Sizce en iyi Kazanc ne tür siteden elde edilir

baris

0
İyinet Üyesi
Katılım
6 Mart 2005
Mesajlar
364
Reaction score
0
Konum
ın ıstanbul
merhaba arkadaşlar gunumuzde o kadar çeşitli alanlarda projeler üretilip o kadar çok alanda site acıldıki sizde en çok hangi tür siteler para kazandırıyor webmasterlara düşüncelerinizi merak ediyorum
 
C

ciyomiyo

Misafir
valla artık türkçe projeler kazandırırmı yada ne nasıl tutar bilmem yabancı düşünüyorum yakında geliyo şokkk kazanıcam şokkk:)
 

tiva

0
İyinet Üyesi
Katılım
20 Eylül 2003
Mesajlar
2,741
Reaction score
4
merhaba arkadaşlar gunumuzde o kadar çeşitli alanlarda projeler üretilip o kadar çok alanda site acıldıki sizde en çok hangi tür siteler para kazandırıyor webmasterlara düşüncelerinizi merak ediyorum

İşin püf noktası bunu senin bulmanda zaten, ayrıca çok fazla alanda site açılmadı (özellikle de türkçe), yığınla açılması gereken konu var, proje yi bulmakta bile tembellik yapanların böyle bir kazanç elde etmesi çok zor .
 

annudora

0
İyinet Üyesi
Katılım
6 Mart 2006
Mesajlar
2,016
Reaction score
3
Konum
@nkara
herşeyi google a dayanarak düşünmeyin ya

Haklısın ben PROJE konusundaki yazıları okumadan gecmisim :) Guzel ve değişik projeler denenmemis PROJELER elbette cok paralar kazandırır. üstelik site hiti gayet ii olur absürt crack harici guzel hit almakta ii para kazanmak icin yeter ayrıca siteyi de satabilirsin ornegin youtube gibi :)

Ama reklamlardan kazanmak icin derseniz tek kapı adsense gibi geliyor bana .

Bol kazanclar !
 

Merlin

0
İyinet Üyesi
Katılım
4 Mart 2006
Mesajlar
2,162
Reaction score
1
Konum
Tuna Nehri
Ben google a asla güvenmem. Allah a sükür leadlerden oldukca iyi kazaniyorum. Almanlar bu konuda bir numara. Ne parking ne google. Lead gibi kazandiran yok.
 

qooqle

0
İyinet Üyesi
Katılım
31 Ağustos 2006
Mesajlar
570
Reaction score
0
Konum
istanbul
Ben google a asla güvenmem. Allah a sükür leadlerden oldukca iyi kazaniyorum. Almanlar bu konuda bir numara. Ne parking ne google. Lead gibi kazandiran yok.

dostum lead olayı CJ ile bitti sanıyordum:), kafam tozlanmış benim. Şu lead mevzusunu acar mısın özelikle alman lead olayı...
 

tetal

1
İyinet Üyesi
Katılım
6 Şubat 2003
Mesajlar
3,776
Reaction score
20
Konum
Ordan, burdan..
merhaba arkadaşlar gunumuzde o kadar çeşitli alanlarda projeler üretilip o kadar çok alanda site acıldıki sizde en çok hangi tür siteler para kazandırıyor webmasterlara düşüncelerinizi merak ediyorum

bu tür forumlarda paylaşılıp yapılmamış kendine özgü içeriği ve tarzı olan her site kazandırır.
 

T3chn0

0
İyinet Üyesi
Katılım
26 Ağustos 2006
Mesajlar
2,423
Reaction score
2
Hic kusura bakmasin ama sitelerimizi burada söylersen ertesi gün tipkisinin aynisini yapacaklar. O yüzden en iyi kazanan sitelerini ve sponsorunu paylasmayandir.


tmm canım sende kendi çapında haklısın hadi bakalım bende başladım bakalım adsense için kasmaya hayırlısı bana şans dileyin :)
 

Türkiye’nin ilk webmaster forum sitesi iyinet.com'da forum üyeleri tarafından yapılan tüm paylaşımlardan; Türk Ceza Kanunu’nun 20. Maddesinin, 5651 Sayılı Kanununun 4. maddesinin 2. fıkrasına göre, paylaşım yapan üyeler sorumludur.

Backlink ve Tanıtım Yazısı için iletişime geçmek için Skype Adresimiz: .cid.1580508955483fe5

Üst