sizce bu değerler normalmi?

darkman

0
İyinet Üyesi
Katılım
20 Aralık 2004
Mesajlar
705
Reaction score
0
Konum
Izmir
sitemin son 22 günlük Adsense değerleri

Toplam sayfa gösterimi: 28.321
ortalama günlük gösterim: 1.287
Tıklamalar: 29
tıklama ortalaması: 1
Tıklamaya geçiş:0,1%
Efektif CPM: USD 0,03
Benim kazancım: USD 0,80
günlük ortalama kazancım: USD 0,04

ben anlamadım bu işi millet günlük 50$ falan diyor ama benim son 22 günlük değerlerim bunlar bi b*k kazandığım falan yok bedava reklam gösteriyorum bu 29 tıklamayıda ben yaptım zaten başka tıklayan yok. siz nasıl oluyoda böle kazanıyorsunuz anlamadım.
 

astraler

0
İyinet Üyesi
Katılım
8 Nisan 2004
Mesajlar
968
Reaction score
0
Bir işi doğru zamanda, doğru yerde, doğru tekniklerle yapmak gerek derim ben bu durumda.
 

WhiteKey

0
İyinet Üyesi
Katılım
13 Aralık 2004
Mesajlar
400
Reaction score
0
Konum
istanbul
15 Aralık 2004 Çarşamba 18.265 gösterim 38 tıklama X.XX$
16 Aralık 2004 Perşembe 18.724 gösterim 41 tıklama X.XX$
17 Aralık 2004 Cuma 24.581 gösterim 54 tıklama X.XX$
18 Aralık 2004 Cumartesi 24.151 gösterim 68 tıklama X.XX$
...
...
...
...
22 Aralık 2004 Çarşamba 588 gösterim 11 tınlama TINLAMA :D .XX$

bunlar benim değerler $ları yazmadan gözterim / tıklama oranlarınızı yazarsanız kıyaslayabiliriz ;)

ayrıca tek siteden günlük 50$ kazanan türk sitesi olacağını sanmıyorum. mynet falan adsense takılırsa bilmem tabi ;)
 
G

guajira

Misafir
astraler' Alıntı:
Bir işi doğru zamanda, doğru yerde, doğru tekniklerle yapmak gerek derim ben bu durumda.


Doğru dürüst bi öneride bulunmuyosun. Sanki atıp tutuyosun gibime geliyor. Hile Hurda yapmadan nasıl kaznıyosun.
madem sitenin yabancı trafiği var bu bilgileri paylaşmak için neden illede para istiyorsun. madem parasız bişi paylaşmıyorsun bu forumda ne arıyorsun?
 

astraler

0
İyinet Üyesi
Katılım
8 Nisan 2004
Mesajlar
968
Reaction score
0
Millet bedavacılıktan kurtulsun diye para istiyorum, yoksa buradan kazanacağım parayla zengin olacak halim yok.
 
G

guajira

Misafir
astraler' Alıntı:
Millet bedavacılıktan kurtulsun diye para istiyorum, yoksa buradan kazanacağım parayla zengin olacak halim yok.




saçma bi bahane. bunun bedavacılıkla ne alakası var. sen para verdinmiki milletten para istiyorsun?
 

astraler

0
İyinet Üyesi
Katılım
8 Nisan 2004
Mesajlar
968
Reaction score
0
Elbette yeterince zaman ve para harcadım ve harcamaya da devam ediyorum.
 

darkman

0
İyinet Üyesi
Katılım
20 Aralık 2004
Mesajlar
705
Reaction score
0
Konum
Izmir
haydaaa ya ben sormasamıydım böle bir soruyu millet birbirini yiyor ya alt tarafı basit bir soruydu. ne bu para olayı ben kimseye beş kuruş vermem arkadaşlar ne kazandımda vericem zaten halim perişan görüyorsunuz işte haha.
 

silenceofdarkness

0
İyinet Üyesi
Katılım
25 Ağustos 2004
Mesajlar
999
Reaction score
1
astralar yanlış yapıyor bildigin pek bişi de yok ya laf salatasi işte benim tek merak ettigim bişi war oda overture ile pay4p olayidir onuda astralar biliyormu bilmiyorumu bilemiyorum ?=
 

astraler

0
İyinet Üyesi
Katılım
8 Nisan 2004
Mesajlar
968
Reaction score
0
:)
Yanlış yaptığımı nasıl biliyorsun, bana da anlat ta düzeltelim yanlışımızı..
 

silenceofdarkness

0
İyinet Üyesi
Katılım
25 Ağustos 2004
Mesajlar
999
Reaction score
1
asralar sonucta burasi forum insanlar bir konu hakkında düşüncelerini yazarlar yada kendilerine saklar yazmazlar ama sen diyorsun ki yazarim ama karşılık isterim bu da forum ciddiyetini bozmaktadır yanı kusura bakma ama bence bu davranış yanlıştır anlatabildim mi kardesh
 

astraler

0
İyinet Üyesi
Katılım
8 Nisan 2004
Mesajlar
968
Reaction score
0
Kanaatimce bozmuyor bana göre, neticede mesajlarımızdaki imzalar bile bir sitenin reklamı olabilir.Yani bu forumu ve ya diğerlerini reklam yapmak için de kullanabiliriz.
 
