İyinet'e Hoşgeldiniz!

Türkiye'nin En Eski Webmaster Forum'una Hemen Kayıt Olun!

Kayıt Ol!

ftp

  1. A

    --ACİL-- açtığım tar.gz ye ftp ile girilmiyor. erişim problemi ?

    cpanelli bir sunucudan, panel üzerinden alınmış tar.gz şeklindeki yedeği plesk sunucuma geçirdim. tar.gz yi açtım. ftp ile oluşturulan klasöre girmeye çalıştığımda: www.acisuparki.com/ornektir.JPG hatasını alıyorum. tam sorun: STATUS:> Getting listing...
  2. R

    pleskte ftp ve hesap olusturma

    selam arkadaşlar, sunucuyu aldığımız yer pleski 8.1.0'a yukseltmiş ve tamamen inglizce bazı yerler değişmiş ftp hesabı açmam gerekiyor fakat bir türlü yapamadım bunun yanında müşteri içinde hesap açacağım ama bulamıyorum yardımcı olursanız sevınırım sımdıden tesekkurler
  3. M

    ftp den /etc dosyasına girebilen varmı?

    ftp den /etc dosyasına girebilen varmı? varsa nasıl oluyor , ben ws-Ftp kullanıyorum ve etc ye ulaşamıyorum , ulaşırsam "my.cnf" dosyasın burada yayınlayacağım :)
  4. K

    Servage Kullanıp Şu an ftp ye ulaşamayan var mı ?

    ya bi kaç dakikadrı deniyorum ftp ye ulaşamıyorum. servage.net'ten hesaba girebiliyorum ama normal cute ftp ile ftp yi açamıyorum. acaba başkasıda bu sorunu yaşıyormu. kullanan arkadaşlar bi cevap gönderirse ona göre hareket edicem. sorun benden kaynaklanıyorsa mail atıp sorayım. teşekkürler.
  5. T

    Firewall geçen Ftp programı..

    firewall'dan dolayı ftp'ye bağlanamıyorum.. daha önce Filezilla Portable ile bağlanıyodum ama network'te biraz değişiklikler oldu şimdi firewall'dan dolayı olmuyor... Firewall'ı geçebilen bi Ftp programı söyleyebilir misiniz? Şimdiden Teşekkürler...
  6. C

    ftp giriş hatası

    Response: 530 Login authentication failed Error: Unable to connect! ftpye girerken bu hatayı veriyor arkadaşlar sorun neden olabilir? birkaç arkadaşa daha denemelerini söyledim onlarda giremediler. yardımcı olurmusunuz lütfen
  7. S

    Yeni Açtığım hesaplar ftp ye giremiyor

    selam arkadaş makinamdan açtığım yeni hesaplar ftp ye bağlanamıyor ssh tan baktığımda /home/kullanıcı dizinin içinde root@server235250 [/home/flort]# ls ./ ../ .bash_profile sadece .bash_profile var neden yapar bunu nasıl düzeltebilirim.
  8. Y

    blogger ftp bilgileri

    arkadaşlar kendi dominime blogger kuracağım ftp bilgilerini nerden girecegimi bulamadım Settings >Publishing girdigimde aşağıdaki bilgiler çıkıyor ne yapmam lazım You're publishing on blogspot.com Hint: If you want to publish to an external FTP server, you will need to Set 'Blog Readers' to...
  9. F

    FTP Could not retrieve directory listing hatası

    Webmasterlerin sorunlarından biri olan firewall takılı sunuculara bağlanma probleminden bahsetmek istiyorum. eğer internet explorer üzerinden girdiğinizde üye adını ve şifrenizi girdikten sonra bir hata vermiyor fakat klasörler gelmiyor ise Could not retrieve directory listing hatası vardır...
  10. U

    Linux Plesk FTP Sorunu

    selam. ilk kez linux için plesk kurdum herşey normal ancak ftp de sorun yaşıyorum ftp çalışmıyor hata loglarına bakınca Dec 9 02:28:24 test proftpd[2543]: error: no valid servers configured Dec 9 02:28:24 test proftpd[2543]: Fatal: error processing configuration file '/etc/proftpd.conf'...
  11. Z

    FTP den yükledigim icerik http den görünsün

    Belki konu basligi garip oldu ama aradigim seyin ismini bilmedigim icin bölye birsey yazdim. Eskiden pcyi home server yaptigim bir program vardi bir kaldörsün icerisine attigim index dosyasi sayesinde dosyaya girdiklerinde iceridekiler görünüyordu. Bana benzer bir uygulama lazim tek tek html e...
  12. B

