Subject : Google AdSense Hesap Kapatıldı ?

E

ediz

Misafir
merhaba

sabah google adsense den bir mail aldım...

Merhaba bilmemne bilmemkim,

Web sayfalarınızda geçersiz tıklamaların yaratıldığı dikkatimizi çekti.
Dolayısı ile Google AdSense hesabınızı kapattık. Lütfen bu adımın
AdWords reklam verenlerinin çıkarını korumak için atıldığını anlayın.

Bir yayıncının sitesi, reklam(lar) üzerinde geçersiz tıklamalar
bulundurmamalıdır, geçersiz tıklamalar, robotların kullanımı,
yayıncının kendi sayfasındaki reklamları tıklaması, otomatik tıklama
araçlarının, veya herhangi başka yanıltıcı yazılımın kullanımını
içerir, fakat bunlarla sınırlı değildir.

Böyle davranışlar Google AdSense Şartlar ve Koşullarının ve program
politikalarının ihlalidir, şurada görülebilir:

https://www.google.com/adsense/localized-terms?hl=tr
https://www.google.com/adsense/policies?hl=tr

Saygılar,
Google Ekibi

Hiçbir kuralı ihlal etmedim, kaldı ki ille de google dan para kazanıyım diye de düşünmedim fakat işin tuhaf yanı geçersiz kliklerin çokluğu

ben tıklamadım, kimseye zorla tıklatmadım, kodlarla oynamadım falan

ayrıca kimseye tutup da "aman abi tıklamayın" diyecek halim de yok

Lanet olsun dedim gerekli cevabımı, savunmamı da güzelce yazdım, cevap gelirmi bilmem.

Mailimde google ekibinde de sordum ama
Fikrinizi almak istedim;

Adsense hesabıma son baktığımda 188küsür$ kazancım görünmekteydi
bu kazancım bana gönderilecek mi yoksa yalan mı oldu ?
 

WhiteKey

0
İyinet Üyesi
Katılım
13 Aralık 2004
Mesajlar
400
Reaction score
0
Konum
istanbul
kazandıkların gönderiliyor ama atılman kötü olmuş yaw
neyse sanmam ama belkide mailine olumlu cevap gelir
 

alicanorg

0
İyinet Üyesi
Katılım
11 Ekim 2004
Mesajlar
641
Reaction score
0
900 küsür tıkla o parayı kazanmanın tek açıklaması aynı ipden 100lerce tıktır. Google da bunu anlamış ve hesabını kapamış. Geçmiş olsun. Şimdi anlaşıldı düşük kazancının sebebi.
 

Permission

0
İyinet Üyesi
Katılım
11 Aralık 2004
Mesajlar
6,458
Reaction score
3
Konum
izmir
evet sanırım aynı ip üzerinden tıklananları tespit etmiş

+1 alicanorg
 

Can

0
İyinet Üyesi
Katılım
29 Eylül 2004
Mesajlar
911
Reaction score
0
bende arkadaslara katılıyorum.
google paranı gonderecektır ama cevap bekleme,
bir daha senın adına, istersen yahoo'nun sahıbı ol yıne de adsense hesabın olamayacak :(
 
E

ediz

Misafir
Siz istediğinizi düşünün inanın kaale almıyorum ben gerekli cevabı
"50bin tekil yerine 500 aklı başında üyem olsun yeter" diyerek konuyu kapatmıştım (sanırım bahsi geçen 500 aklı başında üyeden 1 veya 1kaçı bu klik olayını eminim ki faydası olsun diye abarttı canımız saolsun)

Ayrıca
Ben kusurlu birşey yapmadığıma eminim, hesabımın kapatılmasına çok az üzüldüm ama çok sinirlendim.

Ben adsense reklamlarını siteme koyduğumda adsense reklamlarına kabul edilen, varolduğundan haberi olan türk webmaster sayısı 1 elin parmaklarını geçmiyordu, ne ise


Başta girelim şu adsenseye host most masrafı çıksın kafi demiştim. bir ton çile oldu...

Sinirlendiren ise bu işin sorgusuz soğalsiz yapılması

Ben google adsense türkiye sorumluluğunda olsam hesabın kapatıldığı hakkındaki emaili atarken altına

"Bak kardeşim hesabın şu yüzden kapatıldı
Şu ip den şu kadar klik var şu reklamlara tıklanmış, bu yasak,
bunu sen yapmadıysan bir çözüm bul
Şu kadar para kazanmışsın biz bu kadarını geçersiz saydık güle güle"

yazardım

@alicanorg:
Bildiğim kadarı ile adsense geçersiz klikleri adsense panelinde listemez

ayrıca bence bu kötü birşey, şöyle ki para kazanmasını istemediğin birinin web sitesindeki adsense reklamlarına oturup azimle çok çok tıklasan veya herhangi bir program ile klikletsen yazık olacak
kaldı ki bu yöntem geçerli ise aynı duruma ben de düşmüş olabilirim bu yüzden adsense ekibinin attığı emaile hatayı ve hatanın nedenleri ile geçersiz klik yapan ip vs.. gibi dökümanları atması gerektiğini düşünüyorum

@can
Ben zaten bunun peşinde değilim

Ben gerekli cevabı aldım ödememin yapılacağını düşünerek seviniyor, olayın sebebini bilmediğim ve öğrenemediğim için üzülüyorum

inşallah önceki dönem kazançlarımı veya yazdığım maile bir cevap gönderir google...

iyi eğlenceler
 

Can

0
İyinet Üyesi
Katılım
29 Eylül 2004
Mesajlar
911
Reaction score
0
yanlıs anlama,ben kotu anlamda soylemedim sadece bilgilendirmek amacli...

bunun dısında gecersız clickler kontrol panelde gozukuyor, ben 2 gunde bır 4-5 tane gecersız sayılan click alıyorum.. google a da bununla ılgılı gorusmustum nedır dıye...
zaten gerısını bılıyorsunuz ıste, aynı ip,sureklı tıklama...vb ama bır sorun cıkmadı yanı 1,5 seneden berı kullanıyorum adsense i.
 
