chat eczaonline.com yazılım uzmanı gaziantep web tasarım

lazim

  1. G

    sedo domain satışı acil yardım lazım :(

    arkadaşlar geçtiğimiz günlerde sedo da bir domainimi sattım. kilidi açtım auth kodu gönderdim vs. Paranın gelmesini beklerken [email protected] adresinden sattığım domain hakkında az önce bir mail geldi programdan kovuldunuz falan demiş elemanlar. domain hala isimtescil panelimde duruyor...
  2. H

    Sayfaları listelemem lazım ?

    Yeni yeni php'yi kavramaya başlıyorum ve scriptler editliyorum elimde zor bir kod var bu kod ilk sayfadaysa ikinci sayfanın linkini veriyor diğer sayfalarda ise ileri ve geri sayfaların linkini veriyor benim istediğim her sayfada ne kadar sayfa varsa bütün olan sayfaların linkleri 1. 2...
  3. D

    3 $ PP lazım ( Acil )

    3 $ bi PP lazım acil. Garanti, İş bankası anında havale. Teşekkürler.
  4. S

    2$ paypal lazım, karşılığı hemen EFT

    paypal ile bir şey alacaktım. 2$ eksik kaldı. karşılığını eft ile gönderebilirim. PM yeterli :) teşekkürler..
  5. H

    15$ Paypal lazim

    merhabalar Arkadaslar acilen 15$ paypal gerekli.20 YTL havale yapacagim. P.M atiniz.
  6. Y

    küçük bir script lazım ilgilenen arkadaşlar pm

    slm ufak bir script lazım bana bilgi için pm atınız lütven üçreti ödenecektir teşekkürler programlama dili farketmez
  7. M

    45$ paypal lazım

    45$ paypala ihtiyacım var karşılığında 55ytl eft ile bankanıza para yollıyacam
  8. L

    40$ paypal lazım

    Merhaba, 40 dolar paypal lazım.Karşılığında 50 Ytl ödiyeceğim Kabul eden varsa pm göndersin Not:Garanti bankasi kullaniyorum Havale yada eft yapabilirim.
  9. Z

    Phpbb den Vbulletine geçiş hizmeti lazım?

    arkadaşlar, phpbb kullanan bir forumum var, şu anda yurt dışında bi sunucuda host ediliyor. bu forumu izmirdeki sunucuma taşımak istiyorum ama vbulletin olarak, şu anda alınmış bir lisans veya yüklenmiş bir vbulletin yok. bu işi yapacak arkadaş(lar) aranıyor. işin bugün, en geç yarın bitmiş...
  10. P

    Olmaz ki tam işleri yoluna koyuyoruz...Bana Yabancı Reseller lazım Arkadaşlar, Yardım

    Slm, Tam işleri yoluna koyuyoruz derken account suspended! Please contact billing department falan filan.. Arkadaşlar bana yabancı olmak şartıyla önerebileceğiniz reseller satan iyi bir firma lazım. Öncellikle şunu öğrendim ki reseller alırken kaç gb alan veya kaç gb BW olduğunun yanında aynı...
  11. U

    absürt Hosting Lazım 100mb-10gb trafik

    arkadaşlar daha önce forumda böle bi başlık açmıştım ve bi arkadaştan host almıştım ve ücretini senelik ödedim.bi çok kez sunucu değiştirdi,saldırı var dedi kapandı falan filan en sonda 5 gün önce alan adımı değiştirdim dedim ve hesabı değiştirmesini istedim site açıldı script kurdum db...
  12. G

    Acilen Host Lazim

    Arkadaslar Bu Sahte Hostlar Yuzunden Artık Bu İşi Birakmak üzereyim. Bana Bole Adam Gibi Adam Hostcu Nerden Bulabilirim Fikri Olan Lütfen Solesin. 5 gb Alan 150 Gb Bw Lazim Bana Ama Suan 5 Nci Hostur Aliorum Hepsi Dandik Nerden Aldimsa Ya Saldiriya Dayanmior Ya Kapanior yada Dosya Aktarmalarinda...
  13. M

    Kupon Lazım

    Merhaba arkadaslar adwords kuponu arıyorum yuklu miktarda alınır.
  14. T

    100 $ paypal lazım. Anında havale.

    İş bankasına hemen havale yapabilirim.
  15. D

    50 $ PP lazım

    Selam 50 Dolar Paypal Lazım. Banka: İş Bankası İletişim: MSN ve PM
  16. selim61

    wordpress $wp_rewrite lazım

    Arkadaşlar wp de bot çalıştırıcam fakat title ları wp linkleri gibi replace yapacak fonksiyon lazım.Bilen var mı? wp_posts daki post_name field ı.
  17. C

    solda kayan banner kodu lazım

    acilen solda kayan banner reklam kodu lazım arkadaşlar. arama yaptım ama bulamadım. birçok arkadaşımızda arıyordur bence çünkü forumda hiç yok bu kod. yardım ederseniz sevinirim.
  18. P

    Acil egold lazım

    Acil egold lazım, mesajlarınızı bekliyorum.
  19. B

    sürekli değişen iframe kodu lazım

    Arkadaşlar ben bir konuda yardım rica ediyorum.Kodlama konusunda bilgim 0.Bu yüzden bir türlü yapamadım.İnternetide aradım ancak bulamadım.Benim siteme giren ziyaretçiler, her siteme girdiğinde site içerisinde farklı bir iframe açmak istiyorum. Örnek olarak elimde 100 tane site adresi...
  20. N

    insan demeye sahit lazım böle insanları

    insan birinin 4 aylık emeğini calıp gururla sergilermi ya bakın arkadaşlar herkeazin başına gelir kimse gelmez diye düşünmesin 4 ayımı aldı yarım bilgimle www.mahsen.net yaptım aradan 2 yıl gecti adamın biri nasıl almışsa db dahil askyap.com aynısını 1 re bir yapmış şimdi ben ne diyim bu insana...
Türkiye’nin ilk webmaster forum sitesi iyinet.com'da forum üyeleri tarafından yapılan tüm paylaşımlardan; Türk Ceza Kanunu’nun 20. Maddesinin, 5651 Sayılı Kanununun 4. maddesinin 2. fıkrasına göre, paylaşım yapan üyeler sorumludur. iyinet.com sayfalarında yer alan yazı, görsel ve linklerle ilgili hukuki şikayetleriniz için Buradan iletişime geçmeniz durumunda, ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 7 gün içerisinde iyinet yönetimince tarafınıza dönüş sağlanacaktır. Betcup Artemisbet Forum canlı bahis sohbet - - chat
Üst