etil alkol rp satın al
chat ege.net

umuture kullanıcısının son içeriği

  1. U

    Adsense Mart 2010 Ödemeleri

    işbank hesapta herkes güle güle harcasın :)
  2. U

    Adsense Mart 2010 Ödemeleri

    ödeme işlemde :)
  3. U

    Google Sertifikalı Reklam Ağları Nedir?

    banada geldi ama ilk kez okuduğum bişeyi anlamadım yine okudum yine anlamadım :)
  4. U

    Kural İhlali Sayfanın Neresinde

    kapanma olmadı ama bi kez daha olursa kapanır falan yazmışlar. kapatmak için yol yapıyorlar resmen :)
  5. U

    Adsense Mart 2010 Ödemeleri

    101 dolar bende bekliyorum ama ödeme işlemde bile yazmıyor daha
  6. U

    Kural İhlali Sayfanın Neresinde

    az önce adsense hesabımda böle bir uyarı gördüm ama bahsi geçen sitede kesinlikle yetişkin içerik yada buna benzer bişi yok ne yapmalıyım mail atım durumu bildirsem mi
  7. U

    Adsense reklam kuponu göndermiş

    banada yollamış ama neden gizli olması gereken kupon kodu kabak gibi gözüküyordu anlamadım :)
  8. U

    IYINET - Ramazan bayramı çekilişi

    bende katılıyım o zaman :)
  9. U

    Mail adresi almak için bi form lazım

    yardımlar için çok teşekkürler arkadaşlar bir otel rezarvasyon form u buldum kendime göre ayarladım çalıştırdım güzel oldu :)
  10. U

    Mail adresi almak için bi form lazım

    arkadaşlar hani sitelerde olur ya haberdar et diye yani ziyaretci mail adresini ve ismini girer gönder tuşuna basar ve bu bilgi yöneticinin mail adresine gelir. Aslında basit ve etrafta çok var ama bi türlü yapamadım yardımcı olurmusunuz
  11. U

    ŞAMPİYON BEŞİKTAŞ

    2 kupada bizim :) kartalım benimmmmmm
  12. U

    Admin şifre değiştirme

    ayrıca şifre tekrar şifreli olarak sql de duruyor bu yüzden admin mail adresini değiştirip sonra yeni şifre almak için panel girişinden şifremi unuttum yapmalısın
  13. U

    Resimlere Url ekleme

    bende yalnış anladım dediğini 2 saattir arıyordum :) ben resimlere link vermek istediğini anladım ama bulamadım ki ararken site içindeki istediğin kelimeye link vermeyi falan buldum :)
  14. U

    Türkish vindovs

    gerçekten güzel olmuş baya uğraşılmış :)
  15. U

    Bir Siteye Giremiyorum Çıldırıcam

    ne zor iş ya bi staj başvurusu yapıcaz ie6 yüklemek gerekiyor illa
Türkiye’nin ilk webmaster forum sitesi iyinet.com'da forum üyeleri tarafından yapılan tüm paylaşımlardan; Türk Ceza Kanunu’nun 20. Maddesinin, 5651 Sayılı Kanununun 4. maddesinin 2. fıkrasına göre, paylaşım yapan üyeler sorumludur. iyinet.com sayfalarında yer alan yazı, görsel ve linklerle ilgili hukuki şikayetleriniz için Buradan iletişime geçmeniz durumunda, ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 7 gün içerisinde iyinet yönetimince tarafınıza dönüş sağlanacaktır. Betcup Artemisbet
Üst