Mp3 Sitesi açıyorum fakat

ahmetekinler

0
İyinet Üyesi
Onaylı Üye
Katılım
5 Aralık 2004
Mesajlar
89
Reaction score
0
arkadaslar yeni mp3 sıtem için alan lazım yada hazır mp3 lerin yüklü oldugu link bileniniz varmıdır ordaki linkleri veriyim. siteye yada alanı büyük yani kendi mp3 lerimi atabilcegim free bi host bileniniz varmı tavsiyelerinizi bekliyorum
 

ahmetekinler

0
İyinet Üyesi
Onaylı Üye
Katılım
5 Aralık 2004
Mesajlar
89
Reaction score
0
o bandwıch le ılgılı yanı hostla burda ıse yukarıyı ıyı oku arkadasım
 
M

muziklist

Misafir
yukarda "free bi host bileniniz varmı " ya ben yanlış okuyorum yada sende bir sorun var.

biz insanca yazıyoruz adam bizi aptal yerine soktu ne gerek var 2başlık açmaya dengesizmisin töbe töbe ya
 

ahmetekinler

0
İyinet Üyesi
Onaylı Üye
Katılım
5 Aralık 2004
Mesajlar
89
Reaction score
0
yaa kardesım bu baslık yenı ama oncekı baslık ta host cevabımı alamadıgım ıcın hatırlarma olarak buraya da yazdım sımdı anladınmı bılıyorsan yukardakı yasdıklarımı cevao ver bılmıyorsan meskul etmede bılen bırılerı yazsın
 
R

Radyoblue

Misafir
yeni mp3 sitem deme bari hayret bisey ya,millet tonla para ödüyor mp3 sitesi icin sen beles ariyosun uyanik bi sen kalmistin,cepten para cikmadan kolaymi mp3 sitesi acmak.
 

ahmetekinler

0
İyinet Üyesi
Onaylı Üye
Katılım
5 Aralık 2004
Mesajlar
89
Reaction score
0
tamam kardesım sızden bısey ısteyende kabahat daha once bı arkadas lınk vermıstı buyrun burada 20 gb sarkı var dıye o adresı bılen vardır dıy eyasdım sıteye para verdım tabı beles nerde var sadece mp3 eklemek ıcın lınke ıhtıyacım var
 
M

muziklist

Misafir
zaten onun icin para vermen gerektigini soyluyoruz. Hepimiz burda domain ve hosta para veriyor mp3cüler ise bizden belki 10kat daha harciyor senin aradigin adres www.xd.tc idi ama sahibi kapatti o beleş bölümü anladın önceki mesajinda da soyledim simdi de soyluyorum şu yazı şeklini değiştir.
 

Türkiye’nin ilk webmaster forum sitesi iyinet.com'da forum üyeleri tarafından yapılan tüm paylaşımlardan; Türk Ceza Kanunu’nun 20. Maddesinin, 5651 Sayılı Kanununun 4. maddesinin 2. fıkrasına göre, paylaşım yapan üyeler sorumludur.

Backlink ve Tanıtım Yazısı için iletişime geçmek için Skype Adresimiz: .cid.1580508955483fe5

Elektronik Sigara
Üst