İyinet'e Hoşgeldiniz!

Türkiye'nin En Eski Webmaster Forum'una Hemen Kayıt Olun!

Kayıt Ol!

Tema hakkında yardım

tetal

İyinet Üyesi
Katılım
6 Şubat 2003
Mesajlar
Reaction score
Konum
Ordan, burdan..
temayı satın aldığınızda içinden kurulum bilgilerinin yer aldığı döküman çıkıyor. oradan yardım alabilirsin.

Willi

İyinet Üyesi
Katılım
19 Şubat 2010
Mesajlar
Reaction score
Konum
Gaziantep
Read Me ' de diyorki çevirecek arkadaşlar varsa ;

2. How do I add the photos to my posts?
ePhoto utilizes a script called TimThumb to automatically resize images. Whenever you make a new post you will need to add a custom field. Scroll down below the text editor and click on the "custom fields" link. In the "Name" section, input "Thumbnail" (this is case sensitive). In the "Value" area, input the url to your thumbnail image. Your image will automatically be resized and cropped. The image must be hosted on your domain. (this is to protect against bandwidth left)

Important Note: You must CHMOD the "cache" folder located in the ePhoto directory to 777 for this script to work. You can CHMOD (change the permissions) of a file using your favorite FTP program. If you are confused try following this tutorial. Of course instead of CHMODing the template folder (as in the tutorial) you would CHMOD the "cache" folder found within your theme's directory.

Ottoman Empire

İyinet Üyesi
Katılım
3 Şubat 2010
Mesajlar
Reaction score
Konum
Kocaeli
Sanırım özel alan kısmında değer yerine "Thumbnail" yazıp resmi sitenize upload edip link yerine wp-content/uploads/Photo-0087-300x225.gif olan kısmını yazmanız gerekiyor. Sİtenizin linkini atarsanız bakalım bi.

Türkiye’nin ilk webmaster forum sitesi iyinet.com'da forum üyeleri tarafından yapılan tüm paylaşımlardan; Türk Ceza Kanunu’nun 20. Maddesinin, 5651 Sayılı Kanununun 4. maddesinin 2. fıkrasına göre, paylaşım yapan üyeler sorumludur.

Backlink ve Tanıtım Yazısı için iletişime geçmek için Skype Adresimiz: .cid.1580508955483fe5

Üst