webmaster

  1. T

    Bir Webmaster Daha

    http://www.oyyun.com/videolar/komik/11/shrek_turkce_dublaj.html Yukardaki siteye günde 70 bin kişi girmekte ve bunların 60 bin kesin çocuktur zaten sadece izleyin ve yorumunuzu yapın çok yazık açıkası..
  2. S

    Freelancer Webmaster

    Proje bazında çalışacak. Web tasarım firmamıza dışarıdan destek verecek, iş bittiği anda ücretini alacak bir tasarımcı arıyoruz. İşini ciddiye alan. Yaratıcı. Asp ve Flashtan anlayan arkadaşlar benimle iletişim kurabilirler.
  3. N

    Ankara acil webmaster aranıyor

    Yeni açılan firmamızda çalıştırılmak üzere php mysql iyi bilen script yazabilecek kapasitede olan 1 adet elemen aranıyor. Müracaat: 0 312 418 80 81
  4. A

    Uşak'ta yaşayan Webmaster aranıyor

    Uşak'ta yaşayan part-time full-time çalışabilecek webmaster aranıyor. ilgilenenler pm atsın php , sql , photoshop gibi konulara hakim deneyimli webmaster arkadaşlar arıyoruz.
  5. D

    Bugun Webmaster Olarak Ne Öğrendim

    kaç yıldır internet ile iç içe olduğum halde bugun.. explorer'dayken Ctrl+n yapıp yeni bi pencere açılabildiğini öğrendim .. sonra kendimdne utandım :P bi çok kişiye göre daha zor şeyleri yaparken bilirklen böle basit bi özleliki yeni öğrendim : ) sizinde vardır buna benzer eminimbuna benzer...
  6. F

    VBulletin için Webmaster Hizmeti Aranıyor

    Installu yapılmış vbulletin 3.6 için Ücreti karşılığında Hazırlanmış kategorileri cpanelden oluşturacak Türkçe dil dosyasını yükleyecek SEO yapacak (Gerekli programları ben satın alacağım) İstenilen özellikleri yine admin cp'den ayarlayacak ve kullanım hakkında bilgi verecek webmaster...
  7. P

    İyinet forumda bayan webmaster varmı?

    Arkadaşlar merak ettim , aramızda bayan webmaster varmı? Digitalpoint'te çok sık görüyorum bayan webmasterlar çok sayıda.. Türkiye'de erkeklerin tekelinde sanırım webmasterlık.. ;)
  8. P

    500+ PR5 İngilizce webmaster konulu siteye text reklam

    Günlük 500+ tekil hiti olan PR5 İngilizce webmaster içerikli web sitesine text reklamınızı alıyorum. PayPal ile 10$ , banka havalesi ile 15YTL URL : www.hostlist.info Diğer sitelere hit kazandırmak için içeriği dondurduk , trafikte herhangi bir azalma yok. PR artışı ve düzenli yabancı trafik...
  9. T

    Böyle webmaster olunmaz..

    http://www.inndir.gen.tr girin üste bir program indirmeyi deneyin 20 kb. bir hta dosyası ile ie başlangıç sayfanız bloglanacaktır adamın günlük hiti 12 bin civarı böle şerefsizlik olurmu.. heaa dosyayı indirmeyin sadece yapılan terbiyesizliği görün. böyle webmasterları protesto ediyorum...
  10. B

    Yabancı iyi webmaster forumu ?

    Arkdaşlar bildiğiniz kullandığınız iyi ingilizce webmaster forumu varmı? Yabncı sitelerden text link yada reklam almak falan için başvurabileceğimiz, site satın alabileceğimiz. Cevaplarınızı bekliyorum sağolun.
  11. B

    Webmaster içerikli sitelere reklam verilicek

    Webmasterların ziyaret ettiği forum vede içerikli sitelere 468x60 banner reklam verilicektir. Site adreslerini vede hitlerini özel mesaj atarsanız sevinirim.
  12. D

