Sigara ve sigarayı kesin bıraktıran bitkisel ilaç !!!Sadece sipariş üzerine...

favorites

0
İyinet Üyesi
Katılım
21 Aralık 2005
Mesajlar
4,812
Reaction score
2
Konum
Turkiye
Yazın Yurt dışına çıktım. ve beraberimde bir kaç karton sigara ve sigarayı bıraktıran ilaç getirdim

Yeni üyeler veya konuyu unutanlar için hatırlatma :

http://forum.iyinet.com/yeni-ve-kul...si/33305-9-karton-malboro-light-cok-ucuz.html

sigaraları ve ilaçları yine bu forumda sattım..

Ay sonu yeniden gidiyorum. Sadece sipariş üzerine getirebilirim.
isteyen varsa bana PM atsın lütfen

Lütfen Dikkat :
------------------------------
- Sipariş bedelinin tamamını peşin alırım
- bir kişiye en fazla 5 kutu ilaç getirebilirim
- bir kişiye en fazla 3 karton sigara getirebilirim

Bunun haricinde sipariş kabul edemeyeceğim.

1 Kutu sigarayı bıraktıran ilaç : 50 $İlacın resmi web sitesi : http://www.tabex.net/
sitesinde : 42 dolar. ben 50 dolara getireceğim
Bu ilaçtan Türkiyede bulunmuyor ( benim bildiğim. isteyen sorabilir)

ben bizzat bu ilaç sayesinde sigarayı bıraktım ( yaklaşık 17-18 senelik sigara tiryakisiydim )
Kalp hastaları hariç herkes kullanabilir. hiç bir yan etkisi yok. 15 günde kesinlikle sigarayı bıraktırıyor

1 karton marlboro sigara : 30 YTL ( 1 kişiye en fazla 5 karton getirebilirim )

sipariş verebilirsiniz ( 10 gün içinde )

isterseniz ilaçları satabilirsiniz burada istediğiniz fiyata. 200-300 dolara kadar alıcı bulabilirsiniz. sigarayı bırakabilmek için servet ödemeye hazır olanlar var. bunları tanımanız lazım:)


sigara sağlığa zararlıdır unutmayın :D


NOT : sipariş ücretlerini peşin alırım. hiç bir şekilde " sen getir ben veririm parasını "diye talepte bulunmayınız:)paralar peşin kırmızı meşin..

iyi günler
 

osahin

0
İyinet Üyesi
Katılım
8 Ekim 2006
Mesajlar
4,978
Reaction score
34
Konum
kalbinizden :p
Abi Türkiye de de var o ilaçlardan yurt dışından zahmet etme birde söz konusu olan ilaç ya alkol sigara falan değil : ( bu ne denli doğrudur?
 

qdin

0
İyinet Üyesi
Katılım
10 Şubat 2006
Mesajlar
1,677
Reaction score
1
Konum
Ankara
Merhaba,
ben 2000 senesinde çok şükür bırakıyorum dedim ve bıraktım irade meselesi ancak bu ilaç ile bırakabilecek arkadaşlar varsa tavsiye ederim sigarasız bir hayat yeniden başlangıç gibi bir şey.
 

osahin

0
İyinet Üyesi
Katılım
8 Ekim 2006
Mesajlar
4,978
Reaction score
34
Konum
kalbinizden :p
Ben bir ilaç kullandım arkadaşlar, ismini hatırlamıyorum... İçtiğimde sigaranın kokusunu 1 km öteden alıp miğdem bulanmaya başlıyordu, sigara içilen mekanlara giremiyordum, ilacı doktor bi arkadaşımdan aldım gerçektende faydalı yalnız bana söylediği taktik benim başımı yaktı... : )
Bu ilaç ile sigara içmeye çalışki hepten tiksinip bırak dedi zar zor içiyordum ilk zamanlar sonra alıştım ilaç bi işe yaramaz oldu :p ve aynen devam tavsiyem tiksindiğiniz anda bırakın... Yok daha çok tiksinmen için sigarada iç arada denirse inanmayın yemiyo : )
 

favorites

0
İyinet Üyesi
Katılım
21 Aralık 2005
Mesajlar
4,812
Reaction score
2
Konum
Turkiye
arkadaslar bu türkiyede satılan ilaçlardan farklı
bitki özlüdür

bende zamanında ilaç - nikotin bantı - nikotin sakızı..aklınıza gelen herşeyi kullanmış ama bırakamamıştım
bu ilacı ukraynadan aldım. bu tamamen farklı bir ilaç.

