chat eczaonline.com yazılım uzmanı gaziantep web tasarım

Tek tık 10.20$

R

reklamsitesi.be

#1
bugün bi baktım tek tıka 10.20 dolar almışım benim blogdaki reklamlara tıklanmış(link imzamda var)
resmi de eklenti olarak ekledim isteyen bakabilir...
 

tekniknokta

Profesyonel
Katılım
19 May 2006
Mesajlar
211
Beğeniler
0
#6
Valla keşke hep öyle olsa...
Bir tıklamaya 10 dolar almak.. Hayal etmek bile güzel
 
R

reklamsitesi.be

#7
teknolojiyle ilgili haberler işte son çıkan ürünler internetteki gelişmeler falan..
imzamda linki var....
 
Katılım
6 Kas 2005
Mesajlar
2,564
Beğeniler
0
Yaş
36
Konum
Merkezden
#11
para kazanacağı bir mevzu satış yapabileceği bir siteyse bence normal bu tarz rakamlar verilmesi. bir sigorta şirketi, bir araba acentası normaldir bu tarz rakamları vermesi. gelen 10 müşteriden birisi ile anlaşma sağlasa zaten verdiğinin 10 mislini kazanabilecek konumdaki branşlar. ama teknoloji konusunda 10$ hangi firma ne için vermiştir acaba...

googlenin geçersiz tıklamaya bilinçsiz tıklamaya neden karşı çıktığının güzel bi göstergesi bu 10$ lık tıklar...
 

jackal

Müptela
Katılım
2 Ocak 2006
Mesajlar
1,899
Beğeniler
1
#16
bazen tek tıka 5 - 7 doalr arası verıyor ancak gun içinde tıklama mesela 10 30 - 40 cent değişim oluyor yanı en azından oyle gormuştum :)
 

Phantasm

Profesyonel
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
306
Beğeniler
0
Konum
Ankara
#18
45 dolar gördüm ben...
bloguma "consolidating loan" ile alakadar yazı yazmıştım. 45 dolar tek tıka vermişti. tabii sonradan aşırı şekilde düştü...
 

ZdeArBaN

Profesyonel
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
544
Beğeniler
0
#20
ilk yazım buraya olsun :) ağzım sulandı açıkcası lakin 2-3 aydır sitem kurulu 12$ anca oldu 1 tıka 10$ harika bişi
 

Bu konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Misafirler: 0)

Türkiye’nin ilk webmaster forum sitesi iyinet.com'da forum üyeleri tarafından yapılan tüm paylaşımlardan; Türk Ceza Kanunu’nun 20. Maddesinin, 5651 Sayılı Kanununun 4. maddesinin 2. fıkrasına göre, paylaşım yapan üyeler sorumludur. iyinet.com sayfalarında yer alan yazı, görsel ve linklerle ilgili hukuki şikayetleriniz için Buradan iletişime geçmeniz durumunda, ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 7 gün içerisinde iyinet yönetimince tarafınıza dönüş sağlanacaktır. Betcup Artemisbet Forum canlı bahis
Üst