chat eczaonline.com yazılım uzmanı gaziantep web tasarım

yeter

  1. I

    Yeter Artik! Hiç mi Allah Korkusu Yok Sizde

    Arkadaslar ilk oncelikle Hepinizden Ozur dileyerek sozlerime baslamak istiyorum... Ben yaklasik 3 gun once djkickass isimli arkadasimizin Iyinette reseller kampanyasi diyerek acmis oldugu konudan kendisi ile irtibata gecip bir reseller aldim.. Ve ben sitelerimi tasidim reseller hesabima...
  2. M

    Yine gitti yurt dışı yeter artık telekom!

    bu nedir çilemiz alamazmıyız kendimize özel hat her gittiğimiz yerde girebilceğimiz, kullanabilceğimiz ttye muhtaçmıyız çok önemli bir proje var gösterip adama bilgi vermem gerekirken bir sonraya erteledik telekom yüzünden biz mağdur olmak zorundamıyız yahu ....
  3. C

    Popup reklam verilecektir - hit gelsin yeter

    Popup raklam alınacaktır. mp3 marez absürt kabul edilir. minimum 5k hiti olan siteler bekliyorum. Uygun fiyatı veren arkadaş(lar)la anlaşılacaktır. Tekliflerinizi pm yoluyla bekliyorum. İlginiz için şimdiden teşekkürler..
  4. C

    Garantiask.com yeter artık

    garantiask.com gmailden dvmlı mailler yağıyor yeter artık...
  5. selim61

    buycpanel.com yeter artık

    yaw buycpanel.com dan bi external cpanel lisansı aldım almaz olaydım. 3 günde bir lisansımı iptal ediyorlar ticket atıyorum hemen özür dileyip açıyorlar.Ne yaptıklarını kendileride bilmiyor.İlla yani bana w arez kullandırtacaklar. 1 haftada 3. kez iptal ettiler yine ticket attım şimdi...
  6. A

    Kimse Yeter Artık

    Ya kardesım forumdaysan yeter artık dur maıl atıp durma gunde 50-60 maılın gelıyor ayıp yaw
  7. N

    Yeter artık..bi daha bu siteden alışveriş yaparsam............

    ya abi bu ne yaaa..www.viprandevu.com. adam sitenin aylık geliri 500 dolar diye yazdı. guvendık aldık. scripti 100 dolar etmeyen siteye 400 dolar bayıldık.. sitenin reklamını yapmama ragmen ne gelen var ne giden.. bügün de host kapanmış iyimi..site suan...
  8. Y

    Yeter Artık Müdahale Edilsin !

    merhaba arkadaşlar TurkOyun adlı Arkadaşımız aynı konuyu 2-3 defa başlıklarını değiştirerek açıyor ve kuru kalabalık yapıyor yetkili kişilerce uyarılmıasını istiyorum teşekkürler Açtıgı konulara örnekler...
  9. R

    Vbulletin heked .. Yeter ama !

    Arkadaşlar bu ne illet bişey, forumdaki bölümlerin açıklama yerlerine script atıyorlar.Bunu nasıl yapıyorlar? nasıl engelleyebilirim !!??
  10. H

    yeter artık paypal bozdurma derdine son!!!

    1 kart 50 dolar 50 dolarda size fedexle gelmesi tutuyor ondan sonra sizden ev adresinizi gosteren belge ehliyet istiyolar bunları scanleyip yolluyorsunuz daha sonra sizin icin usada banka hesabı acıyolar paypaldan usadaki banka hesabınıza paranızı istiyorsunzu ortalama 2 is gununde...
  11. D

    MySql Yeter Artık!!!

    Hiç çekmedim mysql den çektiğim kadar. 2 aydır gün aşırı mysql kendi kendine duruyor. Yeni makineye geçmemize rağmen problem hala devam etmekte. Sorunun ne olduğunu mysql in neden çalışamaz duruma geldiğini nasıl öğrenebilirim. Makine windows ve 10 a yakın mysql kullanan site var. Ne...
  12. D

    YETER ARTIK SİNAN GUNAY !!!

