chat eczaonline.com yazılım uzmanı gaziantep web tasarım

ŞeMSi

Empatik
Moderatör
Onaylı Üye
Katılım
2 Haz 2016
Mesajlar
788
Beğeniler
107
Konum
Hatay
#1
BEDAVA Trafik İçin Başlangıç Kılavuzu

Aşağıdaki yöntemler en etkili hit arttırma yöntemleridir. Bu yöntemleri uyguladığınızda trafiğinizde müthiş artışlar olacaktır.


Daha önceki derslerimize aşağıdaki linklerden ulaşabilirsiniz.


https://iyinet.com/forum/konu/web-sitesi-trafigini-artirmanin-5-kolay-yolu.288398/

https://iyinet.com/forum/konu/web-sitesi-trafigini-arttirmanin-5-kolay-yolu-aciklamalar.288405/

7. İç Linkleme (Dahili bağlantı, önemli!)

Site içi linkleme, web sitenizdeki bir sayfadan, web sitenizdeki başka bir sayfaya bağlantı eklemek anlamına gelir. Bu, bir blog gönderisinden eski gönderilere veya belirli sayfalardan diğer sayfalara bağlantılar eklediğiniz anlamına gelebilir.

Çoğu web sitesi iç bağlantıyı neredeyse yeterince kullanmaz. Elbette, her konu eklediğinizde 40-50 dahili bağlantıyla abartma malısınız .

Neden iç linkleme ile önemlidir?

Bu tür bağlantılar kullanışlıdır, okuyucularınızın web sitenizde gezinmesine, bağlantı verdiğiniz sayfaların arama sıralamasını iyileştirmeye ve web sitenizin mimarisini ve hiyerarşisini tanımlamaya yardımcı olur.

İşte iç bağlantıdan en iyi şekilde nasıl yararlanabileceğiniz:

  • Daha fazla içerik oluşturun. Ne kadar kaliteli içerik oluşturursanız, o kadar kaliteli içerikle bağlantı kurabilirsiniz. Gerçekten bu kadar basit!
  • Doğru bağlantı metnini kullanın. Önceki örneğimizi kullanarak: “Para kazanmak için nasıl” blog gönderisine dahili olarak bağlanmak istiyorsanız, “Bir kez ustalaştığınızda [nasıl para kazanılır]] gibi başka bir blogda cümle yazabilirsiniz. Hayal edebildiğiniz gibi. ”Bu durumda, okuyucunun bağlantı metni (“ nasıl para kazanılır ”) ve cümlenin içeriği nedeniyle bağlantıya tıklamak için zorlayıcı bir etki oluşturur. Bağlantıya tıklamanın kesin bir faydası var.
  • İlgili içeriğe bağlantı verin. Bağlantıı verme uğruna bağlantı verme, her zaman okuyucularınızın deneyimine katkıda bulunacak içeriğe bağlantı verin.
  • Fazla abartma. 1000 kelimelik bir blog yazısında 5-10 dahili linkleme yapılabilir. Bundan daha fazla olursa, abartmış olursunuz.
8. İçerik Denetimi Yapma


İçeriğinizin üçte birini silip web sitenizin trafiğini üçe katlarsanız ne olur?

Tam olarak Todd Tresidder'in yaptığı şeydi.

O, bir içerik denetimi yapmış , onun içeriğinin üçte biri silinmiş ve trafikte büyük bir artış kaydetmiştir.

Görüyorsunuz, birkaç yıl boyunca bir web siteniz olduğunda, artık iletinizle eşleşmeyen gereksiz ve alakasız içerikler gibi sorunlarla karşılaşmaya başlayabilirsiniz.

Bir içerik denetimi yaparak bu sorunları çözebilirsiniz.

Bir içerik denetimi, SEO sıralamanızı da geliştirebilir. Bir düşünün: Yeni SEO demek, kalite demek. Google, kullanıcıları için en iyi kalite deneyimini istiyor. Bir içerik denetimi yaparak, en yüksek kalitede deneyimi sunmaya çalıştığınızı kanıtlamış olursunuz.

Bir içerik denetimini nasıl yapıyorsunuz?

Başlamadan önce, ilk yapmanız gerekenler:

Tüm içerik arşivinizi gözden geçirin ve bir e-tabloya yerleştirin .Her sayfa ve her yazıyı mutlaka gözden geçirin. Her birini dört kategoriden birine göre işaretleyin ve sınıflandırın:

1) Sakla (sitenizde kalacak iyi içerik)

2) İyileştir (markada var ancak güncellenmesi gerekiyor)

3) Konsolidasyon (örneğin, benzer bir konudaki kısa içerik tek bir gönderide birleştirilebilir)

4) Kaldır (alakasız veya marka ile ilgili olmadığı için sil)

Sitenizde, içerik denetimini gerçekleştirmek için bu adımları uygulayın:

Adım # 1 : “Sakla” ve “Geliştir” kategorilerindeki içeriği düzenleyin ve geliştirin. Daha yüksek trafik için bu makaleleri iç bağlantılı yapın.