    Webmaster Okulunda 1001 Mesaj

    2004 Yılında tanıştım iyinet forumlarıyla. Hep okuyordum, okuduklarımı anlamaya çalışıyordum. Üye olup anlamadıklarımı sorabilme cesaretini çok uzun zaman sonra yakalayabildim. Dalga geçilmekten korkuyordum. Ama baktım ki kimse benimle beklediğim gibi dalga geçmiyordu. Sorduğum mantıksız...
  13. M

    Webmaster Arkadaşlar Duyarsız Kalmayalım PCNet'in Telekom Protestosuna Katılalım

    http://www.pcnet.com.tr/modules.php?name=adsl&file=banner sayfasından sitenize uyacak bir banner seçip yayınlarsanız türkiyede internetin geliş(eme)mesinden sorumlu olan telekoma karşı bu kez sesimizi duyurmuş oluruz bunun karşılığı ilerde türkiyede internet kullanan sayısı arttıkça gene bize...
  14. Q

    İşinize yarıcak webmaster araçları

    Birçok arkadaşımız biliyordur.Ama bilgilendirme amaçlı bazı bilgiler sunmak istedim. Sitenizin tamamını analiz ediyor .Kelime odaklı çalışıyor. Bir seferlik kullanma hakkınız var. http://www.bruceclay.com/web_rank.htm Datacenterlardaki anlık arama sonuçları analizi...
  15. K

    FREELANCER WEBMASTER ARANIYOR

    Arkadaşlar PHP, MYSQL, HTML dillerinde profesyonel, yaptığı çalışmalarla ilgili referans verebilecek freelancer webmaster arıyoruz..
  16. F

    Çürük WebMaster

    Bazen web site sahibi olmak isteyen şirket/kurumlar beni çok şaşırtıyor. Bizler evimize meyve bile alırken daha dikkatli davranıyoruz; kavunun altını kokluyor, elmaları evirip çeviriyor, papaz eriğini yere atarak "çatlama testi" yapıyoruz (en azından yapanlar var). Fakat iş web tasarımına...
  17. H

    Webmaster MSN Dayanışması

    Arkadaşlar msn adresimi lütfen ekleyiniz listenize. Bilgilerimden sizleri bilgidar Sizin de bilgilerinizden kendimi haberdar etmek istemekteyim... Daynışma ve Bilgi paylaşımı adına birimiz hepimiz hepimiz birimiz için :) web-007(AT)hotmail.com
  18. F

    Webmaster Ortaklık Programı ( yeni )

    Merhaba Bu mesajı yazmamın nedeni, sizlerden fikir alma isteğidir. Çok yakın bir zaman " webmaster ortalık programı " ( arkadaşlık sitesi ) yayına alacağız. Üzerinde çalışmaktayız şu an. Site ücretsiz ( % 100 Ücretsiz ) ama ileride ne olur onu tam kestiremiyorum. Webmasterlar , sitelerine...
  19. M

    Çeşitli Webmaster Gereçleri

    Çeşitli sitelerden derlediğim webmaster arkadaşların arşivine girebilecek yararlılıkta bir arşiv sunmayı düşünüyorum..Belirtmek isterim ki hepsi uzun ve farklı araştırmalar sonucu ortaya çıkmıştır direk c/p söz konusu değildir. Hadi neler çıkmış ortaya bakalım.. 500 adet hareketli gif...
  20. S

    istanbul Avrupa Yakasında Tavsiye edebileceğiniz Webmaster Kursu varmı?

    Arkadaşlar Ne kadar kafa yorsamda php ye. belli bir yerden sonra kilitlenip kalıyorum ve malesef internet kaynaklarıda bu derdime derman olmuyor. Sürekli Soru soracağım Bir çevremde Yok olsada zaten ben Çekinirim Zırt Pırt kafa ütülemeye saçma sorular sormaya.. Bizzat uygulamalı olarak...

Türkiye’nin ilk webmaster forum sitesi iyinet.com'da forum üyeleri tarafından yapılan tüm paylaşımlardan; Türk Ceza Kanunu’nun 20. Maddesinin, 5651 Sayılı Kanununun 4. maddesinin 2. fıkrasına göre, paylaşım yapan üyeler sorumludur.

Backlink ve Tanıtım Yazısı için iletişime geçmek için Skype Adresimiz: .cid.1580508955483fe5

Elektronik Sigara
pubg mobile uc
Üst