chat eczaonline.com yazılım uzmanı gaziantep web tasarım

var

  1. M

    Var olan tabloya yeni alan nasıl eklerim?

    merhaba. mesela şuan aktif olan yani sitemde kullandığım tablo var diyelim. tablo adı : oyunlar alanlar : id oyunismi oyunicerik ben buraya ek olarak (hit) diye bir alan yaratmak istiyorum. oradada oyunun kaç kez oynandığını saydırıp site üzerine yazdıracağım. yeni alan nasıl eklerim?
  2. P

    adsenseden mail alan var mı?

    adsenseden tanıtım, açıklama eksenli mailler alan oluyor mu bu aralar? başlık açılmamış hiç, paranoyaklaştım :) mailde yazanı sormayın o yüzden.
  3. R

    Alt sayfaların pr a etkisi var mı ?

    Slmlar, her linkin katkısı olur pr a mutlaka ama merak ettiğim şey şu. www.ornek.com pr 5 www.ornek.com/ornek2.html pr4 www.ornek.com/ornek3.html pr3 vs her sayfa bir backlinkmidir yoksa sadece ornek.com dan pr 5 backlink mi sayılır? eger boyleyse , alt sayfalar sayesinde insan sayfalar...
  4. F

    Ses Kartımda problem var

    Ofisteki PC yi servise verdim. windows kurdular vs..anlamadım da ne yaptıklarını. Hiç bilgim yok donanım hakkında ses kartım çalışmıyor. " Abi cd yi tak, driver yükle çalışır " dedi iyide cd nerde, ne driverı anlamadımki bunu bulamıyor sistem : C-Media AC97 Audio Device internetten arattım...
  5. I

    Saldırı Alıyorum Yardıma ihtiyacım var

    Merhaba Sayfama Aşırı saldırı alıyorum 40k olan hitlerim 4k oldu arkadaşlar yardımınıza ihtiyacım var sunucu bilgim yok denecek kadar az bana saldıran ip yi nasıl tespit edebilirim savcılığamı gitmeliyim ne yapmalıyım yardımcı olursanız sevinirim. Saygılar
  6. T

    Deniz Feneri Derneğinde çalışan kim var

    Arkadaşlar Deniz feneri derneğinde çalışan birileri var mı aranızda? Çalışanlardan bir ricam var; Derneğin yöneticilerine ulaşıp şunu iletsinler lütfen. Bir iddia ile yapılan tutuklamaların olduğu dernekle Türkiyedeki Deniz feneri derneğinin bağının olmadığını (yada varsa olduğunu ki olmadığı...
  7. A

    Satılık sedo hesabı(içinde 43 euro var)

    Ürün Tanımı:Sedo Parking Hesabı Ürün Adı:Parking Hesabı Ürün Özellikleri: Domain parking Ürün Fiyatı:50 YTL Ödeme Şekli :Akbank EFT Satışın Yapıldığı Şehir:İzmir Satıcının Eklemek istediği notlar:içinde 43 euro bulunan sedo hesabımı satmak istiyorum bu aralar vizeler basladığından dolayı...
  8. C

    extremetracking'de sorunmu var?

    Bi kaç gündür extremetracking.com geç açılıyordu. Bugün hiç açılmıyor. Genel bir sorunmu var acaba.
  9. T

    Böyle birşeyden haberiniz var mı?

    http://www.google.com/intl/xx-heker/ hekerler için google ?? :) bu ne ya!
  10. M

    HDD problemi var ...

    merhaba , arkadaşlar pc deki ikinci hdd açılmıyor ,üzerine çift tıkladığınızda aşağıdaki gibi bir uyarı çıkıyor , ne yapabilirim , bunu tamir edebilen prog. vs. varmıdır..
  11. W

    sitemize reklam (banner) aldikta bi sorun var..

    Biz sitemize bi yerden banner reklamı aldık ancak banner 468x60 olmasına karşılık 500kb büyüklüğünde. Bu sizce normalmidir arkadaşlar. Günlük 15k tekilimiz var ve bu banner 7,5gb yapıyor sanırım günlük bw'si. Banneri inceleyip bi fikir verirseniz sevinirim...
  12. F

    Kupon veya hesap var mı?

    1 adet almak istiyorum..pm atarmısınız
  13. T

    forum veritabanı satan var mı?

    Selam forum veritabanı almak istiyorum ama içinde marez,mp3,absürt vs illegal şeyler olmayan bir forum veritabanı istiyorum. içinde min. 150bin konu olan (tekrar yazıyorum YASAL konular) smf veya vb olması fark etmez (ama smf olursa daha iyi olur tabi) çalışan bir örneğini görebileceğim forum...
  14. S

    107$ Egold ile Paypala takas eden var mı?

    merhabalar, egold da 107$ mevcut. Paypala aktaracak şekilde takas etmek isteyen var mı? ufak bir komisyonla da olabilir...
  15. T

    Bir Sorum Var : IP

    Arkadaslar Bir Kişinin Ip Sinden İnternete Baglı Olup Olmadıgını Ogrenme İmkanımız Varmı NOT : Deişken Ip değil Standart Ip TSKler
  16. selim61

    Yabancı dizinlere kayıt yapan var mı?

    Arkadaşlar yabancı dizinlere kayıt yapan birisi var mı? Kaç site pr değerleri nedir ve ücret tekliflerinizi alabilirmiyim?
  17. L

    iyinet e saldirimi var?

    Gece baglanti bir gitti sabah oldu daha yeni girebiliyoruz, sunucu gec cevap veriyor yaziyor atak mi var acaba?
  18. B

    Bu scripti bilen var mı?

    Arkadaşlar neredeyse tüm vvarez sitelerde mevcut olan ve birçok webmasterın işine yarıyacak bi link exchange(link değişim) scripti var onu bilen var mı? www.oday-marez.com/join.php buradaki script?
  19. H

    biraz yardıma ihtiyacım var ?

    bir video scriptini geliştiriyorum mesela video açıklamasını <?php echo $tanim; ?> diye yazdırıyorum ve $tanım 'dada "Çok komik videolar" yazıyor ben bunu <a href="http:// www.siteadi.com/cok" >cok</a> <a href="http:// www.siteadi.com/komik" >komik</a> <a href="http://...
  20. R

    Barzani: Türkiye’nin Kerkük'te hakkı varsa bizim de Diyarbakır'da var

    Ne diyor bu aptal? Türkiye'de Kürt Kökenli Türk'lere biz bu şekilde davranmıyoruz, doğuda askerimiz ölüyor, öğretmenimiz ölüyor. Kuzey Irak'ta yine bizim insanımız ölüyor. İki tarafta da ölen insanlar Türkler'dir. Bu aptal halen hangi hakla konuşabiliyor? Nerde bizim başbakanımız vs...
Türkiye’nin ilk webmaster forum sitesi iyinet.com'da forum üyeleri tarafından yapılan tüm paylaşımlardan; Türk Ceza Kanunu’nun 20. Maddesinin, 5651 Sayılı Kanununun 4. maddesinin 2. fıkrasına göre, paylaşım yapan üyeler sorumludur. iyinet.com sayfalarında yer alan yazı, görsel ve linklerle ilgili hukuki şikayetleriniz için Buradan iletişime geçmeniz durumunda, ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 7 gün içerisinde iyinet yönetimince tarafınıza dönüş sağlanacaktır. Betcup Artemisbet Forum canlı bahis sohbet - - chat
Üst