İyinet'e Hoşgeldiniz!

Türkiye'nin En Eski Webmaster Forum'una Hemen Kayıt Olun!

Kayıt Ol!

Ingilizce Yardım..

HitcH

İyinet Üyesi
Katılım
17 Nisan 2004
Mesajlar
Reaction score
Konum
İstanblue
Merhaba arkadaslar. Turkmankenler.com icin bir galeri scripti buldum.
Zenith (v6.1) adında.
Hersey tamam gibi. Chmodlarıda ayarlıyorum.
Resim eklemeye calistigimda Şöyle bir hata veriyor.
The file could not be moved. Make sure you chmoded the required directories to 777
Bunun disinda Bu scripti yazan kisinin sitesinden kendisine özel mesaj yolladım bu konu ile ilgili.
Gelen cevap ;
Look in the Zenith forum and I think you'll find your solution since a few people have asked that question before. If not, make a new post and I'll reply to it.
Hata nerde sizce ? Birde bu arkadas ne diyor? Yardım ederseniz sevinirim..

drstranger

İyinet Üyesi
Katılım
1 Kasım 2003
Mesajlar
Reaction score
Look in the Zenith forum and I think you'll find your solution since a few people have asked that question before. If not, make a new post and I'll reply to it.

"lütfen, zenith isimli foruma da sorunuzla ilintili olarak göz atın.
bu konu hakkında daha önce sözkonusu forumda cevaplanmıs olabilir.
Eger baktıktan sonra sorunuza hala yanıt alamadıysanız benimle yeniden iletisin kurun"

diyor(biraz daha acıklayacı yazdım)

drstranger

İyinet Üyesi
Katılım
1 Kasım 2003
Mesajlar
Reaction score
The file could not be moved. Make sure you chmoded the required directories to 777

dosya transfer edilemiyor ve/veya tasınamıyor.
diroctery 777 deki chomod ayarların yaptıgınızdan emin olun

HitcH

İyinet Üyesi
Katılım
17 Nisan 2004
Mesajlar
Reaction score
Konum
İstanblue
Eminim valla :)
Aynı soruya forumda adminin verdiği cevap :
Welcome to the board. If you have remote access to your server, via SSH for example, then you can create databases by logging into MySQL from there. I don't think it's a database problem though.

The error is thrown when the script is unable to move the uploaded file from its temporary location on the server to the permanent location specified in the Admin CP. I can suggest you try the following:

1. Make sure that the server path in the Admin CP is correct.
2. Make sure that there isn't a BaseDir restriction in your php.ini file that is preventing files from being uploaded to /tmp (or wherever else it's set up)

If you want, post or PM me your gallery URL and I'll take a look at it for you
The server path was not automatically detected. I'm not sure which web server your host is running, but it looks all fine now.
Biraz uzun ama kısaca bi acıklama yaparsanız sevinirim. Yani benim ne yapmam gerekiyor bu durumda?

drstranger

İyinet Üyesi
Katılım
1 Kasım 2003
Mesajlar
Reaction score
ben sana bunu aksama-yarına cevirir gönderirim
mailini ver istersen :)

drstranger

İyinet Üyesi
Katılım
1 Kasım 2003
Mesajlar
Reaction score
yok yaw, dilimiz döndüğünce yaparız...zaten benim pratiğe ihtiyacım var..
daha öncede söylemistim bunu forumda...
su an yapamıyorum... baska bi isim var... :)

Türkiye’nin ilk webmaster forum sitesi iyinet.com'da forum üyeleri tarafından yapılan tüm paylaşımlardan; Türk Ceza Kanunu’nun 20. Maddesinin, 5651 Sayılı Kanununun 4. maddesinin 2. fıkrasına göre, paylaşım yapan üyeler sorumludur.

Backlink ve Tanıtım Yazısı için iletişime geçmek için Skype Adresimiz: .cid.1580508955483fe5

seo ajansı , sosyal medya yönetimi
Üst