İyinet'e Hoşgeldiniz!

Türkiye'nin En Eski Webmaster Forum'una Hemen Kayıt Olun!

Kayıt Ol!

Play65 hakkında

T

TrueReAL

Misafir
Dün play65.com a üye olmak için forumu doldurdum üye olurken cpa,share den cpa yı seçtim ve üyeligim açıldı. Fakat hiç bir yerde benden web adresimi istemedi nedense!!
Bugun bir mail geldi?

Hello ,

I would like to take this opportunity to welcome you to our affiliate program and to wish you success in your campaigns.

Here at T.C.ADS, we aim to provide an outstanding quality of service to each and every one of our affiliates, and I am here to give you the best support to optimise your efforts in reaching the best results in advertising our online Backgammon software.

I notice you haven't provided a website address. Do you have a website, or do you have alternative ways of promoting our Backgammon software? I would be grateful if you would let me know.

If you have any questions that you wish to ask me, then please don't hesitate to contact me. I have attached a user guide to help you navigate the affiliate program, I hope you will find it useful.

If you would like me to telephone you then please let me know what time will be most convenient for you.

I look forward to working with you and I hope to hear from you soon.

Regards

Tam anlamıyla ne istiyor burda?

Birde sitemden 2 kez download edildi ve
Date Clicks Downloads Funs Reals Frauds Payment
13.02.2006 0 0 2 0 0 $0
fun = 2 burda ve 0$ görünüyo sorun ne sizce?

D

doLob

Misafir
sistemde ariza var ve kazanclari gostermiyor ama fun kac ise 0.5 ile carpip kazandigin parayi bulabilirsin..

ayrica site adresin onemli degil girilip girilmemesi sen programi istedigin bir adresten yukletip uye yaptir yeterli

romsage

İyinet Üyesi
Katılım
24 Aralık 2005
Mesajlar
Reaction score
kimse fun etmemiş fun "0" 2 kişi download etmiş sadece.

xfatihx

İyinet Üyesi
Katılım
23 Haziran 2004
Mesajlar
Reaction score
hayir aciliyor birde fiyatlarda düşme olmuş diye duydum :(

GuLSehri

İyinet Üyesi
Katılım
10 Aralık 2003
Mesajlar
Reaction score
Konum
japan
bende uye oldum ama simdi ne yapicam anlamadim? kodmu alicam nasil odeme oluyor? hesap bilgisi falan gir diye birsey cikmadi.bu konu hakkinda yardim edecek varmi acaba?

Türkiye’nin ilk webmaster forum sitesi iyinet.com'da forum üyeleri tarafından yapılan tüm paylaşımlardan; Türk Ceza Kanunu’nun 20. Maddesinin, 5651 Sayılı Kanununun 4. maddesinin 2. fıkrasına göre, paylaşım yapan üyeler sorumludur.

Backlink ve Tanıtım Yazısı için iletişime geçmek için Skype Adresimiz: .cid.1580508955483fe5

Üst