Bu içeriği analiz ederken, aşağıdaki kriterleri kullanın:

  • Biçimlendirme noktasında mı?
  • Görüntüler SEO dostu mu?
  • Yazma kalitesi eşit mi?
  • Taraması ve okuması kolay mı?
  • Başlık arama motorları ve sosyal medya için optimize edilmiş mi?
  • İç bağlantıları doğru mu?
  • Yeterli sayıda dahili bağlantı var mı? Daha eski yayınlar daha yeni yayınlara bağlanabilir mi?
Güncellediğiniz ve birleştirdiğiniz gönderiler için, artık alakalı olmayan eski yorumları sildiğinizden emin olun. Okuyucuların kafasını karıştırmamak için.

2. Adım : Daha kısa, benzer blogları yeni blog yayınlarıyla birleştirin.

Muhtemelen birleştirmek için birkaç benzer yayın grubunuz olacak. Onları birleştirdikten sonra, şunları yapmalısınız:

1) Konsolidasyon grubunun en popüler blog gönderisini seçin.

2) 301, konsolidasyon grubunun diğer tüm blog URL'lerini en popüler blogun URL'sine yönlendirin.

(Not: 301 yönlendirmesi, kullanıcıları ve arama motorlarını orijinal olarak istediklerinden farklı bir URL'ye göndermenin bir yoludur. )

Adım # 3 : “Kaldır” kategorisindeki içeriği silin.

Artık sitenize uygun olmadığını düşündüğünüz içeriği silin!

Artık içerik denetimi kolay bir işlem değil. Ancak işe koyulur ve gerçekten yaparsanız, trafik sayınızda harika sonuçlar görebilirsiniz. Bu yüzden sitenize bir şans vermenizi şiddetle tavsiye ediyoruz.

B. Sosyal Medyayı Kullanmak

9. İçeriğinizi Doğru Şekilde Paylaşın

Web sitenize nasıl trafik çekeceğiniz konusunda sosyal medya bir sonraki büyük anahtardır. Trafikte en yüksek artışı elde etmek için içeriğinizi doğru şekilde paylaştığınızdan emin olmanız gerekir.



En çok ilgi, paylaşım ve trafiği alabilmeniz için içeriğinizi nasıl paylaşmanız gerektiği ile ilgili bazı ipuçları:

1. İpucu : Her platform için optimize edin

Sosyal medya paylaşımları farklı platformlarda farklı görünüyor. Her birinin göz alıcı ve paylaşılabilir olması için yazılarınızı optimize etmeniz gerekir.

Örneğin, Facebook için harika bir gönderi oluşturmak için:

  • Yüksek kaliteli bir fotoğraf (daha önce konuştuğumuz gibi)
  • Kalite açıklaması ( TrackMaven tarafından yapılan bir araştırmaya göre , 80+ kelimeden oluşan yazılar 2 kat daha fazla ilgi görüyor
  • Fotoğrafın altındaki çarpıcı bir bağlantı açıklaması olmalı
Araştırmanızı yapın ve yayınlarınızı diğer sosyal medya platformları için de nasıl optimize edeceğinizi öğrenin. Bu şekilde daha yüksek miktarda ilgi, katılım ve trafik elde edebilirsiniz.

2. İpucu : Bir paylaşım programı oluşturun

Sosyal medyada ne sıklıkla içerik paylaşıyorsunuz? İşte bu noktada bir paylaşım programı devreye giriyor. Bu program, içeriğinizi fazla paylaşmamanız veya eksik paylaşmamanız için düzenli kalmanıza yardımcı olur.

Programınız aşağıdaki soruları yanıtlamalıdır:

  • İçerik yayınlandıktan hemen sonra, Hangi platformlar için? Hangi sosyal mesajlar gönderilir?
  • Ertesi gün hangi mesajlar gönderilir?
  • Bir ayda hangi mesajlar gönderilir? İki ay?
  • Tutarlı bir programla, yeni içerik yayınladığınızda her zaman düşünmeniz gerekmez. Hangi platformlarda ve ne zaman yayınlanacağını tam olarak bileceksiniz.
3. İpucu : Spam olmayın

Bir gönderi, ilk paylaştığınızda ilgi çekmediyse, aynı şekilde tekrar göndermeye çalışmayın.

