İyinet'e Hoşgeldiniz!

Türkiye'nin En Eski Webmaster Forum'una Hemen Kayıt Olun!

Kayıt Ol!

MSN im hekLENDİ hekLENECEK DİYENLER

netizmir

İyinet Üyesi
Katılım
2 Mart 2005
Mesajlar
Reaction score
Selam arkadaşlar msn kullanımı artık o kadar yoğun ki sadece messenger için bilgisayarını açanları
biliyorum duyuyorum.Fakat ne yazıkki kötü niyetli arkadaşlar msn hesaplarını hekliyorlar ve k
ullanıcılar sudan çıkmış bir balık gibikalıyorlar fazla bir bilgisi olmayanlarda forumlara nasıl
geri alırız nasıl ederiz diye çırpınıp duruyorlar.Msn den heklenmiş malininizi almak aslında
çok kolay eğer uğraşırsanız.Bende bundan 1-2 sene önce bölee bir melunn saldırıya maruz kaldım
ve 4-5 mail sonra geri aldım.size önce aşağıda varolan messenger mailnizi nasıl koruyacağınızı ve
heklenirse nasıl geri alabileceğinizi anlatacağım.

MSN hekLENMEDEN ÖNCE NE YAPMAK LAZIM??(unutmayın ihmal etmeyin moku yemeyin!!!)
-Mutlaka kayıt tarihinizi ve kayıt olurken verdiğiniz bilgileri unutmayınız yada bir dosyaya kaydediniz.
-Mutlaka gizli sorunuzu unutmayın
-Mutlaka kişi listenizi belirli aralıklarla kaydediniz.
-Mutlaka ayda bir kere de olsa size gelen maili yada gönderdiğiniz maili saklayınız.
-Mutlaka Şifre değişdirdiğiniz zamanları bir yere not ediniz
-Mutlaka ayrı bir klasör oluşturdu iseniz tarihini ve adını unutmayınız.
-Mutlaka web sayfası üzerinden mail gönderirken kullanılan Favorite Contacts listenizde kimler olduğunu unutmayın.
-Mutlaka Maillerinizin bazılarının gönderdiğiniz ve aldığınız İNTERNET ÜST BİLGİSİNİ saklayınız

bunlar hemen hemen yeterli olcaktır.

Bunlara rağmen

MSN hekLENDİ ŞİMDİ NE YAPMAK LAZIM??(unutmayın moku yemiş değilsiniz!!!)
sizlere daha önceki tecrübeme dayanarak nasıl geri aldığımı MSN Hotmail Support gönderdiğim mailler
aşağıda vereceğim.FAkat iyi derecede ingilizce bilmeniz yada birilerinden yardım almanız gerekli
Adamlar mail adresinin size ait olduğunu anlamaları için olur olmaz sorular suruyorlar.
Fakat bunlara doğru cevaplar verirseniz mailnizi geri almanız için hiç bir sebeb kalmıyor.

***MAİL 1
Hello ******,

Thank you for writing to MSN Hotmail.

This is Elaine and I am writing in response to your password inquiry. I apologize for the inconvenience you are experiencing by not able to use your ******@hotmail.com account. However, I would like to gather additional information from you for verification purposes.

- The addresses saved in your address book
- Names of folders in your account.
- Approximate date of account registration.

If you provide all of the information requested and it is correct, Hotmail will reset your password and send it by e-mail to the address from which you sent your request. As soon as you can gain access to your account, change your password.

I look forward to hearing from you again.

Sincerely,
Elaine V.
MSN Hotmail Customer Support

***MAİL 2
Hello *****,

This is Anthony and I'm writing in response to your report regarding your account.
If you suspect your account was accessed and that the unauthorized individual has altered your password, secret question and answer, or profile information, please provide me with the following information. Please note that this information needs to be complete and accurate.

- Name (first and last)
- Sign-in name (the sign-in name you use when you access your account)
- Date of birth
- Country or Region
- State
- ZIP or Postal Code
- Approximate date of last successful sign-in, or an approximate date of account registration.
- The name of your Internet Service Provider. If you access your account from outside your home (for example, from school or work) please include the name of the organization.
- List as many former passwords you used with this account as far back as you can remember

Once we have this information, we can reset your password and send it via e-mail to the address from which you sent your request.

If you have further questions, please send us another e-mail message.

Sincerely,

Anthony L.

***MAİL 3

Hello *******,
Thank you for writing us back.
I know how frustrating it is to be not able to access your account and mails. However, need additional information to further evaluate the validity of your request. Please send all of the following information correctly.
1. folders you created
2. addresses stored in your account
3. old outdated passwords used in the past

I hope for your cooperation and response so we can resolve your password problem soon. Please be assured that we are doing this as one way to protect your privacy and are keeping your files with utmost confidentiality.
Thanks for your patience.

