-ücretsiz- Linkcenneti.com Script + 11,186 Site DB

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Seal

0
İyinet Üyesi
Katılım
16 Ekim 2004
Mesajlar
811
Reaction score
0
Daha önce http://forum.iyinet.com/php-php-hizlandiricilar/45571-teknohaber-com-scripti-rss-okuma.html adresinde teknohaber.com scriptini vermiştim. Elimde olan sitelerde çeşitli düzeltmeler yaptıktan sonra yüklemeye devam edeceğim.Birçok siteyi hızlı bir şekilde yazdığım için hatalı kodlar, eksik kontroller ve güvenlik açıkları olabilir. Umarım işinize yarar..

Demo : www.ejder.com.tr/linkcenneti
Admin : www.ejder.com.tr/linkcenneti/admin.php # Şifre : test
Site Kodu : www.ejder.com.tr/linkcenneti/linkcenneti.zip
Site DB: www.ejder.com.tr/linkcenneti/linkcenneti.sql.zip
Ciiden çok güzel bir iş yapmışsın Ejder, ellerin dert görmesin. Şu anda böyle bir projem yoktu ama ilerde kullanabilirim. Bu kadar iyi niyetli ve paylaşımcı davranışından dolayı da seni tüm kalbimle kutluyorum Dostum. Ellerine sağlık, cidden de script de güzel. Ellerine sağlık ;) (+rep)
 
G

gncytnk

Misafir
oxxy,MerKuR,sempaty : teşekkürler :)

mk++ : rica ederim, bir dene istersen. bende herhangi bir problem çıkmadı

blink : şirketi kurduktan sonra ortağım vardı ve kararları yalnız vermiyordum. Şu anda yalnız veriyorum. Herkes link scripti nasıl bulabilir, download sitesi kodu nasıl bulabilirim gibi soruları çok fazla soruyor. Birilerinin hayır duasını almak, türk internetinin gelişmesine minikde olsa bir fayda sağlamak için paylaşmaya karar verdim.. akorlar.com, roketdownload, sevgimesajlari.com, birkelime.com gibi yeni scriptleri de paylaşmaya devam edeceğim.

TD TeaM: güvenlik gerekçesi ile şu anki kodun bazı yerlerinde değişimler yaptım, onun dışında aynı.. Ana sayfanın büyük bir çoğunluğunu normal HTML ile oluşturdum, o sizi aldatmasın :)

valla RoketDownload verirsen çok makbule geçer :))
 

Alexis

0
İyinet Üyesi
Katılım
24 Ekim 2005
Mesajlar
678
Reaction score
5
4.1'den dump alınca problem çıkarmayacaksa oradan dump alıp gönderirseniz o halini yükleyebilirim.

GPL için sağol, artık zaman olursa geliştirmek için çalışabilirim... Kodlar sade, fakat html içinde dağınık görünüyor, güzel bir tema motoru iyi olabilir.

bigdump ile attım, sorun çıkmadı. Her ihtimale karşı bulunsun:

Kod:
-- phpMyAdmin SQL Dump
-- version 2.8.0.3
-- Server version: 4.1.21
-- PHP Version: 4.4.4

http://rapidshare.com/files/12144246/script_linkcenneti.sql.gz.html
 

ejder

0
İyinet Üyesi
Katılım
10 Kasım 2003
Mesajlar
0
Reaction score
4
Konum
istanbul
Ciiden çok güzel bir iş yapmışsın Ejder, ellerin dert görmesin. Şu anda böyle bir projem yoktu ama ilerde kullanabilirim. Bu kadar iyi niyetli ve paylaşımcı davranışından dolayı da seni tüm kalbimle kutluyorum Dostum. Ellerine sağlık, cidden de script de güzel. Ellerine sağlık ;) (+rep)
rica ederim, eyvallah

valla RoketDownload verirsen çok makbule geçer :))
inşallah, yavaş yavaş onu da dağıtacağım..

GPL için sağol, artık zaman olursa geliştirmek için çalışabilirim... Kodlar sade, fakat html içinde dağınık görünüyor, güzel bir tema motoru iyi olabilir.

bigdump ile attım, sorun çıkmadı. Her ihtimale karşı bulunsun:

Kod:
-- phpMyAdmin SQL Dump
-- version 2.8.0.3
-- Server version: 4.1.21
-- PHP Version: 4.4.4

http://rapidshare.com/files/12144246/script_linkcenneti.sql.gz.html

Kodları yazarken paylaşmayı düşünmediğim için pek düşünerek yazmadım. O an en hızlı çözüm hangisi ise öyle yazdım geçtim. Tekrar hata olmadığı takdirde üzerinden geçmedim. Sevinirim tabi gelişmesine katkıda bulunursanız. Sizin dump'ı da linke ekledim yukarıya.. teşekkürler onun içinde

MySQL 4 dump : http://www.ejder.com.tr/linkcenneti/linkcenneti.sql.gz
 

selim61

0
İyinet Üyesi
Onaylı Üye
Katılım
10 Mayıs 2006
Mesajlar
5,299
Reaction score
11
Konum
<?=selim61?>
seo muz bitti fakat büyük sorunlarımız var, scripti yeniden tüm sayfaları düzenlemek gerek.Çünkü resimler ve linkler hep direk link ($site/link olmalı)
mesela $site/108/Ajanslar/ yada $site/2/Konyamcom/ kategorisinde img ler ve bazı linkler çalışmıyor.İlerisi hiç düşünülmeden yazılmış bi script, function dosyası bilem yok.
Neyse yapımcı arkadaşa yapılacakları bildireyim belki o uğraşır.
 

