İyinet'e Hoşgeldiniz!

Türkiye'nin En Eski Webmaster Forum'una Hemen Kayıt Olun!

Kayıt Ol!

eBilgi komedisi :)

ayhan

Yasakli Uye
İyinet Üyesi
Katılım
31 Aralık 2003
Mesajlar
Reaction score
Konum
istanbul
Selam arkadaşlar,
Ebilginin ingilizce menüsünü gezerken çok eğlenceli bir ayrıntıya rastladım va paylaşmak istedim malum adamlar celik.net bünyesinde ki kaliteli servislerden teki ya :)

İngilizce arabirimden "make money" yazısına tıklayınca açılan sayfada Sample Email 1
Sample Email 2
Sample Email 3

şeklinde linkler göreceksiniz. burada alt üye toplamamız için hazır mesajlar yazmışlar... Alın size "Sample Email 1" yazısına tıklayınca gelen mesaj..
----------------------------------------------------------------------------
Hi < Friend's name >,

It's me, < Your name >. I just wanted you to check out this site I found. It's called Sendmoreinfo.com. You sign up for free, put down a few areas of interest, and they send you emails with a link to great offers and opportunities.

Plus, they even pay you to check them out! Come on, take a look and open your account today.

You've got nothing to lose!

Click this link to find out more.
< Insert your personal URL here >

SendMoreInfo.com "A Penny Earned is a Penny Saved."
------------------------------------------------------------------------------

Peki "Sample Email2" ne diyor?

------------------------------------------------------------------------------
This special message is from < Your name > to you!

Hey, < Friend's name >. When's the last time you came across a cool website? I just did. It's called SendMoreInfo.com, and I signed up. I thought you'd like it, too. It's free!

You give them info on areas of interest, and they'll send emails that contain a link to special offers and opportunities. Best part? You get paid a little bit for each link you click. It's cool! You won't get rich, but you'll have fun doing it.

Click this link to find out more.
< Insert your personal URL here >

SendMoreInfo.com "A Penny Earned is a Penny Saved."
----------------------------------------------------------------------------

3. yü de yazıp başkaca bandwith'inizi yemiyeyim bari ama çok eğlenceli yaw:) SendMoreInfo olmasa ne yazarlardı acaba! :)

Girip biraz eğlenin....

Türkiye’nin ilk webmaster forum sitesi iyinet.com'da forum üyeleri tarafından yapılan tüm paylaşımlardan; Türk Ceza Kanunu’nun 20. Maddesinin, 5651 Sayılı Kanununun 4. maddesinin 2. fıkrasına göre, paylaşım yapan üyeler sorumludur.

Backlink ve Tanıtım Yazısı için iletişime geçmek için Skype Adresimiz: .cid.1580508955483fe5

Üst