chat eczaonline.com yazılım uzmanı gaziantep web tasarım

sedo

  1. E

    Sedo da bunları istiyorlar

    Merhaba arkadaşlar sedo da sitelerim var ve odeme almak için garantibankasındakı hesabımı yazmak ıstıyorum , ancak aşağıdaki bilgileri istiyorlar. Garanti bankası için bu bilgiler nedir bilgisi olan varsa yazabilirmi.. National Bank Code * SWIFT Code
  2. G

    sedo domain satışı acil yardım lazım :(

    arkadaşlar geçtiğimiz günlerde sedo da bir domainimi sattım. kilidi açtım auth kodu gönderdim vs. Paranın gelmesini beklerken [email protected] adresinden sattığım domain hakkında az önce bir mail geldi programdan kovuldunuz falan demiş elemanlar. domain hala isimtescil panelimde duruyor...
  3. K

    Sedo keyword

    € kur = 1,82 mp3 = 0,02 - 0,03 € (0,036 YTL) book = 0,05- 0,07 € (0,127 YTL) food = 0,05 - 0,07 € (0,127 YTL) Tr tıklamalarında verdiği ücret. ama malesef book ve food keyleri Türk hitinde biraz tehlikeli. ilerleyen zamanda konulu siteleride deneyeceğim. uygun tık ücreti veren keyleri...
  4. B

    sedo hakkında

    Sedo ücretleri ay sonunda mı yapıyor? Birde paypal ödeme seceneğinde euro ile mi parayı yolluyor paypal hesabımda dolar kullandım hep euroyu kabul eder mi yada herhangi bir sıkıntı olur mu acaba? şimdiden teşekkürler...
  5. G

    sedo domain satış yardım

    arkadaşlar bi domainimi sedo dan satıyorum teklifi onayladım dün bekleyin vs. bi mail geldi bugün domain kilidini açmamı ve auth kodunu isteyen bi mail geldi sedodan ama ben pek ingilizce bilmediğimden auth kodunu nereye göndereceğimi anlamadım gelen maili reply deyip mi gönderecem daha önce...
  6. A

    Satılık sedo hesabı(içinde 43 euro var)

    Ürün Tanımı:Sedo Parking Hesabı Ürün Adı:Parking Hesabı Ürün Özellikleri: Domain parking Ürün Fiyatı:50 YTL Ödeme Şekli :Akbank EFT Satışın Yapıldığı Şehir:İzmir Satıcının Eklemek istediği notlar:içinde 43 euro bulunan sedo hesabımı satmak istiyorum bu aralar vizeler basladığından dolayı...
  7. W

    Sedo Auction Listings

    Buraya domain nasıl ekleniyor ? Enter domain deyince sadece sözleşme gibi sayfa çıkıyor. Paralı mı değil mi o bile yazmıyor :) Bilen varsa nasıl eklendiğini panelden söylerse sevinirim.
  8. Z

    Sedo Ödeme Sorunu

    Sedo.Com da payla ile ödeme yapmayı denediğimde aşağıdaki gibi bir hata alıyorum This payment cannot be completed because your credit card has been denied by your credit card issuer. For details on why your card was denied, please contact your credit card issuer's customer service department...
  9. M

    Sedo Sorunsuz Ödeme

    sedo ya via wire olarak Vakıfbank banka bilgilerimi ( IBAN - banka kodu - swift code ) girmiştim. Hesabım YTL hesabı. Banka subesine gittim ve havalenin geldiğini soylediler. Sanırım ytl hesabı olduğu için havale hesaba değil isme gelmiş gibi görünüyordu. Parayı doviz alırsam kesinti olacağını...
  10. A

    SEDO banka odemesi alan varmı ?