Sincerely,

Delia B.

***MAİL 4
Hello *****,

Thank you for writing to MSN Hotmail. This is Mark and I'm writing in response on your inquiry about your account.

We have reset the password on your [email protected] account to: aaabbb222

Note: Once you have opened your Hotmail account, change your password and secret question and answer to ensure your security.

>>> To change your password

1. In Hotmail, click "Options" to the right side of the Address Book tab.
2. Under "Your Information", click "Password".
3. Type the current password in the "Old Password" box.
4. Type a new password in the "New Password" box and confirm the new password by re-entering it in the "Reenter New Password" box.
5. Click "OK".

>>> To change your secret question and answer

1. In Hotmail, click "Options" to the right side of the Address Book tab.
2. Under "Your Information", click the "Secret Question" link.
3. Type your password in the box provided.
4. Below that, type in your new secret question and the answer.
5. Click "OK".

Remember that MSN Hotmail also has comprehensive online help available--just click "Help" in the upper right corner.

Sincerely,

Mark Nu.
MSN Hotmail Customer Support.

VE MUTLU SON***MAİL 5
Hello ******,

This is Elaine and I am writing in response to your request on password retrieval. I understand your frustration because you're having difficulty gaining access into your account.

Nevertheless, I have reset the password on your <*****@hotmail.com> account to:

YENİ ŞİFRE

Note: Kindly access your account through http://www.hotmail.com , please enter your sign in name which is ******@hotmail.com and the password I gave you.
Note: Once you have opened your Hotmail account, change your password and secret question and answer to ensure your security.

MSN hekSİZ GÜNLER DİLERİM

mexut

İyinet Üyesi
Katılım
13 Ağustos 2004
Mesajlar
Reaction score
Konum
cape town
bilgilendirme icin tesekkurler, sanırım işe yarıyacaktır.

H

HoLY

Misafir
tabi cogu msn kullanıcısı bilgileri sallıyor onlar ıcındeil sanırım :))

KerneL32

İyinet Üyesi
Katılım
8 Mart 2005
Mesajlar
Reaction score
Bence ona da gerek yok :) birisi heklemis olsa bile

%40 'i = 123456
%20 'i = 123456789
%10 'i = DOGUM TARIHI
%15 'i = Cep telefonu ev telefonu is telefonu
%15 'i = Bilinmedik birsey

Yapiyor sifresini. Hergun defalarca karsilasiyorum hergun buna sahit oluyorum. Aslinda email heklemek cok konulan ben ona hek demiyorum. Pek cok alternatif yok sadece 3-4 tane alternatif var. karsi tarafin dogum tarihini cep telefonunu ev telefonunu is telefonunu bilince emaili hekleme orani %85 gibi bir rakam oluyor. Bence nasil sifreyi alacaklarindan ziyade daha cok sifrelerini ne yapmalari gerektigi konusunun ustunde durulmali. Ama malesef bizim halkimiz "aman ne olacak yeni bir email alirim" dedigi icin ve sifresi siradan oldugu icin bu durumdayiz. Neden emailim heklensin neden yeni email alayim. Kendi adima soyleyeyim. Haftada en az bir kez gizli sorumu gizli cevabimi sifremi adres dogum tarihi bilgilerimi degistirir emaillerimi yedekler en az iki veya uc kez screen shot ( ekran goruntusu ) alirim. Bu sekilde o emailin bana ait oldugunu her sekilde ispatlayabilecek kanita sahip oluyorum. Bu konuyu acan arkadasimdan ayrica boyle bir konu actigi icin tesekkur ederim.

h4x0r

İyinet Üyesi
Katılım
2 Nisan 2005
Mesajlar
Reaction score
Mailimi hiç korumayı düşünmedim... Nedeni ise zaten foward hesabı hekleyemezler. Ana mailim başka bir server ve hesapta :) Gerekli görmediklerime gmail ile atıyorum...

Bildiğim kadarıyla foward hesabı ancak admin eller...

Türkiye’nin ilk webmaster forum sitesi iyinet.com'da forum üyeleri tarafından yapılan tüm paylaşımlardan; Türk Ceza Kanunu’nun 20. Maddesinin, 5651 Sayılı Kanununun 4. maddesinin 2. fıkrasına göre, paylaşım yapan üyeler sorumludur.

Backlink ve Tanıtım Yazısı için iletişime geçmek için Skype Adresimiz: .cid.1580508955483fe5

Üst