu aldım resmen sıkıp suyunu çıkartıyoruz 0.02den adwordse reklam verdim bu reklamlar nerede dönecek sizin benim gibi arkadaşların sitelerinde dönecek büyük çoğunlukta benim gibi yapıyor bilmem anlatabildimmi?
 

Phantasm

Profesyonel
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
306
Beğeniler
0
Konum
Ankara
#6
durun tık demiş.
açılın gari.

abicim! etraf lavuk zihniyetli adsense tecavüzcüsü dolu!... bir kaç tip var bilirsin... eskilerden. adamlar çekemiyor bizi...
senin reklamlara tıklayıp geçersiz tıklama yaratıp banlatmaya çalışıyorlar olmasın?!?
o gereksiz lavuk tavukları sen benden daha iyi bilirsin ;)
 

ruen

Müptela
Katılım
4 Mar 2006
Mesajlar
2,019
Beğeniler
1
Konum
Kocaeli UNI
#8
hepsi aynı hesapta..

ya şu sizce mantıklı mı? 5 gösterime 1 tık alan site nası olurda bi gün sonra ve ardındaki 3 gün süreyle 400 gösterime 20 tık verir? normalde en az 80 tık vermesi gerek
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
54
Beğeniler
1
#9
hepsi aynı hesapta..

ya şu sizce mantıklı mı? 5 gösterime 1 tık alan site nası olurda bi gün sonra ve ardındaki 3 gün süreyle 400 gösterime 20 tık verir? normalde en az 80 tık vermesi gerek
eğer sen bunu beğenmiyorsan benim ağlamam lazım:D
bak dostum aşağıdaki benim şu anki durumum:)

Sayfa gösterimleri :4.122
Tıklamalar: 12
 
Katılım
25 Nis 2005
Mesajlar
5
Beğeniler
0
Yaş
32
#11
hepsi aynı hesapta..

ya şu sizce mantıklı mı? 5 gösterime 1 tık alan site nası olurda bi gün sonra ve ardındaki 3 gün süreyle 400 gösterime 20 tık verir? normalde en az 80 tık vermesi gerek
kardeşim benim sen 400 gösterime 20 tık diosun da bizim ne yapalım :)

aşağıdaki de benim 22.11.2006 tarihli gösterim ve kazancım sen karar ver artık duruma :D

13.938 35 0,25% USD 0,06 USD 0,89

sence hangimiz daha aciz durumda ??
 

Bu konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Misafirler: 0)

Türkiye’nin ilk webmaster forum sitesi iyinet.com'da forum üyeleri tarafından yapılan tüm paylaşımlardan; Türk Ceza Kanunu’nun 20. Maddesinin, 5651 Sayılı Kanununun 4. maddesinin 2. fıkrasına göre, paylaşım yapan üyeler sorumludur. iyinet.com sayfalarında yer alan yazı, görsel ve linklerle ilgili hukuki şikayetleriniz için Buradan iletişime geçmeniz durumunda, ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 7 gün içerisinde iyinet yönetimince tarafınıza dönüş sağlanacaktır. Betcup Artemisbet Forum canlı bahis sohbet - - chat
Üst