Şikayet Bölümü Kuralları!!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Yeniçeri

Ne Mutlu Türküm Diyene
Yönetici
Administratör
Onursal Üye
Onaylı Üye
Katılım
14 Şub 2009
Mesajlar
7,004
Beğeniler
99
#1
Bu kategoride konu açmayı ya da mesaj yazmayı düşünen arkadaşlarımız, aşağıdaki kurallara gör hareket etmeliler. Aksi halde üzülerek, yönetim tarafından işlem yapılmak zorunda kalınacaktır. Unutmayın, bu kategorinin amacı karışıklık çıkarmak değil, karışıklıkları çözümlemektir.

-----------------------------------------------------

Konularınızı, aşağıdaki şablona göre açmanız gerekiyor.

Şikayet edilen üye: ( Buraya kullanıcıyı etiketleyin ya da profil linkini kopyalayın )
Şikayet sebebi: ( Buraya konuyla alakalı kısa bilgi ve kanıtlarınızı ekleyin )
Şikayetinizin amacı: ( Buraya da isteğinizin ne olduğunuzu yazın. Ödeme iadesi, işlemin tamamlanması vs.. )

------------------------------------------------------------

Şikayet bölümü kuralları

1) Bir hosting firmasını şikayet etmeden önce sorunları firma ile aranızda çözmeye gayret edin. Eğer haklı olduğunuzu düşünüyorsanız mağdur edildiyseniz, firma mağduriyetinizi gidermek için bir çaba göstermiyorsa konu açabilirsiniz.

(''Firmaya destek bileti açtım 5 dakika geçti halen cevap yok şikayetçiyim'' gibi bir içerikle konu açmamalısınız.)

2) Açılan şikayet konularının açık, anlaşılır, sade olması gerekmektedir. Ayrıca şikayetçi olduğunuz konularda gerekli tüm kanıtlar, görüşme kayıtları, destek biletleri kayıtları ve ödeme dekontlarını paylaşmanız gerekmektedir.

3) Forum üst yönetiminin aldığı karar ile kanıtsız, karalama amaçlı, gerçek olmayan veya söz konusu firma ile ilgisi olmayan içerikte açılan konular haricinde, açılmış ve çözüme bağlanmış şikayet konuları, konuda haklı çıkan üyenin isteği olmadan kesinlikle silinmeyecek.

4) Kanıtsız ve karalama amaçlı açılmış şikayet konularında, firmanın isim değerine zarar verildiği için, konuyu açan üye 7 (yedi) gün forumdan uzaklaştırılır. Tekrarında bu ceza süresiz olacaktır.

5) Şikayet konularına; konuyla ilgisiz olan üyelerin (geçmiş olsun, onlar zaten tostçuydu, tostçularla çalışırsanız böyle olur, ben size çirkin hostingi öneririm, uygun fiyatlarla hizmet sağlayabiliriz) şeklinde gereksiz yorum yapması kesinlikle yasaktır. Firmanın müşterileri aynı durumdan mağdur durumdaysa yada söz konusu olumsuz durum hakkında daha önceden firma yetkililerinden bilgi almışlarsa, onlar da daha önceki sıkıntılarını kanıtlarıyla birlikte yazabilirler.

6) Hosting firmasının müşteri bilgilerini (isim soyisim, site adresleri, telefon numaraları v.b) forum içinde izinsiz olarak paylaşması yasaktır. Bu kurala uymayan üye 3 gün cezalandırılır.

7) Moderatörlerin yanlış bir karar aldığını düşünüyorsanız, şikayetinizi yetkili adminlere yapabilirsiniz.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Misafirler: 0)

Üst