E

ediz

Misafir
@can
estafurullah niyetim kötü değil sadece cevaplamaktı
 

Can

0
İyinet Üyesi
Katılım
29 Eylül 2004
Mesajlar
911
Reaction score
0
ok o zaman :)
cunku forum ortamında bır suru ınsan bırbırını yanlıs anlıyor...
 
E

ediz

Misafir
hala kesin bir cevap alamadım kimseden
acaba bir cevap maili ya da önceki dönem ödemelerimi alabilecekmiyim ne dersiniz ?
 

oyuncu

0
İyinet Üyesi
Katılım
30 Ekim 2002
Mesajlar
602
Reaction score
1
kötü olmuş duyduğum üçüüncü atılan
 

byfobi

0
İyinet Üyesi
Katılım
17 Ekim 2004
Mesajlar
0
Reaction score
0
arkadasim cidden cok üzüldüm ayni sey bende de oluyo ama ben google bildirdim bir üyem kesinlikle beni bu sistem den atmak istiyo çünkü bir gün 200 tiklama olurken ertesi gün 35 tiklama dikkat cekiyo garip valla keske bildirseydin.

geçmis olsun...


(hile yapmadigini düsünüyorum)
 
E

ediz

Misafir
yüksek kliklerimi üyelerin para kazandırmak, fayda sağlamak amacı ile yaptığını düşünüyordum

kaldı ki foruma bunu yazdım ama adsense de böyle saçma bir açığın,
gereksiz kliklerle bir üyenin attırılabileceğini düşünmüyordum dolayısıyla bildirmeyi düşünmedim zaten bir ton klik varken bile 10$ ın üstüne cıkmıyordu ben de geçersiz klikleri saymıyor diye düşünüyordum

sonuç böyle oldu canlar sağolsun işin parasında değildim 4-5 yıldır hiç reklam almadım adsense olayına da başdan beri host most masrafı çıktın 50 60$ kafidir diye girdim, lanet olsun lazım değil
 
M

MrManson

Misafir
bende hile yaptığını düsünmüyorum arkadasım , gercekten üzüldüm ..
adbrite kullanmanı öneririm ama ilk ödemesini 90 gün sonra yapıyor sonra her ay ödemeye başlıyor en azından masraflarını sonradan çıkarabilirsin..
Kullanıcıların seni desteklemek icin cok tıklıyorlarsa siteye bir uyarı yazısı yazman çözüm olabilir sanırım
 

HitcH

0
İyinet Üyesi
Katılım
17 Nisan 2004
Mesajlar
25
Reaction score
6
Konum
İstanblue
Bende senin adına üzüldüm. Ancak adsense'yi nedense sevmiyorum. Öylesine takılıyorum 100 $ oLuncada bırakacagım zaten.
Yerinde olsam 2 domain alırım. Sedo'ya eklerim. Sitelerimden For-Sale diye Link veririm. Adsense'den kazandıgından fazla kazanacagına emin olabilirsin..
 
E

ediz

Misafir
Adsense hesabıma login oluyorum

Hesap Etkin Değil
Bu login onaylanmamış bir başvuruya bağlı olduğu için henüz bir AdSense hesabına sahip değil. Başvurunuz hakkında daha fazla bilgi için lütfen başvurunuzda belirttiğiniz e-posta adresinize gönderdiğimiz mesajı inceleyin. AdSense anasayfasına geri dön.


mesajını alıyorum


Mailime cevap gelmedi, değil çekten haber...
 

Can

0
İyinet Üyesi
Katılım
29 Eylül 2004
Mesajlar
911
Reaction score
0
ediz, mailine cevap vermeyecekler zaten ama cek eline gelecek emin olabilirsin.
 
M

milyonernet

Misafir
Peki kaç klik olunca google kızıyor ?

Yani bunun bi sınırı var mıdır? üyeler 10-20 klik yaptı diye atacak halleri yokur herhalde

bir kişi 100 klik yaptıysa google saymasın her ip 'den 10 klik kabul etsin diğerlerini saymasın biz nereden bilelim dimi?
 

Türkiye’nin ilk webmaster forum sitesi iyinet.com'da forum üyeleri tarafından yapılan tüm paylaşımlardan; Türk Ceza Kanunu’nun 20. Maddesinin, 5651 Sayılı Kanununun 4. maddesinin 2. fıkrasına göre, paylaşım yapan üyeler sorumludur.

Backlink ve Tanıtım Yazısı için iletişime geçmek için Skype Adresimiz: .cid.1580508955483fe5

Elektronik Sigara
pubg mobile uc
Üst