Microsoft`un bedavaya dağıttığı OS`i varmı?

XiechenG

0
İyinet Üyesi
Katılım
16 Ağustos 2009
Mesajlar
154
Reaction score
1
İyi günler arkadaşlar.
Microsoft`un bilgisayar için bedavaya dağıttığı bir OS`i varmı? :)
 

Loi

0
İyinet Üyesi
Katılım
13 Kasım 2006
Mesajlar
6,192
Reaction score
44
Konum
localhost
Bedavaya dağıttığı 2mb lik bi hotmail hesabı vardı onunda kapasitesini gmail ile rekabet uğruna artırdı. Ben şahsen bedava iş yaptıklarını görmedim. OS olduğunuda zannetmiyorum.
 

XiechenG

0
İyinet Üyesi
Katılım
16 Ağustos 2009
Mesajlar
154
Reaction score
1
Üstadım en azından eski kullanılmayan
sistemlerdenemi yok bedavası?
Win 98 , 2000 gibi ?
 

Loi

0
İyinet Üyesi
Katılım
13 Kasım 2006
Mesajlar
6,192
Reaction score
44
Konum
localhost
Onlara destek vermediği gibi ücretsizde kullanıma izin vermiyor.
 

XiechenG

0
İyinet Üyesi
Katılım
16 Ağustos 2009
Mesajlar
154
Reaction score
1
Microsoft'un değil ama hemen hemen kopya bir benzeri var. Adı ReactOS. İşinize yararsa buyrun.

http://www.reactos.com/

Hocam teşekkür ederim ama ben zaten linux kullanıyorum.
Windows programlarını tam açmadığı için bu konuyu açtım.
Screenshot`s-a baktım Windows`a çok benziyor.
Eğer Windows programlarını sorunuz açıyorsa hemen indireyim?
 

DincerAydogdu

0
İyinet Üyesi
Onaylı Üye
Katılım
15 Nisan 2005
Mesajlar
1,741
Reaction score
29
Konum
Live in .NET
Hocam teşekkür ederim ama ben zaten linux kullanıyorum.
Windows programlarını tam açmadığı için bu konuyu açtım.
Screenshot`s-a baktım Windows`a çok benziyor.
Eğer Windows programlarını sorunuz açıyorsa hemen indireyim?

Olayı o zaten hocam. Unix türevi değil bu. Windows API'ları üzerine geliştirmişler dediklerine göre. Ben hiç kullanmadım ama deneyeni gördüm. Bildiğim kadarıyla ses ve print ile ilgili problemleri var ama diğer özellikler sağlam. XP-2003 klonu gibi bir şey. Şuradan da görülebileceği üzere çalıştırdığı dosyalar exe.
http://www.reactos.org/media/screenshots//2009/ros_039_antrenamer210_setup.jpg

Girişte belirttikleri üzere;
http://www.reactos.org' Alıntı:
ReactOS® is a free, modern operating system based on the design of Windows® XP/2003. Written completely from scratch, it aims to follow the Windows-NT® architecture designed by Microsoft from the hardware level right through to the application level. This is not a Linux based system, and shares none of the unix architecture.
 

alorak

0
İyinet Üyesi
Katılım
14 Ekim 2005
Mesajlar
2,035
Reaction score
1
Konum
Ankara
Hocam teşekkür ederim ama ben zaten linux kullanıyorum.
Windows programlarını tam açmadığı için bu konuyu açtım.
Screenshot`s-a baktım Windows`a çok benziyor.
Eğer Windows programlarını sorunuz açıyorsa hemen indireyim?

windows programlarını kullanmak için "wine" denemişsinizdir zaten ama biraz daha zahmetli olarak virtualbox tarzı program ile windows kurabilirsiniz linuxunuza..
 

XiechenG

0
İyinet Üyesi
Katılım
16 Ağustos 2009
Mesajlar
154
Reaction score
1
windows programlarını kullanmak için "wine" denemişsinizdir zaten ama biraz daha zahmetli olarak virtualbox tarzı program ile windows kurabilirsiniz linuxunuza..

Sorun şu Microsoft Widnows lisansı alıcak param yok.
Bu yüzden bedavaya dağıttığı varmı diye sordum.
Şİmdi bu REACTOS`i deneyeceğim.
 

asynchronous1

0
İyinet Üyesi
Katılım
24 Mayıs 2010
Mesajlar
74
Reaction score
0
Konum
Rize
Microsoft'un linsanslı yazılımlarından ne hayır gördük ki ücretsiz yazılımlarından hayır görelim. :D
 

Türkiye’nin ilk webmaster forum sitesi iyinet.com'da forum üyeleri tarafından yapılan tüm paylaşımlardan; Türk Ceza Kanunu’nun 20. Maddesinin, 5651 Sayılı Kanununun 4. maddesinin 2. fıkrasına göre, paylaşım yapan üyeler sorumludur.

Backlink ve Tanıtım Yazısı için iletişime geçmek için Skype Adresimiz: .cid.1580508955483fe5

Elektronik Sigara
pubg mobile uc
Üst