İyinet'e Hoşgeldiniz!

Türkiye'nin En Eski Webmaster Forum'una Hemen Kayıt Olun!

Kayıt Ol!

Webtasarım ile ilgili iş arıyorum

E

echo

Misafir
Evet uzun zamandır planladığım birşey bu.Aslına bakarsanız amacım para kazanmak değil.Kendimi geliştirip gelecekte bir yer edinebilmek.Bu nedenle İstanbulda bulunan, webtasarım işleriyle uğraşan bir ofiste çalışmak istiyorum.

-Avrupa veya anadolu yakası olması hiç farketemez.Her iki taraftada rahatlıkla çalışabilirim.

-Her türlü çalışma temposuna kolaylıkla ayak uydurabilirim.(Sabahlama veya sabah erken işe başlama)

-İyi sayılabilecek derecede ingilizceye sahibim.Günlük konuşmaları anlayabilirim ve konuşabilirim.

-İnsan ilişkilerinde ılımlı ve sıcak bi kişiliğe sahibim.Sorun teşkil edecek tartışmalara, konuşmalara girmem.

Bunun yanında bugüne kadar kiminle çalıştıysam hep pozitif düşüncelere sahip oldular.1 kişi bile benden şikayetçi olmadı memnuniyeti ön planda tuttum.Beni tanıyanlar zaten bilir.İlgilenen arkadaşlara zaten referanslarımı vereceğim.Bazı kuruluşların bilgi işlem bölümnde çalıştım.

Benim tek dileğim webtasarım konusunda 0 dan biraz fazla olan bilgimin üstüne bilgi katılması.Öğretilen her türlü şeyi inanılmaz derecede hızlı anlarım ve uygulamaya geçerim.Birşeyler öğrenecek 1 kişi bile olsa benim için yeter, yeterki kendimi geliştireyim.


İlgilenen arkadaşalar lütfen öm atsın.Teşekkürler!
 
M

Makro Servers

Misafir
echo' Alıntı:
Evet uzun zamandır planladığım birşey bu.Aslına bakarsanız amacım para kazanmak değil.Kendimi geliştirip gelecekte bir yer edinebilmek.Bu nedenle İstanbulda bulunan, webtasarım işleriyle uğraşan bir ofiste çalışmak istiyorum.

-Avrupa veya anadolu yakası olması hiç farketemez.Her iki taraftada rahatlıkla çalışabilirim.

-Her türlü çalışma temposuna kolaylıkla ayak uydurabilirim.(Sabahlama veya sabah erken işe başlama)

-İyi sayılabilecek derecede ingilizceye sahibim.Günlük konuşmaları anlayabilirim ve konuşabilirim.

-İnsan ilişkilerinde ılımlı ve sıcak bi kişiliğe sahibim.Sorun teşkil edecek tartışmalara, konuşmalara girmem.

Bunun yanında bugüne kadar kiminle çalıştıysam hep pozitif düşüncelere sahip oldular.1 kişi bile benden şikayetçi olmadı memnuniyeti ön planda tuttum.Beni tanıyanlar zaten bilir.İlgilenen arkadaşlara zaten referanslarımı vereceğim.Bazı kuruluşların bilgi işlem bölümnde çalıştım.

Benim tek dileğim webtasarım konusunda 0 dan biraz fazla olan bilgimin üstüne bilgi katılması.Öğretilen her türlü şeyi inanılmaz derecede hızlı anlarım ve uygulamaya geçerim.Birşeyler öğrenecek 1 kişi bile olsa benim için yeter, yeterki kendimi geliştireyim.


İlgilenen arkadaşalar lütfen öm atsın.Teşekkürler!

seni seviyoruz echo :)
umarım çok güzel yerlere varırsın :)
 
R

*reyeskane-

Misafir
echo' Alıntı:
Evet uzun zamandır planladığım birşey bu.Aslına bakarsanız amacım para kazanmak değil.Kendimi geliştirip gelecekte bir yer edinebilmek.Bu nedenle İstanbulda bulunan, webtasarım işleriyle uğraşan bir ofiste çalışmak istiyorum.

-Avrupa veya anadolu yakası olması hiç farketemez.Her iki taraftada rahatlıkla çalışabilirim.

-Her türlü çalışma temposuna kolaylıkla ayak uydurabilirim.(Sabahlama veya sabah erken işe başlama)

-İyi sayılabilecek derecede ingilizceye sahibim.Günlük konuşmaları anlayabilirim ve konuşabilirim.

-İnsan ilişkilerinde ılımlı ve sıcak bi kişiliğe sahibim.Sorun teşkil edecek tartışmalara, konuşmalara girmem.

Bunun yanında bugüne kadar kiminle çalıştıysam hep pozitif düşüncelere sahip oldular.1 kişi bile benden şikayetçi olmadı memnuniyeti ön planda tuttum.Beni tanıyanlar zaten bilir.İlgilenen arkadaşlara zaten referanslarımı vereceğim.Bazı kuruluşların bilgi işlem bölümnde çalıştım.

Benim tek dileğim webtasarım konusunda 0 dan biraz fazla olan bilgimin üstüne bilgi katılması.Öğretilen her türlü şeyi inanılmaz derecede hızlı anlarım ve uygulamaya geçerim.Birşeyler öğrenecek 1 kişi bile olsa benim için yeter, yeterki kendimi geliştireyim.