    Pay always via wire ı secip IBAN bilgisi dahil tum bilgileri girdim. Ayın 15 ine kadar odeme yapılır gibi bişiler vardı emailda sanırım ONAY emailında. PAYMENTS ekranında PAID AMOUNT gorunuyor ama bankaya ulasan bi para mevcut degil. YAPI KREDI de actıgım EURO hesabına istedim parayı. acaba...
  11. H

    Sedo ödeme de sorun

    Arkadaşlar sedo tam ödememi yapıcağı zaman büyük bi aptallık yaptım ve paypal hesabımın mail adresini değiştirdim ve sedo dan da ödeme göndereceği paypal maili halen eski görünüyordu yani sedo şu an ödeme yaptım diyor ancak paypalda yanlış hesaba yaptı bense o hesabı kapttımdı şimdi ne olucak...
  12. M

    Sedo Mart Ayı Kazançlarını Onayladı

    Arkadaşlar Sedo sedo bugun 06:46 sularında mart kazanclarını onayladı herkeze hayırlı ugurlu olsun :) Sanırım paypal 5 gün bank hesaplar 10 gün içinde hesaplarımızda olur.
  13. M

    sedo dan banlandığımızı nasıl anlarız

    bu banlandığımız anlamına mı geliyor..
  14. Y

    SEDO images.google.com

    1-) Arkadaşlar bir sorum var. Elimde güzel bir domain var lakin ziyaretçiler hep http://images.google.com/imgres?imgurl=http://www.xxx.com/xxx.jpg adresinden geliyor... Yani google'nin resim arama sayfasından. Acaba sedo bunu google'dan geliyor gibi görmeyip banlar mı ? Bu konuda bilgisi olan...
  15. B

    Sedo Ödeme Formu İçin Yardım

    arkadaşlar ben sedodan ödememi banka aracılığıyla almak istiyorum ama kafaam bikaç şey takıldı yapıkredi hesabını vermek istiyorum ama swift kodları bi sitede başka yazıyor diğer sitede başka yazıyor tam bilgi nedir sanırım banka birleşmeden önce farklıydı yardım edebilir misiniz ayrıca nasıl...
  16. O

    Sedo ödemeleri kaç günde ulaşıyor ?

    Merhaba arkadaşlar.. Sedodan ödememi Wire transfer ile istedim. Bu ayın 12'sinde yollamışlar ama 6 gün olmasına rağmen halen bana ulaşmadı (iş bankası). Ne zaman ulaşır acaba ?
  17. S

    Sedo için banka bilgilerini nerden bulabilirim.

    Sedo ödeme bilgilerimi paypal olarak değilde banka eft olarak değiştirmek istiyorum iban kodunu internet şubesinden aldım fakat diğer istenen bilgileri nerden nasıl temin edebilirim yardımcı olabilecek arkadaşlar varmıdır. National Bank Code* Bank Name* - Garanti Bankası diye yazmak...
  18. A

    Sedo Şubat Kazanclari Yatırıldı

    Sedo Şubat ayı kazançları Paypal'a gelmiş..(dün)
  19. R

    Sedo da domainin hayatta kalması mümkün mü ?

    Slmlar, sedo da yeniyim ..İlk ödemem onaylandı ...Allah bereket versin ...Ama bilenlere birşeyler sormak istiyorum.. Sedo ile hem para kazanıp hem domaini öldürmemek mümkün mü ? 2-3 k google hitli bi sitem vardı (yüzde 95 ordan yani type in yok backlinkten gelen hit yok ) 3 hafta falan güzel...
  20. S

    Sedo Kazançları Dün Onayladı Bugün Ban Yedim

    61 euroluk bir birikimim vardı dün onay maili geldi bugün ise banlandığıma dair bir mail geldi sedo dan acaba ödemelerimi alabilirmiyim 2. sorum ise parking için hangi siteyi önerirsiniz.
Türkiye’nin ilk webmaster forum sitesi iyinet.com'da forum üyeleri tarafından yapılan tüm paylaşımlardan; Türk Ceza Kanunu’nun 20. Maddesinin, 5651 Sayılı Kanununun 4. maddesinin 2. fıkrasına göre, paylaşım yapan üyeler sorumludur. iyinet.com sayfalarında yer alan yazı, görsel ve linklerle ilgili hukuki şikayetleriniz için Buradan iletişime geçmeniz durumunda, ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 7 gün içerisinde iyinet yönetimince tarafınıza dönüş sağlanacaktır. Betcup Artemisbet Forum canlı bahis sohbet - - chat
Üst