chat eczaonline.com yazılım uzmanı gaziantep web tasarım

acil

  1. G

    sedo domain satışı acil yardım lazım :(

    arkadaşlar geçtiğimiz günlerde sedo da bir domainimi sattım. kilidi açtım auth kodu gönderdim vs. Paranın gelmesini beklerken [email protected] adresinden sattığım domain hakkında az önce bir mail geldi programdan kovuldunuz falan demiş elemanlar. domain hala isimtescil panelimde duruyor...
  2. M

    Lütfen Acil Yardım Bu kardeşinize

    Adsense hesabıma eft eklemeyi unutmustum. param çekle gönderildi. miktarı 115 USD. Ama bir türlü çekimi Antalya da hiçbir bankada bozduramadım. Citibank a gittim, döviz hesabınızın bulunması gerek, bunun içinde 1000 dolar para yatırmalısınız dediler. diğer baska bir bankaya gittim 110 dolar...
  3. D

    3 $ PP lazım ( Acil )

    3 $ bi PP lazım acil. Garanti, İş bankası anında havale. Teşekkürler.
  4. S

    acil godaddy mail

    Websitemin içeriği ve tasarımı birebir kopyalanmış. Kopyalayan kişi host hizmetini godady den almış. Siteyi yeni açmış sitesini henüz google bile tanımıyor benim sitenin 2 pagerank ı var. Benim host firmamda godady bu durumu host firmasına bildirsem yardımcı olurmu? İngilizce bilmediğim için...
  5. D

    ACİL YARDIM! Sınavdayım.. Excelciler acil*

    arkadaşlar açıklamayı sonra yaparım bilgisayar vizesindeyim. soruları yazcam doğru şıkkı belirtirseniz durmadan güncellicem 15 dakikam kaldı. vs.... edit: Sınav bittiğinden dolayı başlıktaki diger mesajlarımı,sorularımı sildim.. Başka vizelerde görüşmek üzere :p Teşekkürler
  6. E

    150$ paypal bozdurulacaktır (Acil)

    gerek kalmadı tamam...
  7. N

    acil yardım!

    Arkadaşlar bir oyun sunucusu için bir çalışma yapıyoruzda; webden php komutlarıyla bilgisayar programını çalıştırmayı başardık. Ancak program system dosyası gibi arkaplanda çalışıyor. Bizim asıl istediğimiz; Bilgisayarda var olan bir bilgisayar programını; webden açıp kapatmak. Lütfen yardımcı...
  8. T

    acil host alacağım

    150 mb alan 10 gb trafik +18 hikaye sitesi için acil host alıcam arkadaşlar 128 mb sql var sql'u navicat ile sorgulatacağım o'nu için serverın izinleri olması gerekir yoksa boşuna zaman kaybetmeyelim Kolay Gelsin.
  9. T

    fatura ödeme yardım - Acil

    elektrik faturasını ödemem gerekiyor. elimde şu an kesme ve mühürleme belgesi duruyor. neyseki kesmeden ikna edebildim adamları. garantiden ödiycektim oranın şirketle (başkent elektrik) anlaşması durmuş geçici olarak. o yüzden yapı kredi ile ödemem gerekiyor. fakat yapı kredide param bitmiş...
  10. S

    Acil Yardım

    Arkadaşlar Bir yerde takıldım kaldım 4 gündür uğrasıyorum. Php bilen arkadaş varsa bişi sorucam msn ne ekliyebilirmi [email protected]
  11. D

    90 dolar Paypal acil bozdurulacak.

    90 dolar Paypal acil bozdurmalıyım.. hesap verified , garanti bankasına ödeme aldığım an belirttiğiniz maile Paypal'ı aktarırım.. [email protected] msn.
  12. A

    Plesk panelde server NS ayarı yapmak (acil)

    ilk defa plesk kullanıyorum, bu makinayı biraz önce teslim aldım. düzenlemelerini yaptıktan sonra, sanırım serverın nslerinin ayarlanmamış olduğunu gördüm. Server > DNS zone template'da ayarların hepsi boş şekilde. serverin ns gibi ayarları yapılmamış durumda mı? eğer yapılmamışsa nasıl...
  13. C

    Godady geri ödeme acil yardım

    Godadyden aldığım hostu iptal edip paramı geri almak istiyorum nasıl yapabilirim?
  14. R

    eg-zotik siteye reklam alınacak. 15k. Sok fiyat acil !!

    460*60 boyutlarında 2 adet banner alınacaktır. Ücret aylık 70 YTL ( tanesi ). Site eg-zotik içeriktedir. Hit : 14k Cogul : 70k Site bilgileri için pm atabilirsiniz. Sadece 2 gün için gecerlidir.
  15. P

    Acil egold lazım

    Acil egold lazım, mesajlarınızı bekliyorum.
  16. D

    Acil PP bozdurulacak

    selamlar elimde 23,5$ paypal var ve bzodurmam gerekiyor bozanlara pm attım ama hala ses yok yardımcı olacakların mesajlarını bekliyorum
  17. A

    Acil Yardım! ignore-user-abort

    ignore-user-abort fonksiyonunu denemek için dene.php: <? ignore_user_abort(); // run script in background set_time_limit(0); // run script forever $interval=60; // do every 15 minutes... do{ include ("db.php"); $sql2 = "SELECT * FROM sayac where id='1' LIMIT 1"; $res2 = mysql_query($sql2) or...
  18. P

    Acil 200 usd paypal bozdurulacaktır !

    özel mesajla ulaşırsanız sevinirim.
  19. V

    Acil Bir Afiş Yaptırılacak

    Arkadaşlar yarın için bir afiş sözüm vardı. Şuan işlerim var yapamıyacağım Şuan online olupta afiş yapabilecek varsa ücretli olarak yaptırmak istiyorum. Çok acil 30 dk içerinde yapabilecekler pm atarsa sevinirim.
  20. S

    Oylama sistemine toplu oy gönderimi için web programcısı aranıyor (acil)

    İlgilenen arkadaşlar pm den ulaşsınlar. Detayları oradan vereceğim.
Türkiye’nin ilk webmaster forum sitesi iyinet.com'da forum üyeleri tarafından yapılan tüm paylaşımlardan; Türk Ceza Kanunu’nun 20. Maddesinin, 5651 Sayılı Kanununun 4. maddesinin 2. fıkrasına göre, paylaşım yapan üyeler sorumludur. iyinet.com sayfalarında yer alan yazı, görsel ve linklerle ilgili hukuki şikayetleriniz için Buradan iletişime geçmeniz durumunda, ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 7 gün içerisinde iyinet yönetimince tarafınıza dönüş sağlanacaktır. Betcup Artemisbet Forum canlı bahis sohbet - - chat
Üst