( Görende beni ilacı imal eden kişi sanacak:))) yanlış anlamayın sadece ürünü tanıtıyorum:))
 

windows

0
İyinet Üyesi
Katılım
19 Haziran 2006
Mesajlar
1,206
Reaction score
0
Yaşım 28, 16 yaşında sigaraya tam anlamıyla başlatıldım:(.
Geçen sene bu zamanlar bantla bıraktım sigarayı.Bant 1 15 gün idare etti beni daha sonra tam bir irade savaşı başladı.3 ay sonra artık sigara içme isteğim dibe vurmuştu.Günde 10 kere aklıma geliyordu, 5 , 4, 1, 2 günde 1, 5 günde 1, böylece bu iş bitti.
Gündüz 2 paket akşam 20.00 ile 01:00 arası 1 paket toplamda 3 paket içiyordum.Sigarayı içmiyor yiyordum adeta.Winston ve camel içiyordum.Çevrem sen bıraktıysan herkes bırakır dedi benim vesilemle 3 arkadaşım daha bıraktı bantla.Ama iş ilaca inanmaktan geçiyor.Birde bırakacağım demelisiniz.Bunlar tam anlamıyla sizde varsa bu ilaçla % 100 bırakabilirsiniz.
 
C

ciyomiyo

Misafir
evet bu iş irade meselesi inanınca ilaç bahane oluyor işte
 

favorites

0
İyinet Üyesi
Katılım
21 Aralık 2005
Mesajlar
4,812
Reaction score
2
Konum
Turkiye
2 sipariş aldım. kaldı 13
15 taneden fazla getiremem. malum giriş çıkışta sorun olabilir
 

dombalak

0
İyinet Üyesi
Katılım
7 Kasım 2006
Mesajlar
2,225
Reaction score
1
Konum
ankara
kardeş muratti de getirebiliyornusun olursa ona kaç para istersin
 

favorites

0
İyinet Üyesi
Katılım
21 Aralık 2005
Mesajlar
4,812
Reaction score
2
Konum
Turkiye
onu hiç duymadım bilmiyorum.
marlboro - parliement gibi uluslararası sigara olursa getirebilirim.
Muratti için söz veremem. hem fiyatınıda bilmiyorum
 

favorites

0
İyinet Üyesi
Katılım
21 Aralık 2005
Mesajlar
4,812
Reaction score
2
Konum
Turkiye
birde Not : sigaradan ziyade sigarayı bıraktıran ilaç siparişlerini kabul ediyorum. sigara için söz veremem. taşıması getirmesi ayrı sorun:)
ama ilaç olursa her kişiye 5 kutuya kadar getirirm. toplamda 15 kutu
 

jackal

0
İyinet Üyesi
Katılım
2 Ocak 2006
Mesajlar
1,899
Reaction score
1
bızım bır arkadaş ılaç arıyordu ona bır soylıyeyım henuz zaman varken,
buarada ben de haftada 1 paket içiyorum bı ara doktora gıttım rontgen çektı dedıkı sen bu şekılde iç bişi olmaz zaten haftada içtiğin 1 paketı yuruyerek bıle etkısız duruma getırıyorsun ya :D bundan zıyade bence haftada 1 paketın zararı dokunmaz...
 

favorites

0
İyinet Üyesi
Katılım
21 Aralık 2005
Mesajlar
4,812
Reaction score
2
Konum
Turkiye
bir sipariş daha aldım
kaldı 12

ocak sonlarına doğru uçuyorum ona göre
 

Fuchs

0
İyinet Üyesi
Katılım
26 Ocak 2006
Mesajlar
315
Reaction score
0
Konum
Brisbane,Aus
Arkadaslar bende 20 gun once sigarayi biraktim...İlac la ne bilim gerek yok sanirim..Arkadasimizin satisini baltalamak icin deil ama bence bu irade ile olucak bisi ve iradesi guclu olan insan birakir..
 

favorites

0
İyinet Üyesi
Katılım
21 Aralık 2005
Mesajlar
4,812
Reaction score
2
Konum
Turkiye
ya elbette gönül isterki herkes ilaçsız bıraksın. baltalama filan değil. keşke herkes bıraksa da satışım baltalansa:)
bu ilaç sadece bir " destek" tir sigarayı bırakmak için

olay bundan ibarettir. birde son olarak ricam şudur : lütfen başlığı sadece sipariş verecekler kullansın. herkes bir şey yazıyor konu uzayıp gidiyor:)

iyi günler
 

VoLKyY

0
İyinet Üyesi
Katılım
9 Ocak 2007
Mesajlar
0
Reaction score
0
Konum
Bekleyiş
sigara

ne yazıkkı sigara iradene sahipsen bırakırsın. İlacla olacak bir sey degil. İlac bir nevi kullandıgın zaman etkisini gösteriyor. Sen beyninden cikaramiyorsun ki. İlaca güveniyorsun ama sonra ilacı bıraktıgında tekrar sil bastan sigaraya basliyorsun. Bunu Bırakıcam dediginde bırakıcam dediginde bırakmalisin. Valla ben irademe sahip olup bırakamadım ama su zamanlarda artik kendime ceki düzen verip birden bırakmayı dusunuyorum. bakalim neler olacak.
 

Türkiye’nin ilk webmaster forum sitesi iyinet.com'da forum üyeleri tarafından yapılan tüm paylaşımlardan; Türk Ceza Kanunu’nun 20. Maddesinin, 5651 Sayılı Kanununun 4. maddesinin 2. fıkrasına göre, paylaşım yapan üyeler sorumludur.

Backlink ve Tanıtım Yazısı için iletişime geçmek için Skype Adresimiz: .cid.1580508955483fe5

Elektronik Sigara
pubg mobile uc
Üst