E

erotika

Misafir
Paralı destek verenleri bi kere ben bilmem ne etmişim :)

Öyle şey mi olur yahu. Saçmalığın daniskası, öyle bir şey varsa burayı biran önce terketsin.

Ayrıca ben bu konuda bir metin yazacağım kısa sürede foruma.
 

tetal

1
İyinet Üyesi
Katılım
6 Şubat 2003
Mesajlar
3,776
Reaction score
20
Konum
Ordan, burdan..
ben astraler arkadaşıma hak veriyorum. bilgiyi gerektiğinde satmak normal bir şeydir. adam sizle bilgiyi paylaşsa herkes yüksek miktarlarda kazansa göze batar ve adımız tekrar yasaklanmış ülkeye çıkabilir. ayrıca ben her şeyin bir bedeli olduğuna inanıyorum. ben bugün aylık $XXXX kazanıyorsam sitelerimden kimseye tekniğini öğretmek zorunda değilimdir. hah öğrenmekmi istedi , bu kişi bana rakip olabilir düşüncesiyle bende 3 sıfırlı bir rakam rica edebilirim bu çook normal bir olay bu kadar uzatılmasına gerek yok.
 

alicanorg

0
İyinet Üyesi
Katılım
11 Ekim 2004
Mesajlar
641
Reaction score
0
tr.st' Alıntı:
ben astraler arkadaşıma hak veriyorum. bilgiyi gerektiğinde satmak normal bir şeydir. adam sizle bilgiyi paylaşsa herkes yüksek miktarlarda kazansa göze batar ve adımız tekrar yasaklanmış ülkeye çıkabilir. ayrıca ben her şeyin bir bedeli olduğuna inanıyorum. ben bugün aylık $XXXX kazanıyorsam sitelerimden kimseye tekniğini öğretmek zorunda değilimdir. hah öğrenmekmi istedi , bu kişi bana rakip olabilir düşüncesiyle bende 3 sıfırlı bir rakam rica edebilirim bu çook normal bir olay bu kadar uzatılmasına gerek yok.

bunların yanında bir türkün diğer türk webmasterlara para kazanmaları için destek vermemesi de biraz ayıp oluyor.
 

WhiteKey

0
İyinet Üyesi
Katılım
13 Aralık 2004
Mesajlar
400
Reaction score
0
Konum
istanbul
iyi ozaman burda yeni webmasterliğe başlayan arkadaşlarada hiç yardım etme :) çünkü
ilerde rakibin olabilir her cevap için XX$ istemeyebilirsin şimdiden anca uğratacağı zararı çıkartır çünkü.
herşeyin yeri var burda gider ozaman al sat bölümüne benim adsense tecrüberimden faydalanmak isteyen xxx$ versin diye..

neyse ben çenemi kapatsam iyi olucak bu ara çok fazla şey görmeye başladım
 
E

erotika

Misafir
:) ne diyeceğimi bende şaşırdım.

Para ile adsense taktiği vereceğini legalpara edenlere buradan bir modda destek vermiş.

Ben hayrına güzel güze lanlatacağım dediğimde ise forumda başka bir arkadaş sen hilecisin gibisinden ima lar ediyor.

:( :(
 

WhiteKey

0
İyinet Üyesi
Katılım
13 Aralık 2004
Mesajlar
400
Reaction score
0
Konum
istanbul
eg-zotika' Alıntı:
ne diyeceğimi bende şaşırdım.
Para ile adsense taktiği vereceğini legalpara edenlere buradan bir modda destek vermiş.
Ben hayrına güzel güze lanlatacağım dediğimde ise forumda başka bir arkadaş sen hilecisin gibisinden ima lar ediyor.


:) yaw ben siteni söylemediğin için dedim demiştim sana ama anlat döküman olsun + sitenin ismi benim için önemli değil normal yoldan kazanıyorsan ne ala bişey demedim yani ;)
+ burdaki tavrınlada zaten böyle bişey yapmadığını düşünmeme yetti
tabi benim düşüncemi ne kadar sallarsın oda ayrı :p
 

Türkiye’nin ilk webmaster forum sitesi iyinet.com'da forum üyeleri tarafından yapılan tüm paylaşımlardan; Türk Ceza Kanunu’nun 20. Maddesinin, 5651 Sayılı Kanununun 4. maddesinin 2. fıkrasına göre, paylaşım yapan üyeler sorumludur.

Backlink ve Tanıtım Yazısı için iletişime geçmek için Skype Adresimiz: .cid.1580508955483fe5

Elektronik Sigara
pubg mobile uc
Üst