    Ftp Yetkileri

    Arkadaşlar merhaba, şimdi joomla gibi sistemlerde başıma hoş olmayan bir sorun çıkıyor, olay şu. FTPden joomlayı kuruyorum, bileşen kurduğumda joomla ile bu dosyaların ve dizinlerin yetkisi apache oluyor. Böyle olunca ftp programı ile bu dosyaların üzerine yazılamıyor. Veya ftp ile atmış...
  13. T

    IIS+DNS+FTP+WIN USER+MAİL+AWStats

    Hosting kontrol panelimi yazmak istiyorsunuz? Ya da iis ve dns yönetimi gerektirecek bi projeniz mi var? Internet Information Services 6 - HTTP Site Ekleme / Site Durdur/Aç Internet Information Services 6 - FTP Ekleme / Şifre Değiştirme Microsoft Domain Name Server - Site dns kayıt ekleme...
  14. F

    Ftp Adresim Herseyim Mail adresim Calindi ..Lutfen yardim

    Arkadaslar yeni actigim bi sitem vardi.. www.linksguide.net die fakat orda iletisim olarak benim kendi msn adresim vardi.. adam msn adresimi hekliyor ve icindeki hostingin butun bilgilerinden benim bilgilerimi degistiriyor. Simdi adam domaini satiyo.. Arkadaslar ne yapmam lazim.. Lutfen...
  15. E

    ftp programı ile yedekleme sorunu

    Upload için ayırdığım bir klasor var. Bu klasordeki dosyaların tamamını kendi bilgisayarımdaki bir dizine kopyaladım. Şimdi haftada 1-2 kere girip, cuteftp de F11 tuşuna basarak, son yedeklemeden sonra yüklenmiş dosyaları seçiyorum ve onlarıda bilgisayarıma yedekliyorum. Sorun şu, serverdaki...
  16. S

    Plesk'te admin ftp şifresi değiştirme?

    Plesk'te tüm şifrelerimi değiştirebiliyorum, bir tek admin kullanıcı adıyla bağlandığım ftp şifresi değişmiyor. Plesk control panel şifremi değiştirdim, domianlerin içindeki userların şifrelerini falan herşeyi değiştirdim fakat bu admin ftpsi hala aynı. Yardım edebilirseniz çok sevinirim
  17. D

    Evde ftp server??

    arkadaşlar benim asıl işim grafik ve video üzerine...ancak ajanstayken kendi müşterilerimden iş geliyor sık sık...dergi için görseller, insert resimleri, bant reklam için örnek videolar vs. Bunlar ajansa cd ile geliyordu ama bu son aylarda artan işler işin suyunu çıkardı bende cd yerine internet...
  18. D

    FTP sorunu...

    Plesk sürümünü 8.0.0. dan 8.0.1 e yükselttik. sistemde herşey çalışıyor. ancak FTP ye bağlanırken sorun çıkarıyor. bağlantıyı yapıyor ama dosyaları listelemiyor. CUTEFTP de şu hatayı veriyor.. The data connection (for transfers and listing) was not established. Trying switching the data...
  19. N

    Ftp Dosya Sorunu

    meraba makinbemde söyle bir sorun var dump yapmak için mysql vbulettin.sql dosyasını atıyorsuz 62 mb yaklasık 2 saat suruyor fakat işlem bittikten sonra dosya 1 kb olarak gozukuyor bunun sebebi ne olabilir sizce ne yapmalıyım bunun için?
  20. D

    ftp sorunu

    hıc bır sekılde ftp den dosya yukluyemıyorum su hata ıle karsılasıyorum [R] 150 Opening BINARY mode data connection for playlist.asx [R] 552 Transfer aborted. Disk quota exceeded [R] Transfer Failed! [R] TYPE A [R] 200 Type set to A [R] PASV [R] 227 Entering Passive Mode (xxxxxxxxxx). [R]...

Türkiye’nin ilk webmaster forum sitesi iyinet.com'da forum üyeleri tarafından yapılan tüm paylaşımlardan; Türk Ceza Kanunu’nun 20. Maddesinin, 5651 Sayılı Kanununun 4. maddesinin 2. fıkrasına göre, paylaşım yapan üyeler sorumludur.

Backlink ve Tanıtım Yazısı için iletişime geçmek için Skype Adresimiz: .cid.1580508955483fe5

seo ajansı , sosyal medya yönetimi
Üst