Bu istenmeyen bir davranış ve bunu devam ettirirseniz takipçilerinizi uzaklaştıracaktır.

Bunun yerine, sosyal medya içeriğinin iyi bir optimize edin. Blog gönderilerini ve videoları ve ayrıca diğer kullanıcılardan gelen içeriği paylaşın ve diğer ilginç ve katma değer durumları paylaşın.

4. İpucu : Web sitenize paylaşım düğmeleri ekleyin

İçeriğinizi doğru şekilde paylaşmanız önemlidir. Ek bir avantaj, kitlenizin doğrudan web sitenizden paylaşmasını sağlayabiliyor olmanızdır. Bunu yapmak için, bazı kolay sosyal paylaşım düğmelerine ihtiyacınız var.

WordPress'te pek çok ücretsiz sosyal medya paylaşım butonu var. En beğendiğinizi seçin ve paylaşım düğmelerini makalelerinizin hemen altına yerleştirin. Bazı iyi seçenekler:

5. İpucu : Yoğun saatlerde yayın

Hubspot’a göre , en büyük sosyal medya platformlarında yayınlanacak en iyi zaman:

(Not: Snapchat burada listelenmemiştir, ancak gün boyunca o platformda yayın yapmalısınız!)

  • Facebook : Hafta sonları 12:00 - 13:00 arası; Çarşamba günleri 3:00 - 4:00 arası; Perşembe ve cuma, 1:00 - 4:00 arasında
  • Twitter : Pazartesiden cumaya kadar 12:00 - 15:00; Çarşamba günleri 05:00 - 18:00 arası
  • LinkedIn : Salı, çarşamba ve perşembe günleri: 07: 30-8: 30, 12: 00 ve 17: 00-18: 00; Salı günleri 10:00 - 11:00 arası
  • Pinterest : Her gün akşam saatleri ve öğlen 2:00 - 4:00; Cuma günleri 17: 00'da; Cumartesi günleri 08: 00-11: 00
  • Instagram : Pazartesiden perşembeye her zaman, saat 15:00 - 16:00 arasında
6. İpucu : İçeriğinizin bölümlerini vurgulamayı ve paylaşmayı kolaylaştırın


İçeriğinizi, vurgulayarak veya içeriğinizin bir bölümünü paylaşmayı kolaylaştıracak şekilde düzenleyin.

Bazı fikirler:

  • Makalede önemli alıntılar veya cümleleri vurgulayın, insanlara vurgulanan bölümü paylaşmaları için tweet seçeneği sunun,
  • İnsanlara, içeriğinizin vurguladıkları herhangi bir bölümünü en iyi sosyal medya sitelerinde paylaşma seçeneği sunmak için Beğen ve Paylaş eklentisini kullanın.
7. İpucu : Eski içeriği sosyal medyada yeniden paylaşın

Sosyal medyada belirli bir içeriği kaç kez paylaşıyorsunuz? Bir Zamanlar? İki defa?

İşte olması gereken:

İçeriğinizi sosyal medyada sürekli olarak yeniden paylaşmıyorsanız, çok fazla trafik ve etkileşim kaybediyorsunuz demektir. Buzzsumo tarafından yayınlanan 100 milyondan fazla makalenin analizi, eski içeriğin sosyal medyada sürekli paylaşılmasının, katılım oranını% 686'ya kadar artırabileceğini gösterdi.

Makalelerinizi sosyal medya hesaplarınızla sürekli olarak yeniden paylaşılacak şekilde ayarlamak için aşağıdaki uygulamaları ve eklentileri kullanabilirsiniz:

10. Quora ile Hakim Olun
Quora'ya hakim olmak, sektörünüzde otorite olmanın ve web sitenizin trafiğini artırmanın en iyi yollarından biridir.

Quora'yı henüz kullanmadıysanız, platformun kurucusu Adam D'Angelo'nun kısa bir özeti:

Quora sizi bilmek istediğiniz her şeye bağlar. Quora, yeni içerik yazmak ve web'den içerik paylaşmak için en kolay yer olmayı hedeflemektedir. İnsanları ve onların çıkarlarını organize ediyoruz, böylece sizin için en değerli bilgileri bulabilir, toplayabilir ve paylaşabilirsiniz.

Format oldukça basittir:

İnsanlar sorular soruyor. Cevapları sen gönder. Ve sitenize alakalı bağlantılar ile iyi cevaplar gönderirseniz, trafikte büyük bir destek alabilirsiniz.

İşte Quora ile önde olmaya nasıl başlayabilirsiniz:

1) Bir Quora hesabı açın. Quora.com da bir hesap oluşturun.

