chat eczaonline.com yazılım uzmanı gaziantep web tasarım

siteyi

  1. D

    heker diye geçinen ismi lazım olmayan bir siteyi..

    Öncelikle bu lamerciklerin toplandığı sitenin (lamer bile demiyorum, onlar biraz daha üstün) ismini verip onlara pirim kazandırmak istemiyorum. Yaptıklarına gelince 2-3 günden beri benim ufak ihmalkarlıklarım yüzünden sitelerime index atan bu insancık özentilerini protesto ediyorum. En çok da...
  2. S

    Bu siteyi Adensede Filtreleyin

    Benim sitemdeki adense reklamlarında hristyanlığın propagandasını yapan sitenin reklamı çıkıyor. Sizde durum ne acaba. Ben filtreledim sizde adensede filtreleyin. Çıkan reklam şu şekilde ( Zorlukları yenme serüvenini okuyun! Hayatınız değişecek. Kitap ücretsiz ) Engellencek link
  3. S

    istemedende olsa 20.000+ siteyi park etmek istiyorum

    bazı istenmeyen sebeplerden ötürü 20.000+ tekile sahip olan sitemi park etmek istiyorum. Gelen hitlerin % 60 google kaynaklı geriye kalan %35-40 lık kısmı sık kullanılanlar sitenin backlinki var fakat sürekli kontrol ediyorum yukardada dediğim gibi hitlerin tamamı google ve sık kullanılanlar...
  4. U

    Siteyi yeni actım tıklarmısın :)

    arakdaşlar saat 13:10 ve çömezlerle uğraşıyorum beni msn eklemiş ve konuşma aşağıda ----------------------------------------------- Koray says: slm ' - umuture® says: slm ' - umuture® says: tanıyormuyum Koray says: bende seni tanımıyorum Koray says: dostum senden bişi rica etsem ' -...
  5. A

    Dışarıya site hazırlamak mı, siteyi yönetmek mi daha karlı?

    uzun zamandır bunu düşünüyorum ve siteyi kendime yapıp yönetmenin çok daha karlı olduğu kanısındayım. misal, bir oyun scripti dışarıya yapsam, alacağım en fazla 600$. halbu ki scripti yapıp siteyi kendim yönetsem her ay reklam gelirlerinden gelecek parayla 600$ 'ı pek kısa zamanda...
  6. H

    Bu siteyi filitrenize alın.

    nedenisa.com Neden İsa'yı seçtik gibi başlıklarla reklamlar veriyorlar.
  7. T

    Siteyi veya kişisel sayfaları silmek.

    Aşağıda yazılanlar için öncelikle Bu sayfadan yeni kullanıcı açmanız gerekiyor. Sitenizi komple silmek. Web sitenizi google veritabanından çıkarmak için öncelikle üste belirtilen robots.txt kodlarını sitenizin ana dizinine eklemeniz gerekiyor. Daha sonra üye olduğunuz sayfaya giriş yapıp...
  8. M

    Şimdi ben bu siteyi adsense için verimli bulmuyorum.////Bir sorum var?///

    Yeni açtığım bir site için google adsenseye başvurdum. 2 ayda 30$ yaptı :( Şimdi ben bu siteyi adsense için verimli bulmuyorum. Doayısıyla adsense reklamlarını kaldırdıktan sonra içeriği adsense programına uymayan içerikler koymak istiyorum. Bu site için onaylanmış olan adsense hesabımın...
  9. C

    Bu siteyi kınıyorum..

    www.chatlisesi.com sitesi sahibiyim ve bagli bulunduğum bir cok sitem mevcut. ama ne yapsam aynisini kendisine cukkalayan tipiklerden bıktım:) en son bombalarıda => www.askimiz.net artık benim pesimi bırakmalarını ve milletin emeklerini ÇALMALARINI bırakmalarını istiyorum !! 1: TITLE de...
  10. S

    invision power board script üzerinde devrim Yapmış Bir siteyi Sunuyorum...

    Uzun süredir dean nickli coder in eklentilerini takip ediyordum önceleri blog tarzı bir siteden yaptığı eklentileri sunardı bugün bir eklentisini incelerken tekrar sayfayı ziyaret etmek istedim ve ziyaret edince dona kaldım... Bir script ancak bu kadar güzel işlenebilir bu kadar güzel modifiye...
  11. Q

    Banlanan siteyi tekrar açma yöntemi

    arkadaşlar bu yolu denemedim ama sonuç verdiğini bir çok arkadaşım söylüyor.Sizinle paylaşmak istedim. İlk olarak sitemap ' a giriş yapıyorsunuz. https://www.google.com/webmasters/sitemaps/login sağ üst köşede tools var oraya tıklıyoruz orada cıkan "Submit a reinclusion request" ' e...
  12. T

    Kaliteli Güvenilir Uygun Siteyi kapatmak istedği zaman haber veren istiyorum.