İlgilenen arkadaşalar lütfen öm atsın.Teşekkürler!

Msn adresini pm gönder. Görüşelim. İki tarafta memnun kalırsa ofise bekleriz..
 

Angelo

0
İyinet Üyesi
Katılım
13 Aralık 2004
Mesajlar
9,603
Reaction score
111
Konum
AZ
Web tasarim derken, tam anlamiyla tasarim degil mi? Dizayn (photoshop, css vb?)

Bu arada eski avatar (Sahan) iticiydi, simdi sana daha iyi durmus. Sirf o resim boyle kotu izlenim birakiyordu.
 
E

echo

Misafir
Angelo' Alıntı:
Web tasarim derken, tam anlamiyla tasarim degil mi? Dizayn (photoshop, css vb?)

Bu arada eski avatar (Sahan) iticiydi, simdi sana daha iyi durmus. Sirf o resim boyle kotu izlenim birakiyordu.


tasarım derken kodlama ağırlıklı webtasarımından bahsediyorum.aktif şeyler daha çekici geliyor bana.

avatar yorumları için tşkler :)

bu arada bi arkadaşla görüşmemiz olacak olumlu sonuç çıkarsa buraya yazacağım.herkese tekrar teşekkürler. :)
 

Folder

0
İyinet Üyesi
Katılım
14 Haziran 2006
Mesajlar
276
Reaction score
0
Konum
Ücra köşeler
Aslında benimde Birkimim var az da Olsa Şöyle Onu Daha cok gelişdirecek bi şirket olsa o bana ders verse biyandan bende onlara iş etsem ikimizde calışsak :D varsa böyle kuruş istemem calışırım :)
 
D

dejafu

Misafir
istekli çok kişi var. eğitim şirketimi kursak acaba stajer alınır .) eğer firma bazlı çalışsaydım yardımcı olmak isterdim.
 

Folder

0
İyinet Üyesi
Katılım
14 Haziran 2006
Mesajlar
276
Reaction score
0
Konum
Ücra köşeler
dejafu' Alıntı:
istekli çok kişi var. eğitim şirketimi kursak acaba stajer alınır .) eğer firma bazlı çalışsaydım yardımcı olmak isterdim.


vallaha ben şirket bazını ön planda tutmuyom kişiiselde olur ancak ileri taşıyacak karşı tarafın birikimi ne kadar saglam olursa sende o kadar saglam temeller üzerinde kalırsın
 
D

dejafu

Misafir
bu işler kişisel olarak zor olur. bir ortamın bulunması daha iyi olur. internet üzerinden böyle şeylerin olacağını sanmıyorum. karşı taraftan çok her şey sende biter.
 
E

echo

Misafir
dejafu' Alıntı:
bu işler kişisel olarak zor olur. bir ortamın bulunması daha iyi olur. internet üzerinden böyle şeylerin olacağını sanmıyorum. karşı taraftan çok her şey sende biter.

öğrenme isteği içinde mutlaka bi şekilde gerçekleşir.
 

TRinsanRehberi

0
İyinet Üyesi
Katılım
21 Ağustos 2005
Mesajlar
1,845
Reaction score
0
Folder' Alıntı:
vallaha ben şirket bazını ön planda tutmuyom kişiiselde olur ancak ileri taşıyacak karşı tarafın birikimi ne kadar saglam olursa sende o kadar saglam temeller üzerinde kalırsın

www.websiteleri.gen.tr de öğrenmek istekli insanlara yardımcı olmak amacıyla derslere başladım

ilk seviyeden başlayarak ilerlemenin doğru olacağı kanaatindeyim.

hayatımı web yazılım ve bilgi işlem himzetiyle kazanıyorum ve bu bilgi birikimimi en temelden alarak paylaşmaya başladım.

Şu anda belki size katkım olmayacak ama ilerisi için aklınızda olsun derim.

saygılarımla
 

Folder

0
İyinet Üyesi
Katılım
14 Haziran 2006
Mesajlar
276
Reaction score
0
Konum
Ücra köşeler
TRinsanRehberi' Alıntı:
www.websiteleri.gen.tr de öğrenmek istekli insanlara yardımcı olmak amacıyla derslere başladım

ilk seviyeden başlayarak ilerlemenin doğru olacağı kanaatindeyim.

hayatımı web yazılım ve bilgi işlem himzetiyle kazanıyorum ve bu bilgi birikimimi en temelden alarak paylaşmaya başladım.

Şu anda belki size katkım olmayacak ama ilerisi için aklınızda olsun derim.

saygılarımla


Eline saglık Şuan Bircok Sitede dersleri takip ediyorum ancak biree bir yada karşı taraha soru soracak kişi lazım ama boş kaldımmı okumaya devam ;)
 

Türkiye’nin ilk webmaster forum sitesi iyinet.com'da forum üyeleri tarafından yapılan tüm paylaşımlardan; Türk Ceza Kanunu’nun 20. Maddesinin, 5651 Sayılı Kanununun 4. maddesinin 2. fıkrasına göre, paylaşım yapan üyeler sorumludur.

Backlink ve Tanıtım Yazısı için iletişime geçmek için Skype Adresimiz: .cid.1580508955483fe5

seo ajansı , sosyal medya yönetimi
Üst