    siteler 3-4 gündür kapalı yeter artık. işimiz gücümüz var. mail atıyoz cevap vermiyon, arıyoruz cevap vermiyon. Yani çalışmıyorsa bile insan mail atar serverımızda çalışma var şu saatte düzelcek der yanlışmıyım ? Ne yapıcağımı şaşırdım artık sorup duruyor insanlar. Eğer beceremiyorsan neden aynı...
  13. D

    sinangunay resellermerkezi.com Yeter!!!!!

    forumda gun gectıkce yazılar acılıyo bu ısı bı acıklıga kavusturmanın zamanı geldı Sınan Beyın Stelerı http://www.10gbhosting.net/ http://www.resellermerkezi.com/ vs..seklınde devam etmektedır sundugu hızmetler hakkında bu forumda ve dıger forumlarda yogun bı sekılde tartısıldı cıkan sonuc...
  14. G

    SinanGünay dedicatedmerkezi yeter artik

    Bundan bir hafta önce anlastik ,24 saat icinde server teslim dedi 72 saat olunca iyinet forumlarinda bu arkadasa kizdim anlasma sona ermisti,daha sonra bana özel mesaj atmis hala gerekliyse verelim bir makina bende cok zor durumda bulundugumdan kabul ettim.Full Managed icin ekstra para istedi...
  15. R

    Realist a.q yeter artik

    Salak 2 gun once actigim siteyide indexlemis kardesi msen mecburmusun bunu yapmaya. Ben mecburmuyum sitelerime teker teker no frame kodu koymaya ayıp be. İstedigin 3-5 hitse rica et verelim boyle sadaka toplamana gerek yok. NOt: bu arada adminler a.q kısmını silerseniz sevinirim. Kendini...
  16. H

    Yeter Artik :(

    AB üyeleri resmen Türkiye yi istemiyorlar,Almanya da basa gelmesine kesin bakilan partiler bile Türkiye ye sirt cevirmis durumda,Danimarka desen öyle,Fransa ve diger ülkelerde öyle. Yunani Kibrislisi Türkiyeye tehtitler yagdiriyor,Kürtler bir yandan teröre devam ediyor bütün dünya...
  17. S

    Artık durun, yeter!

    www.chatservisi.net (.com) ve bağlantılı siteler ---------------------------------------------- http://www.flort.net http://www.sevdasokagi.net/ http://www.gurbetim.net/ http://www.turkchat.nl/ ---------------------------- Gerisi size kalmış.. ---------------------------- #A. D.: lavuk...
  18. X

    Artik Yeter !

    İyinet adminin değişmesini istiyorum. Artık bardağı taşıran son damla oldu. Bizim yüzbinlerce şehidimize hakaret eden bir siteyi koruyup TÜRK BAYRAĞINI korumayan bir admini artık ben iyinette istemiyorum. Admin diyorum. Mod yada yöneticiler değil. Yanlış anlaşılmasın.
  19. N

    Rezalet Rezalet Rezalet!! Yeter Ya

    bestarama.com bu gereksiz site kime ait bilen varmı arkadaşlar.. yanlız kimse girmesin sadece isme bakın.. explorerda ilk açılan sayfayı değiştirme yada boş kullanma özelliğini tamamen kitliyor ve hep bu site kalıyor ayrıca yine explorerda yazdığınız herhangi bir sayfa direk bu sayfaya...
  20. S

    Ayip Oluyor Ama Artik Beaaa Yeter Yaaa

    Nedir ya bu arkadaslar durmadan mesajlarimiz siliniyor ? Biz mesaj atiyoruz cevap bekliyoruz bir geliyoruz yok olmus mesajlar ? Kim ve ne icin siliyor bu mesajlari ? Silinecek bir mesaj varsa silmeden önce atin bize bir özel mesaj diyinki su konudaki su mesajiniz alakasiz ve saçma oldugundan...
Türkiye’nin ilk webmaster forum sitesi iyinet.com'da forum üyeleri tarafından yapılan tüm paylaşımlardan; Türk Ceza Kanunu’nun 20. Maddesinin, 5651 Sayılı Kanununun 4. maddesinin 2. fıkrasına göre, paylaşım yapan üyeler sorumludur. iyinet.com sayfalarında yer alan yazı, görsel ve linklerle ilgili hukuki şikayetleriniz için Buradan iletişime geçmeniz durumunda, ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 7 gün içerisinde iyinet yönetimince tarafınıza dönüş sağlanacaktır. Betcup Artemisbet Forum canlı bahis
Üst