selim61

0
İyinet Üyesi
Onaylı Üye
Katılım
10 Mayıs 2006
Mesajlar
5,299
Reaction score
11
Konum
<?=selim61?>
ne gibi img ler? sunucuda bulunan bi resim bulunamıyor mu yoksa güncel olmayan dış link resimler mi. iç resimler ise görüntülenememesi seo kaynaklı olabilir. meta tag olarak

<base href="http://site.adresiniz/" />

deneyin

iç img ler görüntülenmiyor seo yaptıgım zaman.scripti yeniden bütün sayfalardaki img leri düzenlemek lazım $site/images/xxx.gif diye yani başına $site adresini eklemek lasım.
 

sempaty

1
İyinet Üyesi
Katılım
25 Şubat 2005
Mesajlar
3,824
Reaction score
19
Konum
hawaii. ama sanal tur.
şuan da gördüğü <img src="108/Ajanslar/images/xxx.gif"> oluyosa ve olması gereken <img src="images/xxx.gif"> ise verdiğim kod işe yarar. o zaten local <img src= veya <a href= taglarının başına http://site.adresiniz/ i getirir.

hatta o da değiş $site yerine /images/ şeklinde yaparsan ilk / işareti root dizinini varsayacak.

şöyle yapalım, görüntülenemeyen resmi sağ tık özelliklerden resim adresi ne olarak görünüyor
 

TD TeaM

0
İyinet Üyesi
Katılım
12 Eylül 2006
Mesajlar
107
Reaction score
0
roketdownload iyi olur gerçekten. Büyük hizmet bu bence. ;)
 

TD TeaM

0
İyinet Üyesi
Katılım
12 Eylül 2006
Mesajlar
107
Reaction score
0
TR karakterler gözükmüyor ne yapabilirim. Latin 5 seçtim. ve adminpamel şifresini nerden ayarlıyoruz?
 

mk++

0
İyinet Üyesi
Katılım
25 Mart 2006
Mesajlar
2,060
Reaction score
0
Konum
15784 USA
selim bitti ise bi ornek goster veya bi paylas dostum gorelım olayları
 

ejder

0
İyinet Üyesi
Katılım
10 Kasım 2003
Mesajlar
0
Reaction score
4
Konum
istanbul
Selim61' Alıntı:
seo muz bitti fakat büyük sorunlarımız var, scripti yeniden tüm sayfaları düzenlemek gerek.Çünkü resimler ve linkler hep direk link ($site/link olmalı)
mesela $site/108/Ajanslar/ yada $site/2/Konyamcom/ kategorisinde img ler ve bazı linkler çalışmıyor.İlerisi hiç düşünülmeden yazılmış bi script, function dosyası bilem yok.
Neyse yapımcı arkadaşa yapılacakları bildireyim belki o uğraşır.
İlerisi düşünülerek yazılmış olsaydı dağıtmadan önce SEO'unu ekler dağıtırdım, function dosyası olacak kadar function olmadığı için ayrı bir dosya oluşturmamışımdır. Benim malesef onları düzeltecek vaktim yok, şayet öyle olsaydı .htaccess dosyası oluşturmak zaten fazla vaktimi almazdı :)

Teşekkürler.
+Rep

rica ederim

şuan da gördüğü <img src="108/Ajanslar/images/xxx.gif"> oluyosa ve olması gereken <img src="images/xxx.gif"> ise verdiğim kod işe yarar. o zaten local <img src= veya <a href= taglarının başına http://site.adresiniz/ i getirir.

hatta o da değiş $site yerine /images/ şeklinde yaparsan ilk / işareti root dizinini varsayacak.

şöyle yapalım, görüntülenemeyen resmi sağ tık özelliklerden resim adresi ne olarak görünüyor
dediğiniz şekildede olabilir, dreamweaver'da src="resimler şeklinde olan yerler src="/resimler şeklinde değiştirilerek de çözülebilir

roketdownload iyi olur gerçekten. Büyük hizmet bu bence. ;)
yakında :)

TR karakterler gözükmüyor ne yapabilirim. Latin 5 seçtim. ve adminpamel şifresini nerden ayarlıyoruz?
Bir Ben mi Beceremedim Yahu tr karakterler çıkmıyor
mysql 4'den bir arkadaş dump alıp yüklemişti, onunla da bir deneyin. birde ayar.inc.php'ye 3 satır kod eklemiştim onunla da düzelmiş olması lazım
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Türkiye’nin ilk webmaster forum sitesi iyinet.com'da forum üyeleri tarafından yapılan tüm paylaşımlardan; Türk Ceza Kanunu’nun 20. Maddesinin, 5651 Sayılı Kanununun 4. maddesinin 2. fıkrasına göre, paylaşım yapan üyeler sorumludur.

Backlink ve Tanıtım Yazısı için iletişime geçmek için Skype Adresimiz: .cid.1580508955483fe5

Elektronik Sigara
Üst