    Merhaba arkadaşlar şuanda bulunduğum hosting firmasından memnundum fakat son aylarda nedense problem yaşıyorum forumumun ne sorunu oldunu bilmiyorum nedense sunucuyu yoruyormuş yeterince bir açıklama alamadım nedense yeni bir hosting arıyorum güvenebilceğim kaliteli hızlı bir yer varsa...
  13. D

    php ile siteyi bir admin panelinden yonetmenin mantigi nedir?

    evet arkadaslar ornegin bi sitem olucak ve bu siteye haber fln eklemek istedigime admin panelinden haber fln eklicem peki bu nasil olucak az cok php den cakiyorum ama bu konu hakkinda hicbir fikrim yok bi rmantik veya herhangi ornek bir kod verirseniz mantigini anlatirsaniz sevinirim... Simdiden...
  14. M

    bu siteyi protesto ediyorum

    http://www.nazlimcafe.com/ ne arasam karşıma çıkıyo ve Pop-up açıp google reklamı olan car hire sitesine yönlendiriyo.Bu arkadaşa reklamları kaldırması için mail atmayı teklif ediyorum hatta ben attım bile
  15. K

    Saldırı Yapan siteyi nasıl görebilirim

    Merhaba; imageraw veya iframe ile saldırı yapılıyor hangi siteden yapıldığını nasıl görebilirim? referleri nasıl göebilriim kısacası ?
  16. T

    siteyi dolaşmak zor ....

    slm yaklaşık bir ay önce adsense için başvurdum ve sonunda cevap geldi. kabul etmediler. kabul etmedikleri site www.turkcebilgi.net kabul etmeme sebeplerini büyük harflerle yazıyorum "ZOR SİTE DOLAŞIMI" . ben sizin görüşerinizi merak ediyorum www.turkcebilgi.net sitesinde dolaşmak zormu...
  17. H

    Tek js de İki farklı siteyi pop-up yapmak ??

    Merhabalar. Ben js cookies tabanlı pop-up Kullanıyorum sp2. Fakat Çift js Aynı sayfada işlemiyor onun için Tek js de İki farklı site açılmasını istiyorum.Kodları aşağı ekliyorum Yardımcı olabilecek biri varmı ? // Content Copyright© 2006 - All Rights Reserved. function blockError(){return...
  18. R

    siteyi değiştirdim bu seferde google hala eski sayfaları indexliyo

    arkadaşlar sitenin tasarımını ve kodlamasını değiştirdim 1 hafta kadar oldu fakat hala google eski sayfaları indexliyo yourcache.com dan bakaıyorum bu sorunu nasıl hallederiz
  19. S

    Bu siteyi adam edecek webmaster aranıyor!!!!

    Arkadaşlar resim(www.1hos.com) sitem var, yalnız tasarımdan pek anlamadığım için hali içler acısı. Makul ücret isteyecek ya da www.satiliklarim.net buradaki domainler den istediği karşılığında siteye çeki düzen verecek arkadaş aranıyor. site de bazı istediklerim şöyle: 1- Banner 2- Site de...
  20. M

    Dmoz Bir siteyi neden siler ?

    Dmoz a kayıtlı sitem vardı bu hafta farkettim silinmiş bunun sebebi nedir ? kayıt olurken site nasılsa şimdi de öyle hiç bir değişiklik yok
Türkiye’nin ilk webmaster forum sitesi iyinet.com'da forum üyeleri tarafından yapılan tüm paylaşımlardan; Türk Ceza Kanunu’nun 20. Maddesinin, 5651 Sayılı Kanununun 4. maddesinin 2. fıkrasına göre, paylaşım yapan üyeler sorumludur. iyinet.com sayfalarında yer alan yazı, görsel ve linklerle ilgili hukuki şikayetleriniz için Buradan iletişime geçmeniz durumunda, ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 7 gün içerisinde iyinet yönetimince tarafınıza dönüş sağlanacaktır. Betcup Artemisbet Forum canlı bahis
Üst