2) Biyografinizi oluşturun ve optimize edin. Biyografınız, insanların profilinizi tıkladıklarında gördükleridir. Kendiniz ve sektörünüzdeki tecrübeniz hakkında birkaç cümle ekleyinve web sitenize bir link bağlayarak bunu optimize edin.

Oliver Emberton's Quora biyografi fotoraflarına bakın.


Emberton, Quora'nın önde gelen yazarlarından biri ve ilk yılındaki blogunu milyonlarca okur sayısına ulaşabilmek için Quora'yı kullandı.

3) İlgili kategorileri seçin. Quora, aralarından seçim yapman için binlerce kategori sunar. Quora yayınınız bu kategorilere dayanan sorularla doldurulacağından dikkatli seçim yapın. En az 10-15 alakalı kategori eklemeyi hedefleyin.

4) Harika sorular arayın. Anahtar bu. Soru ne kadar iyiyse, cevabınız o kadar iyi sonuçlanır ve size binlerce ziyaretçi getirir. Nasıl güzel bir soru oluşturulur? Aşağıdakilere göz atın :

  • Doğru gramer
  • Güzel biçimlendirme (koyu, italik, vb. Okunması zor bir metin yapmayın)
  • Sektörünüzle alaka düzeyi
  • Oldukça yeni (henüz böyle bir soru yok)
5) Güçlü cevaplar gönderin. Bu harika soruları kendi cevaplarınızla takip etmelisiniz. İşte güçlü bir Quora cevabı yazabilmeniz için:

  • Onların dikkatini çekmek için ilk birkaç satırı kullanın. Kullanıcılar yazılarınızda yalnızca ilk 3-4 satırı görebilir, bu yüzden onları baştan bağlamanız gerekir, böylece cevabınızı tıklarlar.
  • Hikayeler anlatmak. En iyi Quora cevaplarından bazıları kişisel olarak deneyimler ve problem çözme hikayeleri içerir.
  • Doğru dilbilgisi ve biçimlendirme kullanın. Cevabınız taranamaz ve okunması kolay değilse, kullanıcılar muhtemelen okumayı istemezler.
  • Görselleri kullanın. Quora'daki en iyi cevaplar görsel kullanma eğilimindedir. İçeriğinizle birlikte görsellerin kullanılmasıyla aynı kural Quora için de geçerlidir.
  • Sitenize tekrar alakalı bağlantılar ekleyin. Cevabınız boyunca, web sitenize geri dönen birkaç ilgili bağlantıyı serpiştirin. Soruyla ne kadar alakalı olursa, o kadar fazla tıklama ve trafik üretecekler.
Oliver Emberton'ın bir soruya verdiği cevaba bir göz atın , örneğin:


Gördüğünüz gibi, Emberton aşağıdakileri yaptı:

  • Onları bağlamak için ilk birkaç satırı kullandı.
  • Bir hikaye anlattı.
  • Doğru dilbilgisi ve biçimlendirme kullandı.
  • Bir görsel kullandı.
Bunu yazdığı sırada, cevabı neredeyse 600.000 görüşe sahip!

Doğru kullanıldığında, Quora web siteniz için güçlü bir trafik oluşturucu olabilir. Çoğu sosyal medyanın aksine, Quora web sitenize bir yıl veya daha uzun bir süre boyunca sürekli trafik oluşturabilir. Bu platformu gözden kaçırmamaya dikkat edin!

------------------------------dersimiz devam edecek------------------------

Bir sonraki dersimizde;

Reddit ve Reddit yayınları hakkında konuşacağız.

İyi günler, iyi forumlar...
 
Son düzenleme:

WebCoin

Onaylı Üye
Katılım
30 Eyl 2018
Mesajlar
21
Beğeniler
4
#3
eski bir konu olmasına rağmen harika ayrıntılara parmak basmışsın. teşekkürler.
 

Bu konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Misafirler: 0)

Türkiye’nin ilk webmaster forum sitesi iyinet.com'da forum üyeleri tarafından yapılan tüm paylaşımlardan; Türk Ceza Kanunu’nun 20. Maddesinin, 5651 Sayılı Kanununun 4. maddesinin 2. fıkrasına göre, paylaşım yapan üyeler sorumludur. iyinet.com sayfalarında yer alan yazı, görsel ve linklerle ilgili hukuki şikayetleriniz için Buradan iletişime geçmeniz durumunda, ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 7 gün içerisinde iyinet yönetimince tarafınıza dönüş sağlanacaktır. Betcup Artemisbet Forum canlı bahis sohbet - - chat
Üst